
Evet, kullanıyorum.
Hayır, kullanmıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır kullanmıyorum. Zaten pek bir işlevleri de yok. Görseldeki yer gibi olsa aslında kullanırım ama maalesef bizim ülkede cami musluğuna kadar çaldıkları için böyle bir yer yapamıyolar. Yapsalar zaten iki gün sonra tüm aletler çalınır😄
Bizim burada çalmıyorlar😂hepsi sağlam ve tertemiz 😄
Ben görseldeki mekan gibi olanlardan bahsediyorum. Bizim burdaki parktanda çalmıyolar. 😄
Açık hava salonu burası bildiğin😂
Eig için teşekkür ederim.
Rica ederim
Evet çekinmem hiç😂 aşırı kalabalıksa sevmem sadece
Ricalar 😀
Cevap
22Cevap
Spor salonları pahalı ama daha iyi. Hem müzik ve televizyon da oluyor. Ayrıca aletler daha iyi, zorluk seviyesini ayarlayabiliyorsun.
Salonlara çocukları almıyorlar ama😄
Yo alıyorlar ben görmüştüm.
Üzerine binince çok çirkin görünüyor 😂 Makineler altımda küçük kaliyor
Yıllar önce bir sefer denemek amaçlı kullanmıştım şöyle bir bakıp denemiştim o kadar
Parka gittiğim de yok
Aferin
Çevreye frikik vermek istemediğimden spor salonlarını tercih ediyorum sjdıajs
Spor salonunda da verebilirsin frikik😅
Kadınlara özel spor salonlarını kullanmayı tercih ediyorum 😀
@Bidolutatlılık
Seni yoldan alıp kenara koysam, yine de taşı kenara çektiğim için bana da erir miydin aşko
ş. glajŞLFKsiasşlgşskgşalkga (şaka, lütfen dava açma)
@afdafasfafa Tövbe ya 😂
@Bidolutatlılık
şeytan mıyım kızım niye tövbe çekiyorsun sdşkjflkşsjşbkafsjlkşgjşsaflg
@afdafasfafa Gibi gibi
Onlar oyuncak yav onlar la yapicana eline 5 l damacana al squat yap şinav barfiks dips falan yap daha verim alirsin
Parkın önünden geçiyosam kullanırım ama özellikle kullanmak için gitmem.
Hayır. Bir bayanın ulu orta yerde spor yapması çok günah. Ben bundan dolayı spor yapmıyorum. İhtiyacımda yok.
Hayır, hem fitness'a gidiyorum hemde evde yapıyorum
Hiç kullanmam.
Temiz olduklarını düşünmüyorum
Geçen birinin üstüne oturup sigara içmiştim 😂
İzmariti çöpe attın dimi Gökhan 😄
Evet dersem inanacak mısın? 😂
Sen bilirsin Gökhan 😄ama yere atanlara okuyorum ben içimdem🤣
Ben havaya atıyorum yere düşmesi tamamen yerçekimi suçu 😂 ben havaya attıktan sonra sorumluluk benden çıkıyor 😂
Aynısını taşla dene bakayım bi belki o düşmeyecek🤣
Allah bela$ını versin öyle taşın 😂
Denemiş gibi konuştun😂
Sigaradan taşa nasıl geldin kız sen 🤔😂
Ahaha her şey insanlık🤣
İçin😅
Taş mı 😂😂
Yerçekimini eleman bi elma düşünce kafasına keşfetmiş😅taş deyip geçme😂
Bak şimdi de elmayla taşı karıştırdın 😂
Kütleleri farklı olsa bile hacimleri aynı😄çok enteresan değil mi😅
Seni böylesi şaşırtan ne oldu? Kız biri elma biri taş kütle hacim olayına şaşırıyorsun 😂
Ahaha hayatta küçük şeylere şaşırmayı bilmek lazım 😅
Taş gibi mesela 😂 bir de o küçük şeylerle mutlu olmak değil mı? 🤔😂
Ne kadar da zeki bi erko😅
Yeto ya yeto 😂 hadi kolay gelsin de biraz çalışayım 🥹
Para lazım hadi git çalış😅
Hayır duası için çalışıyorum ben. Eyvallah firuzen 😂
Zeus seni korusun Gökhan 🤣
Parka gidiyor musun diye sorsana bi önce
Başka zaman sorarım🙄
🤦🏻♂️
Akıdaşlarımla parkta oynayınca kullanıyoyuz
Arkadaşını da seni de yerim😅
İlk kez bu hafta kullandım😀
hayır hiç kullanmadım
Hayır kullanmıyorum
Sağlamına denk gelmiyoruz ki kullanalım
Sağlam bir parçası kalmışsa kullanılabilir tabi
Hayır kullanmıyorum ben
Ben sadece bankta oturuyorum lo
Hayır 😂
Niye güldün 😅
Teyzeler geldi aklima😂hep onlar kullanıyor
Ahaha 🤣🤣
İnsanların temizliğine güvenemem.
yok ya kendi spor salonuma gidiyorum ben :D
Hayır
Yok bea
Hayir
Evet, kullanıyorum.
Hayir
Kullanmiyorum
Hayır
Pislik götürüyor
Kullanıyorum
Nadiren de olsa evet
kullanmıyorum
Kullandığım oluyor
Hayir
Hayır
hayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar