AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
Hayran olunası hatundur :) evimde sabaha kadar sıkılmadan hem içip hem pes oynamak harıka olurdu
Hayat budur :)
burada hepiniz beğenmişsiniz pes oynayan kızı yenilince de gurur meselesi yapıyorsunuz birebir şahidim buna ne dieceksiniz?
...
Ben oynamam ama oynayan kızı severim hareketli olacak kız dediğin her şey hakkında ufak tefek bilgisi olacak
play staion 4 fıfa 15 oyna derim ancak bu kadar keyifli olabilir bir oyun. sende bizdensin durma devam pesi severdim taki fıfaya bağlanana kadar :)
hem pes seviyor hem galatasaraylıysa sabaha kadar pes oynarım :)
Sabahlar olmasın :) karsimada ciksa boyle diyen biri. Yok boyna yalnız oyna
Al çıktım, karşındayım.. sabahlar olmasın :))
Nerdesin :)
Gs fanatigim boyle bir kiz olsun hergun pes atalim cunku bes senedir oynuyom bu oyunu :)
Ben de fena sayılmam yalnız :)
Gs ile en zorda sampiyon olduk sirf o oyun icin pc ye joystik aldim :)
Sen bir harikasin dostum :))
teşekkür ederim :))
fazla sevmesi iyi değilmiş demekki
Neden değilmiş?
öyle bir sevgilim olsa herkes onla pes oynamaya çalışırdı kıskanırdım :) benden başka kimsenin bilememesi lazım ben sadece eşimle oynasam yeter
Wuaww... Allah gönlüne göre versin.
İnsallah oyle bir kiz ariuom
5 senecik mi? :) japon 3lerden 4 lerden geldik biz.
@samghost herkesin imkanına göre yoksa fifa 99 dan başladım ben bu oyuna ve hep pc den oynadım
melek sırf seninle iki dakka konuşmak için yeni hesap açtım
bunu da engellemeden önce adam gibi dinle sonra ne yaparrsan yaaapp
mesaj at biii
sadece iki dakka konuşalım iki dakka sadece
eğer benle pes oynamadan gidersen kafanı kırarım :)))
lütfen engellemeden önce iki dakka dinleeee :/
Kimsin
mesaj at bir ordan konulşalım
hadi meleeeek yaa
orda mısın?
Pes'ide seviyorum ama en çok aksiyon oyunları oynuyorum call of duty filan oynarım gel beraber oynayalım.
Olur biraktim ama tekrar baslayabilirim sifrelere :)))
Oha o kadar diyosun yani sende xbox varmı.
FB Li Olsaydın Ve Güzel Olsaydın (belki güzelsindir bilmiyom yani güzelse manasında)
ve bir erkek seni kapmaya çalışsaydı tepkim uçan tekme olurdu :D
ama gs li olduğun için fıs der geçerim...
Çok tatlılar bence. bir kıza pes oynayalım demiştim. Ben ısmarlıyom dedim yok yine bir bahane uydurdu gelmedi.
Ismarla :)
sevgilim öğretti baya eğleniyoz oynarken falan ama arada sen nasıl kızsın kız pes oynar mı diyo deli mi ne :S
:) ne güzel
E tabi bir kız olarak ps oynaman tuhaf geldi banada:-) nereden merak sardınız?
Pes değilde Lol oynayan bir sevgili bulsam iyi olucak :)
Nickin kolay bulacağını yansıtıyor :) hadi inş. :D
Haha :) Onda sorun yok da, Lol oynayan versiyonunu bulmak zor :)
Pes oynamayı seven bir sevgilim olmasını gerçekten çok isterim bu güzel bişey bence.
Umarım çıkar karşına öyle biri :)
Umarım. :)
pes seven ve maç izleyen kız candır. her erkeğin isteyipde çoğunun bende dahil bulamadığı kız tarzıdır.
Yemek yapmayıda biliyosan izmirde konakta buluşalım ama boş beleş kapışmam
Kapışırz atalim bir ara pes :) yemek yaparim da bu seni ne kadar ilgilendirir orasi ayri, anlamadım
Hayır yemek yapmayıda biliyosan seni kaçırayım manasında yani
:) ne bileyim ard arda yazınca anlamdan kopmuşum. Haberlesrz pes için
Olur zevkle bağyan
tamam kalsın boswer :)
O da olur :)
Sen yat ben calisiyim her gun disardan yemek soyluyum aksam beni bekle pes atalim devre arasinda ayaklarını yıkayım olur mu?
Hamur yoğuran dayılar canlanıyo da gözümde yapman etmen
Hahahaa güzel cevap sağol :)
okuldan kacip pes oynamaya gidiyoduk arkadaslarla eve bildigin belli bir sure sonra bro demeye basladilar bana hatta beraber oturup kiz kesiyoduk :(
Kızın abazası dediklerine örneksin sanırım
kiz da mi kesmeyelim arkadasim
sorun sende değil pesi sevmeyende :)) pes candır gerisi heycan :))
Tsk. ederim
sorun sende değil bende aynı şehirde olaydık oynardık vurdu gol oldu :)
İste hep boyleleri sanalda...
l*n teneke şu soruna karşı big bang teorisinden mi bahsedeydim sosyal sorumluluk projelerinin öneminden mi dem vuraydım yoksa iktisat mı anlataydım ne sordun da ne istiyorsun tuğla kafalı bunak seni
kardeş kusurabakma yorumu yanlış konuya yazdım bu yazdıkları mı üstüne alınma hadi iyi günler
Bence kim nederse desin on numara Sarıyor bide biliyorsa bir kız.
Taktik onmli :)
:)) aynen.
Evlenilmesi gerekenler listesinin basina yaziyorum seni
Niye günlük hayatta bu muhabbeti kurabilecegim insanlar cıkmıyor...
Sans diyelim :)
Erkeklere şişecem onların gözünde ön planda olacam diye şekilden şekile giriyorsunuz benim için çok itici
Bence erkeklerin gözünde her zaman en önde olursun 😊
Bilmem bu zamana kadar bilen olmadı ise de yaramadi yani :) sağol
Rica ederim. Bana göre pes sevmeyen kızlar itici başkalarına göre farklıdır tabi
Evet aynen öyle. bir başlayınca bırakamıyorsun zaten
Ilerde evlenirsem senin gibi birini bulmak istiyorum. FIFA ya da pes serisi fark etmez. Gel sana bir çakayım cümlesini kursun bana :))
Yenersen büyük dalga gecerim de desin mi:)
Ps 3 var pes 13-14 var plazma 106 ekran gel oynayalım gece gündüz :D Beşiktaş'lıyım o ayrı mesele :D
Kardeş takım diyelim...
Pes atiyoz mu
Yer bildir atıyoruz
İsparta sıkıntı olmasın :d
Bence hic hos bir durum degil cunku bilerek yenil dio ya da yenince trip atio die hic hosuma gitmiyor yani :))
Fazla iddaalıyım :) aksine sakın yenilme çok dalga gecerim :)) olur cümle
Tamam o zman kapismaya bekleriz
Pes oynayan kızı beğeniyorum ama fifa oynayan kızın yeri bende ayrıdır ama bulması zordur :) pes gibi kolay oyunları sevemiyorum beni zorlaması lazım fifa gibi
Bende koyu bir gs taraftarıyım bandırmaya gelince veriyim adresi yapalım bir maç bakalım kim daha usta
Kapışırız her türlü :)
Ps 4 yapıyon dimi
He 4mü yapıyorsun
PES seven kız, hele ki FB li olan kız can'dır, gerisi heyecandır :))
+10 point yaa sevilmezmi pes oynayan kızların nesli tükendi sanıyordum
Tükenmemiş demekki:) Tsk. ederim
klonlamak lazım öyleyse sizlerden korumaya alsınlar sizi unesco falan başvurun
Sizden bir tane dışarıya salalım ben kesin bulcam söz :) yok hic karsilasmiyorum böyle düşünen insanlarla. Hep sanal...
hep dışardayız zaten sen merak etme :D belki karşılaşırsın birgün birileriyle
İnş. Sen de oyle
Pes oynayan hatun candir hele bide GS seviyorsa gerisi heyecan :))
Doğru dedin aynen :)
:)) harbidir o hatundan korkkma
pes seven kiz candir bide call of duty oynuyorsa evlenilir o derece :D
Sifrelere devam o zmn :)) orda da kapisiriz biraz unuttum ama
iyi oynar misin?
Call of duty i bırakmistim oynamiyrm ama baslariz :)
baslayalim o zaman :)
Gayet güzel karşılıyorum bu durumu pes oynayan kız candır. Keşke tanıdığım olsa senin gibi.
Keşke... benim de
Bence sorun yok, gider atarız. :D ama benden dedikodu beklemesin :D
Goller konuşur :) sknti değil
PSN hesabın varsa gel kapışalım :D
Pes oynamadim ama erkek arkadasim ile oynamayi ogreneblirim
PlayStation da ayni sekilde
Yalniz motosiklet yarislari cok zevkli oynamasi guzel.
kızla oynamak sarmaz ki. arada yenildiğinde erkek küfredip deşarj olmalı :D
:) iddialıyım
yaw he he :D
Ps bilen oynayan kiz candir sevgilidir karimdir hayat arkadasimdir hele ki GSliysr maclara benle geliyoss varmidir l*n boyle yurekli harbi kiz😃😃
Valla ben değil sen harcanıyormussun :) nerdesin seeennn :)
Burdayim burdayim ellerimo kaldrdim bak gormedin mi hala 😃😃
pes oynayan hatun iyidir de bide boynuzun kulağı geçme durumu var. o fena işte... can sıkıyor, kol kırdırıyor vs. vs. :)
İddialıyım :)
birasına oynarım :))))
tamam olur 4er bomonti :)
ben tuborg rica edeyim :)
Tamam nasilsa sen alcaksin sıkıntı yok :)
huhuhuhu ellerim terlemeye başladı bile :)
samimi değil bence yapmacık.
pes candır ya :) ben ama ezik takımlarla oynamayı severim biraz yavaş geçiyor maç ama daha ortada oluyor
Sen iyileri yenemiyorum desene :))
:)) hiçte bile kapışırım hertürlü
Senin canın savaş istiyor come on :))))
hahah istiyor evet :)
Erkeklik ozentisi kaşar diye düşünüyorum. Demiyor ki iyi yemek yapiyorum şöyle böyle marifetim var pesten bilmem neden bahsediyor yumuşak peynir
Düşünüyorsun en azından :)
Laf soktu ezik
:) ewet sen de yapabildin Aferin :)
Fifa ve nba daha güzel olur panpa ben ikisini oynuyorum ps3 te
Playstation oynuyorum. Özellikle pes. Kardeşim seviyor ve beraber oynuyoruz gayet normal bence.
Kim alıyo genellikle
Bazen o bazen ben. Değişiyor. @omar23
öyle bir kız arkadaşım olsun kulu köpeği olurum ahj dkjaf :D
Pes seven kızdan hoşlanmam. Kız dedin mi kız gibi olacak.
Ama kaba küfrlü konuşan pes seven savaş oyunu oynayan erkek gibi olan kızları seven erkeklerde bir sorun vardır
Pes oynayan kızların kendisini erkeklere yarandırmak için bu oyuna ilgi gösterdiklerini düşünüyorum.
Fifa sevseydi bir şeyler düşünebilirdim belki ama pes varsa olmaz :I
ben pes oynamıyorum ama playstation oynuyorum... tekken'e her türlü varım !!!
Tekken oynayan adam bulmak ne kadar zor yaa..!
kardeş nerde oturuyon bir atari salonu bulakta kapişak yaa.. :D
atari salonu mu kaldı :D tekken 2 zamanında kalmışsın :D
Sevip sevmemesi çok önemli değil ya. Ama bilse fena olmazdı :))
Yani hoşumuza gider ama abartılı olmasa kız dediğin de fazla erkeksi olmamalı
Pes seven kız alışveriş seven erkek gibi :) bence normal birşey
Kalk l*n evlenioz :)) Keşke hayatımda bole bir kızla tanıssam yha :)
Tanışrsin umarim :)
Ama kezban değilse :))
Hem pes oynuyo hemde Gsli. Mac izlerken küfür de ediyosa gelsin evlenelim
:) mutasyona uğrayanlar sayılıyor mu :) R harfi daha bir baskın çıkar falan :))
Hahaha bohçanı hazırla geliom :D
Pes 2015 severse olur ama yok illa pes 2013 derse olmaz
öyle kızlar benim için herzaman bir adım öndedir :D
Adam gibi sevdikten, güvendikten sonra birşey bilmese de olur
yok bende pesden nefret ediyorum gercek futbolun zevkini vermiyor :) bak sevmeyen erkek de varmıs.