AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
209Cevap
pes bitti melek hanım gelin fifaya hayatı yaşayın dimi :)
Ya ne sorunu arkadas pes erkeklere ozel bir oyun değil oynaya bilirsin tabiki candy crushda kiz oyunu qma erkekler oynuyo
Ben seni aliyim direk ya pes oynuyorsun ustune gs of of
Gs aşkıyla başladı herşey..
Ps oynayan kiz gormedim hic oynamak isterdim acikcasi ilginc olabilir :))
İlginç değil kimle oynanirsa oynansın bir zewk
Zevk tabi.
Pes ve GALATASARAY abi sen ne diyon yaa var mi oylesi gercekten? Nerdesiniz laaynn :))
Yer bildir :)
İzmir konak ;) sen? :)
mesaj atan benim atarlanma ya :))
Bence pes oynayan kız trip atan kızdan kat kat avantajlıdır. Benim eski sevgilimle biz canımız sıkılınca sürekli pes oynardık
Özentidir çoğu. Kız dediğin pes oynamaz fanatik olmaz bana göre.
pes seven kız candırrr :D bulursan öyle bir kız durma bas nikahıı :D
:) ben mi :))
hee :D
zayıf halka oluyolar genelde hemen yeniliyolar :D mız mızlar. d
Hoşuma gider bende BJK li yım evde pes atarız zevkli olur
Sonunda şampanyayı patlatırım yalnız :) kuru kuruya pes atmam kızla. d. d
Bulsam direk evlenicem valla
Bulman dileğiyle :)
Karda beyaz tavsan aramak gibi bisey aka Neyse, tesekkurler, umudu bile sevindiriyo.
Anlaşabilmek onmli günümüzde bu biraz göz ardı ediliyor. Yanima yakışsın konusmayı bilmese de olur gibisinden. Çıkar umudunu kaybetme :)
Kismet, bakalim.
Kismet, bakalim. Izmirli misin?
Sayılır İzmirli olduk artık :)
Sayilir mi? :D nasil oldu? Neresindrnsin?
Okuyorum memleketim değil yani. :)
O da güzel :D seversen İzmir'li olursun :)
Aramıza hoşgeldiiin :)
Pes, fifa 15, lol ve point blank candır :))
Point blank oynayan bir kız cancan öte candır :)
saolasın :)) @akcora90
Oyuna gireceğin zamanlar mesaj atsana xp kazarız beraber olmaz mı?
bu aralar derslerim yüzünden çok yoğunum ama girdiğim zamn yazarım :)) @akcora90
Lafta kalmasın ama :)
bak biri eksilemiş beni ya :)) yok yok kalmaz ama BAP projemi teslim edebilsem bir sabaha kadar kasıcam da :D
Gecti onun modası ergenkendi o canım
pes oynarım ama fanatikliğe gıcık olurum
Yanlız degilsin merak etme
Tsk. ederim :)
bir ara pes oynayalım o zaman izmirli..:)
Bole bir karim olsn sewgilm olsn cok istrdm
Umarım karşınıza cikar
İns bekliyorm bakalim :)
En fazla dünya ahiret erkek biraderim olur..
yunan tanrıçalarından en güçlüsü :D
fifa oynamadıktan sonra pes ten bize ne
Evlenirsek nikahimizi fifa kiysin 😄
Ünal aysal :) bnce
Fifa baskaninin nesi var 😄
GS askı bir başka :)
Tamam bende Galatasarayliyimda o kadar Unal fanatigi degilim :)
Her attığım frikik golüne ağlamak yok ama :)
Kapışırz :) rakibini küçük gormeyeceksin :D
Asla. Kaybeden ondan kaybeder :) Demba Ba, Gökhan Töre ve Oğuzhan Özyakup'la bitiririm işini :D
Taktiklerine gel bana :) lafla peynir gemisi yürümüyor biliyorsun :))
Bileğimi büken yok, iddialıyım ama oynayıp görmek gerekir tabi :)
ya neredeyse tüm yorumları okudum gs ne?
AŞK
anlamı ne. hangi oyun yani :D
Gs mi ne Galatasaray demek dünyada tanınan tek turk takım demek daha ne olsun :)
hmm ben oyun sandım. şimdi jeton düştü. :).. anladım tamam sağol. hiçte gizemli değilmiş :)
:)) ben fark edersin diye yazmamistim. Kusra bakma
yok sorun değil. :)
Beni yenmedigi surece guzel olur :) :)
Öyle bir dünya yoookk :)
:)))) var var zor yenilirim :D
Her türlü kapışırım gel beraber oynayak kız :D
:D oynayak walla
Aynı anda evine de bakabiliyorsa sorun yok.
Beni yenmedikçe sıkıntı yok.
Benim tarafımdan bol golle karşılanır. :-B
hayır onlarda bende oynuyom sims 4 hemde
Sevmiyom da blur oynuyom
ben pek hoşlanmıyorum.
Kol bozukmuş, cevabb veremiyorlar:/
Tek gözüm kapalı tek elim bağlı başım omzunda ayaklarım havada. Yine yenerim ben seni.
Hani Alamanya yenilince, Lahm ortayı açamayinca, sen de yenilmiş sayiliyordun @Kireçtutmayanoda :'(
Sahiden de kol bozukmuş :(
pes seven kız candır aslın :)
Tesk. ederim :)
Saygi duyarim ama tercih etmem :)
İkisini de sevmem. Sevenler cevaplasın :)
tek cümle aman sabahlar olmasın :D
Eğlenceli, ilginç bir kız derdim :D
Gran Turismo da sever misin?
buna hakkaten PES derim .
Pek hoş karşılamıyorum.
Hep hayalimdir bir kızla pes atmak : )
Kordinat verse ayagina kolu da alir gelirim
Kol var sen gel yeter :D
Omg! Kordinat pls bir aliyim ifadeni
:) yenilirsen çok dalga gecerim yalnız :D
Laan zayif noktamdan vurdun cok pis gaza geldim
:) smdi sen kordint wer :)))))
Sana haddini bildirmek lazim. ole pcyle kapismaya benzemez bu isler :) ah imkan olsada bildirsek cok pis hirslandim
Benim hayalim ya ilerde esimle ps oynamak:)
Olur inş.
Insallah:)
ARSLANSIN NE DE OLSA GALATASARAYLISIN
Tsk. ederim
evelenilecek kız olarak karşılanıyor
Ama hep sanalda..
yok ciddi ciddi evlenelim kız pes oynuyor diye :D :D
Öyle kız varsa yolla evlenelim her gün maçyaparık
Yaparık :) yenilen pehlivan güreşe doymaz tabi :)))
beni mi yenicen :D yahu sen bir şey içmişsin gece gece :D
Beni tanımıyorsunuz bayım :)
tanışma gibi bir fırsatım yok olsa 8-0 yenerdim :D
Keşke senden bir sürü olsa :)
Keşke senden de.. Hele bir de karsima ciksa
Yapalım bir maç :)
Yapalım :)
Eyvallah :)
türk kızları... siz cansınız yemin ederim...
Sizin gibilerle niye karsilasamiyorum ben :(
bişey sorabilir miyim :D
Buyur
ofsayt nedir?
:) aşağıda cewabı war
baya yorum var bakmaya üşendim :)
Canın sağolsun :) ofsaytı boswer gel city nin barca nin taktiğini konusalim :))
Barcanin taktigi bitti artk eskidendi o pas ve oyun kurma artik vucut dayaniklilik ve hız olarak oyun kuruluyor bakiniz real ve bayern e adamlar aldimi topu durdurana helal olsun defans arkasina sarkmalar kanattan esmeler felan
Hm oldu pki abi. R. Madrid i Ronaldo ve benzama yı değişmem biseye
E yani simdi messi gitsin baska takima bak gor oynayamaz
Ama ronaldo unitedde de estiriyodu realde de
gel de pes de bir eline veriyim
hiç güzel değil pes erkek oyunu git ip atla
ben ps cok sevıyom ama yenemıyom
Pes atan kız öndedir yani öyle olmalı :D
Pes yani :) İğrencim ööhh :D
benım ıcın no problem
Fazlası, very very itici.
gel beraber oynayalım
O kızla olur aga :D yerun ben onu :D