Sporla ugrasiyorum (yüzme fitnes yoga vs) ve dil öğrenmeye çalışıyorum ama içim içime sigmiyor
Ve tek sorun iliskimin olmaması ama yeni bittigi icin (hatta baslamadan bittigi icin) şu an bunu istemiyorum
Sadece aşırı enerjigim ve bu bitmiyor ne yapmak iyi gelir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne güzel ya. Ben WC ye gitmeye bile üşeniyorum. Minyatür sanatı ile ilgilenebilirsin, hem hareket te gerektirmiyor
Eskiden sanatla resimle tasarimla ugrasiyirdum bıktım ondan istemiyorum kötü hisettiriyor
Anladım. Bisiklet olabilir mesela ama sen hareket gerektirmeyen birşeyler mi istiyorsun?
Tam da az önce kardeşimle bisiklete gitmeyi planladik)
Hareket olsun ya çok seviyorum ben
Acikcasi pasasutle atlama patent kayma skateboard sürekli istiyorum ama nasıl
Surmek*
O zaman bisiklet harika olur. Hatta bisiklet grupları var bilirsin, onlara katılabilirsin ya da doğa yürüyüş klüpleri derim. Önceden bu kadar kilolu değildim ben katılır ve çok keyif alırdım. Yerine göre 11-12 km'lik parkurlar var
Yo bilmiyorum nasıl oluyor bu gruplar
Her şehirde mutlaka hem bisiklet hem gezi grupları oluyor. İnternetten araştırabilirsin, mutlaka sosyal medyaları oluyor. Hareket seviyorsun o yüzden tam senlik diyebilirim
Benim eşim mesela bizim yaşadığımız şehirdeki bir grubun üyesi. Hafta sonları bazen gidiyor. Kanyonlara vadilere şelale akarsu ne varsa geziyorlar
O da senin gibi aktif hareket manyağı zaten sporcu
Hiç yapmadım biraz tek kalma şeyi var bende ne tam olarak tek kalabiliyorum ne de insanlarla yakın olabiliyorum bunun üstesinden gelmek için böyle aktiviteler bence iyi gelir ama burada var mı bilmiyorum trde değilim ama dersler baslayinca gelicem orada nasıl bulucam internete instada falan mı acaba
Evet instada her şehrin gruplarının mutlaka sayfası var. Mesela bizim şehirde Merdok, Mergez falan var. Ünilerin kendi grupları falan da oluyor
Üni okuyorum hiç katilmadim bu şeylere bir arastirayim nasıl katiliyorlar diye
İmkan varken herşeyi yap, böyle aktif hareketli insanlara imreniyorum. Benim halime gelince insanın oturduğu yerden kalkası gelmiyor 😓
Ben de öyle bilseydim depresyondayım değişmeye karar verdim sporla başladı hersey
Öyle birseydim*
Ben depresyonda değilim ama sanırım yemeyi çok seviyorum, hareket te yok e haliyle sonuçlarına katlanmak zorunda kalıyorsun. Sen ne güzel bunu erkenden aşmışsın.
Ayrilik hatta baslamadan biten bir ilişkisi şey sonrası böyle oldu herseyden bıktım insanlardan falan ve kendime yoneldim çok mutluyum
her şey kendini sevmekle başlıyor zaten. Mutlu olmana sevindim. Hayatın tadını çıkar ✌️ ben de yemeklerin. Ne de olsa benim hobim de bu 😂
😂😂boğa burcu bir erkek hdhdh
Evet boğa burcuyum 😂, nasıl bildin? 😮
Kardeşim de boğa ve aynı sinir ediyor beni ağh halim yok evde olursam yemek yicem pc basinda hep ya ders ya film ya da YouTube
Evde oturcam*
Aynı ben 😂 ben baz istasyonu mühendisiyim, işim evden yapılabiliyor. Bilgisayar başında ve haftada 2 gün çalışmam yetiyor. Onun dışındaki zaman yemek uyku yemek yine uyku eşim de aynı senin gibi sabah erken kalkar koşar geri gelir duşunu alır işe gider işten direk spor salonuna ve evde de akşam yürüyüş bandında yürür mutlaka her yemekten sonra 😂
Ben onu izlerken yoruluyorum ya 😂😓
Ayy kardeşim de bilgisayar mühendisliği okuyor ben de tabi aynı bolumdeyiz
Sen nasıl böyle çıktın aramızdan. 😂
Ikizler burcuyum
Yuhh artık hem kızkardeşim hem de eşim ikizler burcu. Biri 8 diğeri 14 Haziran. Aynısınız ya, yerinde duramayan tipler. Ben eşimin 1 günde attığı adımı 1 ayda atmıyorum
23 mayis da benden jshsh
Boğalari bu ve birkaç şey daha var o yüzden sevmiyorum nefret değil ama bu sevmemek sadece
Astoloji ile pek aram yoktur ama acaba beni tembel obur ve şişko yapan acaba burcum mu? Başka ne gibi sevilmeyen (!) Yanlarımız varmış ki 😂
Bana göre kızları tam mean girl
Erkekleri de biraz capkin ama tembel evcil
Ve cimri olmaları :)
Iyi yanlari sabit olmaları gsgsg
Maddiyatci olmalari
Boğa kızlarından korkmak lazım o zaman. 😮 Erkek çapkınlığı dışında beni yansıtmış. Sabitten kastın sabit fikirli anlamında mı? İkizler kızının iyi ve kötü yönleri neler peki?
Sabit yani aşırı para harcarsam beni sabitler frenler aklı bir karis havada değil sjjsjsh
Ikizleri de sen şöyle ben ne bileyim kendimi
Eşimden yola çıkarsam, sık fikir değiştiren, ne zaman kızıp ne zaman güleceğini bilemediğim biri. Baskın ve isteğini öyle veya böyle alıyor. Pratik zekası çok iyi ve işte biliyosun çok hareketli ve enerji dolu
Ehehhe evet öyle ama bana niye baskın diyorlar anlamıyorum oysa çok tatlı ve yonlendirmeye açık biriyim
Sen sevimli bir ikizler olmuşsun o zaman. Kızkardeşim ve eşim tam tersi çok baskınlar. Yönlendirilmiyor yönlendiriyorlar. Eşim mesela evde pişirdiği yaptığı bir yemeği yemezsem çok sinirlenir. Bazen bütün gün birşeyler yemiş oluyorum üstüne o işten geliyor haliyle tokum ama önüme koyar ve bunlar bitecek der. Mecbur yiyorum tok tok napim
Ohaa yok o ne be erkeği erkek gibi hisettirmeli bir kadin
Dedim ya gel-gitli bazen de tam tersi davranıyor, sadece nedense yemek konusunda anlayamadığım bir şekilde hassas. Eskiden ne zaman dışarı çıksak, bir ton yemek söyler sonra aşkım ben bitiremiyecem benimkini de sen ye. Hep derim yiyeceğin kadar söyle, her defasında aynı. İşe gider, giderken başucuma not yok kek yaptım poaca yaptım böreğin tadına bak puan ver, oyun gibi. Hani emeğine sağlık deyip yiyor insan napim. Bunu ilgi ve sevmek sanıyor sanırım
O biraz manyak ya hiç sevmem birinin ozurgulugu elinden almayi
10 senede geldiğim hal bu. Tamam inkar etmiyorum çok zayıf ta değildim ama bu kadar da yemezdim
Şimdi seninle konuşunca dank etti bazı şeyler. 🙃
Ya insan sevdigi saygı duyduguna böyle davranmamali benve
Ya çok spor yapmak istedim, hatta sen yapıyorsun sürekli beraber yapalım dedim. Her dediğimde erkeğin kalıplısı makbul deyip ağzıma brişeyler tıkıştırdı. Şimdi şöyle bir bakıyorum da son 6-7 senedir bilgisayar başında tünemek yemek yemek ve uyumaktan başka hiçbir şey yapmamışım.
O zaman istediğin şeyi sec ve disiplinli ol yemek yedirsin yeme ben şey düşünüyorum hatta kendini kime begendiriyorsun falan der bu ama işte evlilerin işine karisilmaz
Karışılmaz deme hiç çünkü benim sanırım hem tavsiyeye hem de acilen birşeyler yapmaya ihtiyacım var. Kendisi 50 kilo. 1 kilo alsa kıyamet koparır, hemen vermeye çalışır.
Evet aynen de öyle. Ne zaman aşkım çok kilo aldım en azından biraz vereyim desem seni beğenen beğenmiş yoksa başkaları da beni beğensin istiyorsun diyor. Acil isteğim ilk etapta bu kiloların birazından kurtulmak, oturduğum yerden kalkarken bile zorlanıyorum, dinlenmeden merdiven çıkamıyorum zaten artık araba da kullanamıyorum
Senin yerinde olsam diye düşünüyorum şu an ki ben öyle yaptım hakaret gibi algilanmasin yani aynısını yaptım
Sosyal medyadan uzak durdum motive olmaya ve disiplinli olmaya çalıştım kendime şunu dedim X şunu yapmak istiyormusun o zaman 30dk kardio yap bu agirligi kaldir hocam hep şunu diyor kendine acima o karın gidecek gibi şeyler bakimini yap sagligina bak sağlığın önemli o kadın olunce nolcak ona bağlı mi yasayacaksin hep mesela böyle düşün annen degilki o sen de rahimde değilsin dunyadasin ozgursuj
Harika bir yazı olmuş ağzına sağlık. Umarım bu cesaret ve iradeye sahip olabilirim, kimbilir eşimi de ikna edebilirim buna. Onu da kaybetmek istemem sonuçta. Yalnız kilomu söylemeye utanıyorum bu kiloda evde nasıl hareketler yapabilirim? En azından onunla konuşana kadar haberi olmadan yani. O evde değil zaten çoğu zaman.
Yaa bilmiyorum ki spor salonunda daha iyi olur diyetle birlikte ya nevar ki seker hastasi olma riski var dersin kan tahlili yaptir hatta bak yani hormonlarim falan ben sağlıklı olmak istiyorum de ve ayrıca ona niye hesap soruyon ki farkindamisin bu evde erkek ben değilim gibi nebileyim ben aile şeylerin karismam kse sor istersen tecrubeliler vardir
Ona hesap vermek değil sadece konuşana kadar. Kendisine spora ve diyete başlayacağımı söyleyecem zaten. Sonuçta sağlık benim sağlığım. 242 kiloluk adama (utanmıyorum söylüyorum) spor salonunda gülerler. En azından evde önce biraz kilo vermek istiyorum diyet ve sporla. Zaten bu kiloyla orada hangi hareketi yapabilirim saçma
PT ile yapılır ya genelde ben gördüm akşam gidiyorlar ya da oglen çok insan olmuyor orada o yüzden evliliginizi etkiler ama bu ya libidosuz ya da aldatır yani kız ona hesap sorma kendin karar ver yap bunu da soyleme yap saklama da
Yapıcam, yoksa bu gidişle o beni 300 kilo yapacak yataktan kalkamayacam. Ne safmışım ya kız beni çaktırmadan yavaş yavaş şişirmiş 10 senede. Yok ama buna bir dur demek lazım
Evet her zaman hayatta şey var ya umut
O yüzden kendine kizma gecmisten ders al bununyapmicam de kendine asla ve asla ve manipulasyonlarina yeni dusme kimse hem vazgecilmez değil hem de kendinden önemli hicbirsey yok motive eden bir şey bul sadece
Uyuyakalmışım kusura bakma. Sağlıktan istediğin gibi hareket edebilmekten yorulmadan nefes nefese kalmadan 2 adım atabilmekten kurtulmaktan daha iyi motivasyon mu olur. Akşam gelsin eşimle de konuşacam. En azından ilk etapta 200 kiloya düşebilirsem harika olur. Sen kaç kilosun sporla ne kadar verdin?
Ben 2kg verdim 76dan 74e
Sen de çok zayıf değilmişsin aslında ama sendeki azimle hemen veririsin sen
Zayıf değilim zaten
Ama bana göre yolun çok daha kısa 😓
Evet olabilir
Kanka seni tanımak isterim.
senin gibi bir çılgınla
sanal da coşmak isterim 😁
Nereye cosmak
Sanal da coşmak ,
Makara tukara
Sosyal medyadan uzak durdugum için böyleyim aslindA)
Ağğğğ
Neler yaşarız neler 😁
Nediyon abi ya
Offff
Üzüldüm adına verebileceğim hobi benimle takıl
Niye üzülüyon ne dedimki
Enerjini bitirecek biri ve ya bişey yok diye
Evet ya napsamki
Benimle takıl. Enerjini sömüreyim