AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Film izle çiçek ek bahçeniz varsa daha farklı seylerde ekebilirsin
Maalesef yok ama apartman bahçesine ekmiştim. Glayör
Balkondada yetistirebilirsin cok iyi geliyo insana
Mallozzi'nin anime izlemeyi deneyin. Ya da luddo veya ches oynayabilirsiniz. Eğer oyun da var like. do COD, Pubg veya Cyberhunter oynamak ister misiniz
yooo oyun oynayabilirsin mesela division 2
O oyunu bilmiyorum. Ben genelde sims ama o da sarmadı
dark soul da oynayabilirsin
Müzik dinle, film veya dizi izle, bir şeyle ye iç, kitap veya şiir oku, dans et.
sökülmüş giyim eşyalarını tamir et. zaman geçer.
Hiç yok öyle benim :/
yazlıkları, kışlıkları ayır. o zaman
Sohbet edelim mi bende çok sıkılıyorum
Edelim edelim. Var mı dedikodu?
Ooo olmaz olur mu buradan mi edelim
Biraz buradan edelim. Sararsa muhabbet normale geçeriz.
Tamam kız, bugün neler yaptın yoruldun mu
Bugün hiç bir şey yapmadım. Boş boş oturdum. Sen neler yaptın? Hayat nasıl geçiyor?
Eyvah çok canın sıkılmıştır, benim yoğun geçiyor. Yuksek ziraat mühendisiyim, yeni askerden geldim ve köyümde çiftçilik yapiyorum. Kivi ağaçlarını suladım ve gübreledim bugün
Keşke senin yerinde olsam. Ağaç ve doğa ile iç içe yaşamayı çok isterdim. Özellikle pandemide. Apartmanın bahçesine çıkınca bile mutlu oluyorum şu sıralar. Bende normalde üniversite okuyorum ama bu hafta tatil. 1 hafta ara verdik
Hangi bölüm okuyorsun ve istediğin zaman misafirim olabilirsin köyümü gezdiririm sana iznik gölüne bakarsın, çok kıyısında balık ısmarlarım
Sanat Tarihi , Ankara 'da. Her ne kadar iş sıkıntısı olsa da eğlenceli bir bölüm. Misafir olmak isterim belki bir gün. Ama balık yemeyi çok sevmiyorum. Sen nerede okudun?
Ben çanakkale de okudum. Köfteci yusufa götürürüm o zaman. Köfteci yusuf ilk dükkanını bizim iznik de açtı
O olur bak. Yemek yemekten daha güzel bir şey yok hayatta. En sevdiğin yemek ne senin?
Ben her yemeği sevi yorum. Asla yemek seçmem. Akşam üzeri de çok kıyısına götürürdüm seni güneşin batışını ve gole yansımasını izlerdin
Beni çok merak ettirdin oralar hakkında. Bir gün inşallah şu günler geçer gitmek nasip olur. Severim gün batımı izlemeyi. Sende gel Ankarayı gez derdim ama gezilecek hiç bir yanı yok. Boş bir şehir
Ben bilmediğim için tek başıma gezemem ki sen gezdirirsen olur ama
Neresini gezdireyim ki? Avm gezeriz gelirsen bol bol. Bir tek o var
Tamam o da olur ama elim boş gelmem, sana biseyler getiririm ve çay kahve içsek de olur aslında
Daha adlarımızı bilmiyoruz ama misafirlik planları yapıyoruz. Önce bir sohbet etseydik , muhabbet etseydik. Tanışsaydık :D Hediyeye gerek yok ya.
Elim boş gelemem ki, benim ismim harun ve yaşım 28
Memnun oldum Harun bende Esra. Ama kast ettiğim bu değildi :D Gelsen ne olacak? Kimseden hediye beklemem ki
Memnun oldum esra. Hem seni hemde ankarayi görmüş olacağım
Sohbet etmek istemiyorsun pek bence sen. Ama ben tanımadığım insanlarla misafirlik olayına girmek istemem doğrusu.
Haklisin sizi tanımak istiyorum ama siz kızarsınız diye söyleyemedim bunu
Kızmak değilde bu şekilde yürümez ki. Hiç tanımadığın, kilolu mu zayıf mı çirkin mi güzel mi hırlı mı hırsız hiç bilmediğin birine gel misafirim ol diyorsun. Açıkçası bu biraz garip değil mi?
Seninle tanışabilir miyim esra
Hayır çünkü sevgilin varmış
Zayıf kilolu olman umrumda değil, evet misafirim ol dedim ama sen gelene kadar elbet tanıyacağız birbirimizi ve o güne kadar da konuşacağız esra ve çok iyi tanımış oluruz birbirimizi
Valla sevgilim falan yok benim, ama olmasını çok ama çok isterim
O halde niye 12 gün önce '' Kızlar, Sevgilimin daha önceden yasamış olduğu bir durum var ve kafam epey karışık? '' diye bir soru sordun?
Bak ben ön yargılı bir insan değilim ama yani hiç tanımadığın bir insana bunları yazmak bana çok garip geliyor. Yüksek ziraat mühendisiyim diyorsun. O kadar şehir dışında okumuşsun insan profillerini az çok tanıman gerekir bence.
Çünkü o ara 3 aydır konustugun birisi vardi ciddi düşünüyordum bakire olmadığını falan itiraf etti. Ama anlasamadik ve bitti
Haklisin insanlari tanıamıyorum geçmişimde yaşadığım kazadan dolayı konusabildigime şükrediyorum
6 yaşında iken birisinin bedduası yüzünden araba çarpmış, 16 gün komada kalmışım kazadan sonra konuşamamışım, 5. Sınıfa kadar aşırı derecede unutkanlık vardi. Utangaçtım çekingendim içime kapaniktim çok şükür Allahın izniyle hepsini astım
Konuşmayacak mısın esrav
Esra
Sürekli sitede değilim. Bak kendin diyorsun '' Bakire olmadığını itiraf etti '' diye. Tanımadığın her kıza bu şekilde yazıyorsan her şey çıkabilir. 6 yaşındaki bir çocuğa kim neden beddua etsin? Bunları aşmış olmalısın. Okul kazanmışsın okumuşsun.
Saçma geldi bana biraz kusura bakma. Eğer buradan tanışıp arkadaş olunup sonradan bir ilişki başlasaydı normal olabilirdi. Ama doğru düzgün bir cümlelik bir sorudan hiç tanımadığın bir kızla iletişim kurmaya çalışıyorsun. Bu şekilde yürümez
25 yaşında öğrendim ve aşamadım o durumu, rica etsem özelden anlatabilir miyim sonra konuşmak istemezsen engellersin beni
Neyi beddua olayını mı?
Beddua olayını başıma gelenleri ve eski sevgili olayını her şeyi
Anlatabilir miyim size her şeyimi rica ediyorum
Esra hanım
Konuşmayacaksın galiba esra, herşey için helal et hakkını
Hayırlı geceler, eğer oruç tutuyorsanız yüce Allah tutmuş olduğunuz oruclarinizi kabul etsin...
Merhaba günaydın
Hayırlı olsun eşcinsel olmuşsun şimdide. Kadınlardan hayır yok mu dedin ne dedin
Eşcinsel değilim ve sadece sevgiye ihtiyacım var
Sevgiyi çok yanlış yerlerde arıyorsun. Sana sevgi göstersin diye eşcinsel bir bireyle mi tanışacaksın?
Sadece sevmek sevilmek istiyorum ankaralı kız
Ne alaka ya? Ankara da yaşıyorum dedim Ankaralıyım demedim ayrıca. Çok saçma işlerdesin haberin olsun
Sevgiye o derece açım işte, sen düşün artık halimi
Hakkında hayırlısı olsun daha da bir şey diyemiyorum.
Umarım bu sevgisizlikten dolayı bir hata yapmam
Ben 6 yaşındayken amca oğlu kaza yapmış ve karşı tarafta 2 kişi ölmüş. Ölenlerden biride anne tarafından akrabaymis. Amca oğlu nu ceza evine atmışlar ve amcam da oğlu nu ziyarete gitmek için babamdan bizim arabayı istemiş, tabi babamda vermiş. Oğlu ölen kadın arabayı verdiğimizi duyunca beddua etmiş bize ve o gün araba çarpmış bana. 16 gün komada kalmışım doktorların umudu yokmuş. cok şükür iyileştin ve bu beddua olayını da 25 yaşındayken annemin ağzından duydum. O gün yıkımdım ve daha da toparlayamadım kendimi
Oğlu ölen kadın bilinçli düşünseydi beddua etmezdi. O anki acısı ile ne diyeceğini bilememiş bence. Yoksa cezaevindeki oğlunu ziyarete gitmek isteyen birine arabasını verdi diye beddua etmek bana garip geldi. Onların hataları neden senden çıksın? Kaderinde varmış bir şeyler yaşanmış. Böyle şeylere moral bozmak garip. Annen baban hayatta ise pek de sevgiye ihtiyacın yoktur.
Coknsukur hayattalar. Kazadan sonra bisikletten düşmüşüm kasımda dikiş var, kafamda dikiş dolu, 100 kilo ağırlığında ki su motoru ayağımın üzerinden geçti ayağın çatlamış. Bunların hepsi kazadan sonra 1 sene icin de oldu ve ailem kurban kesmiş bana o sayede düzeldim. 5. Sınıfa kadar Butu n öğretmenlerim dışlamış beni. 7 tane öğretmen değiştirmişiz yani kazadan sonraki 5 seneyi hiç ama hiç hatirlamiyoeum. Herkes 22 23 yaşında olgunlaşır ben daha yeni olgunlardım
Olgunlastim
Kazadan sonra ailem korktuğu için 12 sene dışarı salmadı beni, her şeyime karıştılar ve kendi kararlarımı kendim alamıyordum bisey düşünemiyordum
Nasıl bu şartlar altında peki şehir dışında okumaya gidebildin? Yaşananlar üzücü. Bir şey diyemiyorum ama bir yandan da çok ama çok garip. Çok fazla dinle iç içe olup eşcinsel biri ile birlikte olmak istenmende
Dinle iç içeyim çok şükür ama bazen yalnızlık sevgisizlik böyle hatalara teşvik ediyor. Çok şükür bu yaşıma kadar öyle bir hataya düşmedim. Evet üniversiteye gittim ama 2 sene çok zorlandım gittiğimde de çok çekingendim zorla aştım bunları. Benim yaşadıklarımı yüce Allah kimseye yaşarmasın gerçekten çok ama çok zor
Dayanamayacağım söyleyeceğim artık sen çok abartıyorsun. Hayatta bütün dertleri en büyük zorlukları kendin yaşamış gibi ''hatırlamadığın'' bir olay üzerinden lanse etmek saçma. Hangimiz sınanmıyoruz ki bu hayatta? Senin yaşadıklarının 10 katı korkunçlukta yaşamış bir milyon insan vardır. Sense hatırlamıyorsun bile. Dindarım diye geçiniyorsun ama eşcinsel yönelimlerde bulunuyorsun. Tuttuğun orucun ne anlamı kaldı? Böyle dindarlık sadece kendini kandırmaktır
Bence kendine acımaktan , sürekli kendine üzülmekten vazgeç. Hayatını akışına bırak. Bu şekilde yol alamazsın. Buradan tanıştığın birileri de erkek olsun kız olsun sana hayır getirmez.
Çok haklısınız helal edin hakkınızı istemeden de olsa kafanızı şişirdim. ALLAH doğru yoldan kimseyi saptirmasin
Hayırlı sabahlar, ramazan bayramın mübarek olsun
Seninde bayramın mübarek olsun
Allah razı olsun
Günün nasıl geçti arkadaşım
Merhaba nasılsınız
papçi oyna.
O oyunu bilmiyorum. Sims oynadım sarmadı pek :/
ben sims 3'ü bayağı oynamıştım. herkes kız oyunu filan der ama alakası yok bence yani.
Katılmıyorum. Benim küçüklüğümde sınıftaki bütün erkek arkadaşlarım oynardı. Gta da öyle erkek oyunu sayılıyor ama vice cityi çok fazla oynamışımdır.
Uyu.
PUBG oyna
Makyaj yap
Lan ne alaka hahahahaha gece gece sonra temizlemek ile uğraşır
Ne var temizlemekte yüzünü yıkıcak alt tarafı sıkıldıkça makyaj yapıyorum ben
Resimden anladım doğru diyosun yıkayin yüzünüzü bitsin gitsin
Temizlik yap