Spor Tuttuğunuz takımın hazırlık maçlarına gider misiniz? -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Sen gözümün nuru adanmış hayatların umudu şanlı Galatasaray ♥️ Tuttuğunuz takımın hazırlık maçlarına gider misiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Spor konusunda 20,4b cevap paylaştı. takım tutmam 0 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 +1 yıl Spor konusunda 479 cevap paylaştı. 4-3 maç gitti şampiyonun canı sağolsun. Her zaman gitmem sanmıyorum ama takip ederim. 0 0 Yorumla
BEŞlKTAŞ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Orada değilim. İnstadan antremanlari n takip ederim. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Gittikte ne oldu? 3-0 dan maç verdik heves kursagimizda kaldı bu sene şampiyonlar Ligi'nde işimiz zor 0 2 Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Kardeşim hep genç takımı oynattı az sakin ol Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hep genç değil Oliviera Midtsjö Morutan girdi oyuna Ayrıca rakipte gençleri aldı Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Spor konusunda 5,3b cevap paylaştı. Hayır gitmiyorum 0 1 Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Hiçbir maça gitmiyorsun gibi Yorumla
ouzinyo Takip Et Master Yaş: 30 , eic 35% +1 yıl Spor konusunda 370 cevap paylaştı. Takım tutmuyorum, gitmem 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Yok ben sadece takım tutuyorum o kadar 0 0 Yorumla
enthusiasticpq Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Takım tutmuyorum 0 1 Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Olmadı bu Yorumla
Middlemist Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Hiç işim olmaz 0 1 Yorumla -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ +1 yıl Niye aslanım Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Spor konusunda 1,1b cevap paylaştı. İşim olmaz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
takım tutmam
4-3 maç gitti şampiyonun canı sağolsun. Her zaman gitmem sanmıyorum ama takip ederim.
Orada değilim. İnstadan antremanlari n takip ederim.
Gittikte ne oldu? 3-0 dan maç verdik heves kursagimizda kaldı bu sene şampiyonlar Ligi'nde işimiz zor
Kardeşim hep genç takımı oynattı az sakin ol
Hep genç değil Oliviera Midtsjö Morutan girdi oyuna
Ayrıca rakipte gençleri aldı
Hayır gitmiyorum
Hiçbir maça gitmiyorsun gibi
Nasıl verdiniz 3-0 dan maçı 😂
Takım tutmuyorum, gitmem
Yok ben sadece takım tutuyorum o kadar
Hiç maça gitmedim sevmem 🙄
Hayır, hiç gitmedim
Takım tutmuyorum
Olmadı bu
Hiç işim olmaz
Niye aslanım
İşim olmaz
Hayır gitmem
Hayır gitmem
Hayır