Fenerbahçe'nin 5 yıldız başarısı için ne düşünüyorsunuz?

Ben de Ali Koç için istifa söyleminde bulunan kongre üyesi taraftarlardan biriyim ancak kim ne sayıklarsa sayıklasın bu gerçekten büyük bir başarıdır.

Kaç kilo olduğu belli olmayan ama yere sürte sürte yapılan ağır bir çalışmadır.
Fenerbahçenin 5 yıldız başarısı için ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
1923 kuruluşlu olduğu ısrarla beyan eden ve 100'üncü yılına bağıra bağıra girdiğini haykıran bir TFF düşünün. O kadar karaktersiz ki; Yıldızsız çıktığımız sezonda ceza vermeyip formayı yıldızlarla doldurunca kıyameti koparabiliyorlar. Ceza mı verdiniz? Tamam, Uefa'nın sitesinde 28 diye yazıldığını gözünüze soka soka gösterip sonuçlarına katlanacaksınız. Savaş istiyorsanız savaş. Kan istiyorsanız kan. Diş istiyorsanız dibine kadar..
Fenerbahçe'nin 5 yıldız başarısı için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla