Zidane gibi bir teknik direktörün takım çalıştırmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence Zidane futbol tarihinin en iyi 20 Tdsine adını yazdırır. Real zamanı tarih yazdı adam kadro vardı da yaptı diyenler var ama kesinlikle oynattığı futbol iyiydi. Özellikle Pepçi tayfanın Zidane üst düzey kadroyla Şl kazandı demeleri ama Pep in kadrosununda üst düzey olması yani bizim insanlarımız kesinlikle futbolu sadece tuttukları takımı izleyip yorum yapan tipler %60 ı. Bence PSG ye gelse efsane olur Zidane için.
Zidane gibi bir teknik direktörün takım çalıştırmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Zidane gibi bir teknik direktörün takım çalıştırmaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla