Onca zaman çalışıyorsun vücudun güzel olsun diye 3 ay ara ver tüm sertlik ve kas eriyip gidiyor sinir bozucu cidden bu durum başına gelen var mı?

Onca zaman çalışıyorsun vücudun güzel olsun diye 3 ay ara ver tüm sertlik ve kas eriyip gidiyor sinir bozucu cidden bu durum başına gelen var mı?

Fitness çok nankör bir spor değil çünkü kazanılan kas miktarı fazla olduğu için kaybın da fazla olması normal. Aslında diğer sporlarda da nankörlük var eğer bir nankörlükten bahsedeceksek ama daha kazanılan kas orada daha az olunca fark da daha az görünüyor.
Oysa hem diğer sporlarda hem hayatın diğer alanlarında durum aynı.
Cevap
5Cevap
Evet ama kas hafızası var. yani ara vermiş bir kişi ilk kez başlayan kişiden daha hızlı alışır
Keşke 3 ay devam etse, 1 ayda sertlik gidiyor ve erimeye başlıyor. Ancak eskisi gibi devam edince 1-2 aya toparlıyor.
Tabii zinde ve formda kalmak için spor yapsak yeter, ağır çalışamam ben :D
Kız dediğin narin olacak zaten otur oturduğun yerde 😃
Genç kalmak lazım spor şart djjd
Hala bebeksin şüphen olmasın 😃
Mütevazi olamicam, öyleyim sjd
Olma zaten mütevazi sen itici olursun ben seni şımarık egolu halinde sevdim fndndj
İltifat mı ediyor, gömüyor mu belli değil 😅
Gecenin bu saatinde anca bu kadar napiyim 😂 ojen olayım sür beni mi deseydim alla alla 😏
:D
Ulan şöyle gidip 6 ay falan kas yapsak ömür boyu onla gezsek ne güzel olurdu mk
Bırakırsan nankör
Maalesef öyle.
değil.
Nankör. ama sonuçları çok çekici. ppdan belli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?