
Cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu lig maçlarının TRT'de şifresiz yayınlanmasını sağlayacaklarını söyledi.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cumhurbaşkanı adayı Kemal Kılıçdaroğlu lig maçlarının TRT'de şifresiz yayınlanmasını sağlayacaklarını söyledi.
Öyle bir şey yapamaz ki. Kulüplerin geliri zaten özel yayıncı kuruluştan geliyor. TRT'de yayınlamaya başlanırsa mesela atıyorum bir kulüp bir yayından 500 bin euro alıyorsa TRT de izlenen maçtan 100.000 bin euro alacak gibi. Bunu zaten kulüpler kabul etmez. Bu vaadi biraz gereksiz olmuş Dedemin
Halk kabul eder halk bein aylık ne kadar haberin yok sanırım
Ülkenin %95'i kaçak izliyor zaten
@ButcherBlaviken Bein kullanıyorum kardeş merak etme ne kadar olduğunu biliyorum.
Eee ne boş yapıyon o zaman kullanamayanlar ne olacak
@ButcherBlaviken Konuşmana dikkat et hadsizlik yapma. Sen kimsin awk bana boş konuşma diyorsun bordo klavyeli
Bu Teknik olarak pek mümkün görünmüyor Gelir açısından kulüplerin en büyük gelirlerinden bir tanesi yayın gelirleri özellikle küçük kulüpler için önemli bir gelir Bunu kaldırmaktan bahsediyor kulüpler birliği bir defa böyle bir şeye izin vermez artı böyle bir şey için meclisten onay almak lazım mecliste çoğunluk değil nasıl buna onay alabilecek yani Kemal Bey böyle sözler veriyorum ama verdiği Sözlerin bir çoğu meclis yetkisinde olan sözler kendisi yapamayacağı sözler veriyor yarın bir gün yapamadığı zaman yani yapmak istedim ama işte meclis izin vermiyor gibi bir bahanenin de Arkasına sığınabilir o yüzden hiç kazanmasa daha iyi olur gibi
İzliyorum ama kaçak izliyorum malum ücretlerden dolayı. Çünkü sadece bir platform almaya gücüm yetiyor. Her ligi dağıtmışlar süper lig izleyeceksen a firmasını şampiyonlar ligi izleyeceksen b firmasını premier lig izleyeceksen c paketini alacaksın bir sürü para çıkıyor ortaya. Ya hepsi tek bir havuzda olmalı o şekilde parasını vermeliyiz ya da böyle kaçak izleriz. Lig maçları trtde şifresiz yayınlanması büyük bir vaat. Yani ucu havada kalıyor gerçekleşmesi zor. O lig zaten oradan para kazanıyor çok üst seviye bir lig değiliz.
Aynen hepsi ayrı platform tek platforma toplansa en iyisi iptv al izlersin yine
Saçma teklifler ile ile geliyor Kılıçtaroğlu. İnandırıcılığını yitiriyor. Bende değişim istiyorum ama kemal bey her yere atlayıp herkesten oy toplamak için herkese mavi boncuk dağıtıyor. Bu yayınların belirli bir ücreti oluyor. Kulüplere sağlanan ödemeler olsun reklam gelirleri falan filan bunlar ne olacak. Bir şeyi söylerken önce kendiniz inanın. Maç diyerek geçmeyin çoğu arkadaş belirtmiş hepsi farklı platformda bende istiyorum hepsi bir yerde olsun ve ücretsiz olsun ama olmayacak işler bunlar. Ve kemal bey bu şekilde açıklamalarla bence oy kaybediyor. Her şeye atlıyor çünkü. Doğuya gidip seloyu çıkaracağım diyor batıya gelip yaşasın milliyetçilik diyor. Ümit özdağ ile görüştü mültecileri göndereceğim dedi. Nerede ekmek varsa oraya gidiyor yani. Herkesin kendi kararı her görüşe saygı duyarım ama dediğim gibi ikiside birbirinden beter Allah sonumuzu hayır etsin
@Damızlık-Erkek_ ben izliyorum kaçak hepsi var bende. Ama tutulacak vaatler daha iyi olur
@karetekid67 bende ip tv var ara ara donsada iş görüyor
İzledim onuda bana göre oraya çıkması onun kaybına oldu. Cevaplara baktığın zaman çoğu cevap çarptırma ya da net değil. Bende değişmesini istiyorum ama k. k ile olmuyor.
Doğrudur senin görüşün bakışın saygı duyarım. Hayırlısı olsun hepimiz için
Kaçak izlemek daha iyiydi 😂
Cevap
47Cevap
Hayır izlemiyorum.
Çok güzel bir gelişme olur. Sık takip etmesem de, bazen maç izlemeyi seviyorum. Ama maçı izleyebileceğim bir yer bulamıyorum. Öyle olunca da maç izlemekten soğudum. Maç izlemek bir zevktir, tabii ki herkesin bu konuda fikri farklı ama Türkiye genel olarak futbolu seven bir ülke. Sadece futbol değil, voleybol maçları da yayınlansa güzel olur. Bu gibi ufak zevklerin elimizden alınması hoş değil. O yüzden bu vaadini çok beğendim Kemal Kılıçdaroğlu'nun.
Evet bir sporsever olarak 3 ayrı platforma para ödeyerek sevdiğim sporları takip edebiliyorum.. Evet 3 platform.
Siyasi olarak da müthiş bir son gün hamlesi bu arada, heyecan verici:)) Halkın umudu, çok kaliteli/çok dürüstsün be Allah gönlüne göre versin..
Çok seviyorum Kemal kılıçlaroğlunu çünkü her alanda düşünceli biri. Onun cumhurbaşkanı olmasını çok isterdim. Yapabileceklerini merak ediyorum çünkü. 😌
Hayatımız ne kadar güzelleşecek her vaadi birbirinden güzel. Yarından sonra kemalimde Kemal'im diyebilmek umuduyla 😄
Futbolu geriye götürür yayıncı kuruluşun verdiği parayı TRT veremez hadi diyelim verdi bizim vergilerimizle verecek ne gerek var bu kadar vergiye şampiyonlar ligi ve UEFA Avrupa ligini verseler yeter
Bak işte bu söylem şerefli hırsız tüpçüyü çok kızdırır.. Maçlar TRT den yayinlanirsa beni TV b* ki yer.
Tüm maçlar yayinlanacaksa güzel bir şey boşuna saçma sapan yerlere de para ödememiş olur millet evinde rahat rahat izler
Ülkede doğru düzgün spor mu oynanıyor sanki, Fenerbahçe adamı sinir hastası yapıyor.
He valla ya superlig iyice kanser bir lig oldu o yüzden izlemeyi bıraktım. Gelecek sezon Premier lig, la liga ve bu seneki şampiyonlar ligi finalini izleyecem
dünya para ödeyerek izliyorum sadece maçlar değil tüm spor etkinlikleri!!
bekleyip yaşayıp göreceğiz
Ne güzel olur TRT topladığı paraları biraz faydalı kullanmış olur
U kk de tüm tuşlara basıp bölüm geçmeye çalışıyor mk 😂😂
Kulüpler o ekmek kapısının ellerinden alınmasına hayatta izin vermez ki.
Onu TRT karsılsayacak sonuçta izledikçe para kazanışlır ve reklam paraları sponsorluk gibi bi ton şeyden para geliyor
@mavimuratfb Reklam geliri var evet ama şifreli kanalların üyelikten elde ettikleri kazancı sadece reklamlarla çıkarabilir mi TRT? Yani elbette şifresiz izlemek isterim maçları ama bu işin üzerine oluşmuş öyle bir sektör var ki... Lig TV, onu yayınlayan mecralar, maç yayını yapan mekanlar falan derken itiraz edecek çok fazla kurum var bence.
Söyle düşün kaç milyon üye ve şifresiz olunca kaç milyon izlenecek peki o kadar tv de filmler işte progmanların durma sebebi izleme reyting para demek şifreye izleyen atım 1 milyon insansa şifresiz izleyince 10 milyon izlicek
İnş olur değişim şart yarın kılıcdarogluyla birlikte kadınlar kazansın kadın hakları geri gelsin
En basiti o kadar kaçak site var insanlar ordan bedavay izliyor zaten 😀
Premier ligi verirse veririm dermişim.
K, K ya asla oy vermem.
Sinan bey yüzde 5 aldı ilk turda elendi.
Benim için seçimin bir önemi kalmadı.
Iki ucu b*klu değnek sadece hangi tarafını tutacağınızı seçeceksiniz. 😂
Dedem inşallah kazanıcak seçimi bu vaadi ayrı bi mutlu etti beni bıktık kaçak yayınlarla uğraşmaktan 😃
Bu adama inananların hepsine zeka testi yapılması lazım ya
yayın ihale iptal bedelini
kendi cebinden ödeyecekse yapsın
yoksa vatandaşın parası ile
vatandaşa hava atmasın
Üstad adam dünyaları vaadetse de bizim halk suriyelilerin altına yatmayı tercih ediyor.
Şu adamın söylediği her şey midemi bulandırıyor artık.
İsterse her vatandaşa 100 bin maaş bağlama sözü versin ağzıyla kuş tutsa oy yok
Dilin kemigi yok, yaş zaten 75, yakında biden gibi hava ile tokalaşırlar...
Şahdık şahbaz olacağız desene. Ben de ne eksik diyordum
Kazanamayacak insana oy vermeyiniz.
Tevazuyla, samimiyet ve gayretle Erdoğan ❤️🫡
Futbol sevmiyorum. İyice başımız şişer artık ücretsiz
Maçlara kimse gitmez takımlar batar İcardi gibi oyunlar hayal olur ?
Memleket bu haldeyken bu seçim vaadiyle kazanırsa var ya çok komik olur 🤣🤣🤣
Konuşmayayım diyorum ama artık bazı vaatler de bol keseden... Herseye inanmayın
Cumhurbaşkanı önüne gelenin ülkeye girmesine müsait ediyorsa neden yapilmasin
Sarayın bütçesi kesilirse, TÜRGEV ve Bilal Erdoğan'ın vakıflarına aktarılan para kesilirse çok büyük bir paradan tasarruf edilecek neden olmasın?
olmalı bence, oyum KK na 👍
Beins Sports var bizde gayet de izliyoruz.
Futbol sevmiyorum, hiç izlemiyorum.
keşke öyle olsa ama hiç sanmıyorum
Kadınlar buna üzüldü :)
Fanatik kadınlar sevindi 😅
İyi olur çok iyi olur harika olur tadından yenmez
Sadece gülüyorum başa gelemeyeceğini bildiği için her tuşa basıyor sanırım SŞMXNXKXLS
Futboldan zerre anlamam ve ilgilenmem.
inanmıyorum ya da uyduruktan 2 3 maç verirler anca
Kılıçdaroğlu tüm tuşlara basıyo anca sallıyo
Ben gözüm kapalı oy veririm bizi can damarımızdan vurdun kemal dede
O iş olmaz yedirmezler bir sürü para dönüyor
O da tüm tuşlara basıyor yersen
Kemal Kılıçdaroğlu sallamaya devam ediyor 🤣
Oyum Kemal Kılıçdaroğluna
Takip etmiyorum
İzliyoruz
İzlemiyorum
Futbolla alakam yok sadece fenerbahçeliyim 😃
Futbol tayfa akpden dönmez
Yanı isten başımızı kaldırdık televizyon kalmıştı
Her şey beleş mi ah keşke sjsjjs
Ufak atta civcivler yesin dediniz mi?
trtyi sqyim liyakatsız ortam kardeşim rütük
Maç ilgi alanım değil
Yalan inanmayin sakin
Maç izlemem
İzleyince zarar veriyorum etrafa
Keşke trt verse
İçi boş bir vaat
Takip etmiyorum ama hayırlısı
10 tane mv ile dünyayı kurtaracak kahramanımız
Yenı vaadi mi :))
Takip etmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?