TRT spikeri, "Millet yine yollarda kaldı!" diye Büyükşehir Belediyesini eleştirdi. Yolda kaldınız mı?

TRT spikeri, Millet yine yollarda kaldı! diye Büyükşehir Belediyesini eleştirdi. Yolda kaldınız mı?
TRT spikerinin kar paylaşımı olay oldu. TRT spikeri "Milleti yollarda bıraktınız" diye İBB'yi eleştirdi. TRT spikeri Işıl Açıkkar'ın İstanbul'daki kar yağışıyla ilgili yaptığı paylaşım, sosyal medyada gündem oldu. TRT spikeri Açıkkar, Ulaştırma Bakanlığı'nın sorumluluk alanındaki bölge için İBB'yi eleştirdi. Karayolları Genel Müdürlüğü yol bizim sorumluluğuzda diye cevap verince paylaşımını silerek "Elinize sağlık" yazdı. Yolu, Büyükşehir Belediyesinin sorumluluğunda sanarak eleştiren Açıkkar,
Karayollarından cevap gelince, herkese açık olan hesabını korumalı hale getirerek Karayollarına "Elinize sağlık ne diyim 😊" diye yazdı.
TRT spikeri, Millet yine yollarda kaldı! diye Büyükşehir Belediyesini eleştirdi. Yolda kaldınız mı?
https://www.mynet.com/trt-spikeri-isil-acikkar-in-kar-paylasimi-olay-oldu-ibb-yi-elestirdi-karayollari-genel-mudurlugunden-yanit-geldi-110106927742
TRT spikeri, "Millet yine yollarda kaldı!" diye Büyükşehir Belediyesini eleştirdi. Yolda kaldınız mı?
Cevapla