
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde kırsal kesimlerde az oy almasının nedenini TRT'nin etkisine bağlayarak, "Kırsaldakilerin büyük kısmı sadece TRT izliyor" dedi, büyük kentlerde kendilerine oy verildiğini söyledi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde kırsal kesimlerde az oy almasının nedenini TRT'nin etkisine bağlayarak, "Kırsaldakilerin büyük kısmı sadece TRT izliyor" dedi, büyük kentlerde kendilerine oy verildiğini söyledi.
kk kaç yıldır seçim kaybediyor hele bu sene rteye kendi elleriyle cblığını verdi iktidarın cok hatası vardı yeteri kadar kullanamadılar adam gitti montaj video ile kaç milyon seçmeni kandırdı bişey olmaz buna mı inanacaklar diyip geçiştirdiler şimdide kırsal kesimin trt izlemesine bahane buluyor evet kısmen dogru ama bu seçimi kaybettikleri gerçeğini değiştirmiyor seçmeni yalnız bıraktılar üste çıkıyor bide erdemli bir şekilde istifa etmeyi bil kılıçdaroğlu yeter artık ! bunlar yerel seçimide kendi elleriyle akp'ye de verir
Aynı adam köyde parayı ne yapacaklar 500 tl ver ekonomik sıkıntı onları vurmaz dedi.
Pazardan aldığı ürünleri kimin nasıl ürettiğine dair bir bilgisi yok sanırım, koskoca chp genel başkanının.
Traktörün mazotu, vergisi, lastiği, giderleri var mı kardeşim. Ekstra traktörün ekipmaları vs de para.
Küçük bağ çapalama makinalarının giderleri var mı.
Her tarlanın veya bağın gübrelenip gerekli ilaclamalarin yapılması var mı kardeşim.
En az 3 kez sürülüyor yerler birde.
Koyde yaşayan insanlar kırda diye evinde elektirik yanmıyor mu? Su kullanmıyor mu?
Tüp gaz kullanmıyor mu mutfağında.
Her evde internet yok mu?
Isınmak için kömürü vs yok mu?
Mutfak ihtiyacı yok mu bu insanların.
Hepsinin altında arabası var bunların yakıtı vergisi yok mu?
Hangi 500 lira ile geçiriyorsun köyde
kendi halkından bir insan bu kadar izole olabilir mi?
Ve bu şahıs ana muhalefetin genel başkanı 🤦♂️
Tayyip erdoğanın siyasetinin desteklemedigim kısmı çok fazla olsada. Bu iki şahıs arasında tercih etmem gerekirse yine mecburen istemeye istemeye erdoğandan yana kullanırım tercihimi 🤷🏻♂️
Bıraksınlar kardeşim koltukları adam gibi insanlara verelim oy.
Bencillik hat safada kendine hala toz kondurmuyor beyefendi.
Aynı şeyleri yapıp farklı sonuç beklersen.
25 senede iktidar olamazsın.
250 senede gerçekler acıdır.
Adam kendi ağzıyla diyor sen orada dur bay kemal benim işime gelir diye.
Velevki geliyorda...
saçmalığa bak... o değilde başka biri aday olsaydı kazanabilirdi (belki).9 mu 10 mu ben sayamadım kaybedip hala o koltukta oturuyorsa biri!!! diyecek bir şey yok.. bir kere biz nerde hata yapıyoruz diye düşünmüyorlar ki empati yoksunluğu var..
Cevap
59Cevap
Evet, doğru tespit etmiş
Kurucumuz ulu önder Atatürk "köylü milletin efendisidir"derken boşa demedi ancak!!!
sözler çok doğru ülke genelinde 11 binden fazla köye giremediler sandık görevlisi koyamadılar üstüne köy okulları kapatılıp taşımacılık eğitim adı altında köylü tamamen cami imamlarına terk edildi, iktidar iktidara gelmeden önce plan şu idi "önce cahilleştir, sonra fakirleştir en sonunda köleleştir"bu kavram epey tuttu ki 21 yıldır kucaklıyor memleketi :D
Seçimi neden kaybettiği belli oldu, kırsaldan o kadar kopuk kalmışlar ki. Bir kere evet her yerde internet yok, ki köyde kalanların çoğu yaşlı insanlar olduğu için ama en ücra yerde bile uydu yayını var günümüzde ve en çok hangi kanalı izliyorlar bilemesem de sade TRT izlemediklerinden eminim. Birde köylüye 500 lira ver harcayacağı yer yok diye ya pes doğrusu! Köyde herkes tarım ve hayvancılıkla ilgilenmiyor ve ilgilenmeyenlerin meyve, sebze, et ve süt gibi ihtiyaçları oluyor. Velev ki tarım ve hayvancılık var, e bunların gübresi, ilacı, yemi bedava mi alınıyor? Kemal bey çiftçiye ucuz mazot vereceğiz diye seçim vaadinde bulunuyordu? Kaldı ki köydeki insanların giyim, yağ, un, tuz, şeker ve çay gibi şeyler için para harcadığını, bunların da 500 liradan fazla tutacağını Kemal bey bilmeli, bilmiyorsa öğrenmeli! Çok yazık üzüldüm şu açıklamalara doğrusu. Seçimden önce değişim ve umut vaat eden birinin kaybettikten sonra o değişim umudunu kendi adına vermemesi üzücü.
Genel başkan koltuğunda oturmaya devam etmek için parti gündemini değiştirme çabası konuşmalarına bakıyorsun sanki kaybeden o değil, yapılan her iş benim açımdan doğruydu diyor 21 senedir iktidar sizin açınızın kaymağını yiyor bunu farkedin artık bir zahmet
Dinle imanla kandırılan bilgisiz halkım daha ne yapsın kendine hizmet edecek insanları seçmek yerine kendisi köle olmak istiyorum diyorsa yapacak bir şey yok şikayette etmiyorlar olay nedir dış güçler ekmeği 10 TL bu kadar cahil bir toplum varken zor artık yeni nesilin bile beyni yıkanıyor okullarda artık tamamen bir kölelestirme sistemine döndük yalakalık hırsızlık dolandırıcılık kendi ülkemde ikinci vatandaş muamelesinden bahsetmiyorum bile zevki sefa sürüyorlar yakında iç savaş çıkarsa şaşırmam bakalım o zaman oy veren cahil halk kimin yaninda olacak Suriyelinin mi afganlinin mi yanında olacaklar
Güzel bir açıklama metini yazıp istifa etse herkesin saygısını kazanırdı Ama kendiyle beraber partiyide aşağıya çekiyor yerel seçimlere kadar istifa etmezse İzmir i bilmem ama kazandığı bir sürü büyükşehir belediyesini kaybedecek
Şu adam da bir istifa edemedi ya ne kadar uğraşırsa uğraşsın başa geçemez bu politikayla bence Fox izliyorlar
13 seçim kaybettim defalarca Atatürkcuyum diye geçinip Atatürk'ün sözlerini bile diyemeden iki kelimeyi bir araya getiremedim rezil oldum. Belediyesini aldığım her şehri su elektrik kesintisi altyapı yetmezliği ile karşılaştırdım karşımdaki çok güçlü bir rakip olduğu halde 28 ilin 3000 katılımcıyla yapılan boktan bir anketle secmenlerini kandırdım deme de kıvır. Asena gibi kıvır
Kılışdar biraz aynaya mı baksa artık. Şapkasını önüne alıp düşünse mi aceba? 😏
Olabilir ama kırsal bölgeye televizyonla ulaşamıyorsan farklı yollar denenebilir. Seçimde hem durum tespiti hem de aksiyon alma noktasında eksikler varmış demekki.
Sosyal medyayi cok daha az kullaniyorlar ve genelde trt vs izliyorlar. Butun tvler zaten iktidarin manipulasyonu altinda. Bu cahillik yuzunden bu haldeyiz
Yahu şu adamın kendini her defasında mağduriyet edebiyatı yapıp kendisini masummuş gibi göstermesine kanmayın artık, 😡 gençliğiniz gitti , gençliğiniz. O ve altılı masası kendi evlerinde yaşam mücadelesini vermeksizin yaşantılarına devam ediyorlar. Siz ise burada hayatınızın en güzel yıllarını bunlar gibi beceriksiz muhalefetler yüzünden, sinir ve yaşam derdiyle geçiriyorsunuz.
Ulan kaybetti en azından chp istifa eder dedik daha utanmadan devam ediyor.
Koltuktan vazgeçmemek adına üretilen bazı bahaneler olarak yorumladım. Doğudan aldığı oyları saymıyor mu? Be adam bırak şu koltuğu. Gerçek Atatürkçüleri tasfiye etmekle olmuyor bu işler.
Doğrudur bence en doğrusunu da yapıyorlar. Diğer tv kanallarına bakarsak trtnin dizileri daha izlenesi kalıyor
TRT ve A haber izliyor, lakin artık bu adamın gitmesi gerektiğini düşünüyorum artık bahane bulmak yerine gitmelidir
Sosyal medya, internet erişimi diye bir şey yok çünkü kırsal kesimde kendi konuşmalarını kırsal kesim hiçbir şekilde duyamıyor (!) :)
Olabilir ne var bunda
Her kanalı izlerler kırsal
kilicdaroglu muhalif sesleri susturmak icin tum tuslara basiyor
Birader bırak bu işleri ya ülke elden gitmiş hâlâ trt mrt diyon.
Haklılık payı var da bütün Tv lerin tarafsız olması lazım bence
TRT'nin yaptığı propagandayı kendileri yapsa kendileri de izlenir.
Doĝru tespit. Bence K. K gelmediği de iyi nedeni ise Allah buyuk Bela dan kurtardi bence.. Ülke batti zaten eğer K. K gelmiṣ olsaydi, onun ustune atarlardi emin olun. Bana simdi Akp ye oy verenler sakın ekonomi kotu vs demesinler kendileri istedi.
Okuma bile bilmiyor seçim olunca gidiyor oy kullanıyor. Haber izlemez okumaz yazmaz gider oy kullanır bizim de kaderimizi bu sığırlar belirliyor işte
Sktr git ulan sende artık başımıza bela mısın kazık mi caktin CHP ye yeter seni gönderemedik ki Erdoğanı gönderelim
Doğruya doğru yandaş kanallar insanları kendine bağlayıp oy alıyorlar görüyoruz yani görmesek konuşmayız
birkaç gün önce kanal 24 sabah haberlerini izliyorum antalya da çiçek seracılığın da hollanda dan sonra 2. olduğumuzu ve doları bu çiçek seralarıyla düşürecekmişiz flan bana bir gülme geldi gılıştar doğru demiş
Hee pirom hee. Yeter ula artık istifa et be adam, Anadolu halkına hitap etmiyorsun sen, yok senin trt izleyen bir vatandaşta karşılığın. Hayvan gibi ödenek aldınız seçim propogandası yürütmek için, senin böyle bir bahanen OLAMAZ!..
Kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş 😂😂 daha neler uyduracaklar Du bakalım.. Soda neyim bişiy içirin bunlara
Atatürk maskesi altında terörle birlik olanları, fetöcüleri affedecegim diye terörist başına özgürlük isteyen zihniyete karşı milletimiz dik durdu bay bay bay kemal dedi
Ee ne olmus izliyorsak devletin kanalını izlemek suc mu oldu sanki p*rno izliyorz
Kılıçdaroğlu önce seçimi kaybettiği için istifasını versin. Kırsaldakilerin izledikleri onu alâkadar etmiyor artık.
Güneydoğu'da büyük fark ile Kılıçdaroğlu birinci oldu. Güneydoğu'dan daha kırsal bir yer mi var
Artısı olmayacak açıklama hayır gayesi ne çok saçma ya zaten Anadolu’nun dilinden konuşmadığını halkta biliyo bence bir süre magazinel dedikodudan uzak durmalı kabak tadı vermeye başladı
Uydu anteni diye mi anten var onun bundan haberi yok
Şimdi buna güzel cevaplarım varda hesabımı siliyorlar
Erdoğan'ın bir sözü vardı yıllar önce eyyyyy kemal sen bu siyaseti öğrenemedin öğrenemeyeceksin demişti aynen öyle. Muhalefetteki adama bak
alakası yok bir köylü olarak cevap veriyorum fox, halk, a haber, atv gibi kanallar haruç çoğu kanalın haberlerini takip ediyoruz
Bu yorumla hala kafasını kumdan çıkarmadığı mı, neden seçilemeyip seçilemeyeceğini bir kez daha ispatlıyor.
A haber ve TRT izlerler. Bu yüzden gerçekleri hiçbir zaman göremeyecekler. Amerika ve İsrail tanklarını sokaklarında görene kadar dünya nin süper gücü olduklarını sanacaklar bu memleketin ek büyük sorunudur o kırsalda yaşayan aptallar.
her çiftçiye traktor hediye edecek diyen chp , şimdi de o kesimi alt'da görüyor garip bir çelişki.
Bu kadar kör bir zihniyet görmedim. Kırsalda tek kanal mi var sanıyor hâlâ 🤦 iyi ki seçilemedi bu
Demiyor ki ben dalavarenin önde gideniyim ondan oy alamiyorum demiyorda bahane buluyor kendince
erkek gibi kaybettim bile diyemiyorsun kemal, kırsal kesime numunelik olarak bakılmaktan vazgeçilmeli. asıl kazanamamasının sebebi bu.
sı*tım nereye neyle taşıyacam diye saçma sapan açıklamar yapıyo dede istifa edecen be ce re mç yon seni malak oğalana çevirdi yene yene
kırsalda de bile uydu çanak anten var eski gibi tüplü tv dönem de tencere kapağı le izliyor zannediyor kılıçdaroğlu
Utanmasa diyecek RTE olmasaydı biz kazanacaktık diye :))
Olabilir bu şekilde açıklama yapması saçma olmuş sanki suç işliyorlar. Kabullenemedi bi kaybettigini gitti. TRT nin neyi varmış. Tabi kendisi halk TV ci değil mi
Burada hakli diyen kişiler şimdi hakret etsem olmaz olum sizin bir yıllık kazandığınız parayı biz mazot parasi olarak veriyoruz mısır ekmek için sizin çakma göstermelik hayatiginiz gercegini yaşıyoruz sizler ayda 2 kg peynir tüketirken haftada 1 kg peynir tüketiyoruz daha sehirdekileri vurmamis bence ekonomi anlayışı
her yere b. k atar artiik yenilgiyi bir yere sivayacak ya.. illa cahil etkilenen halk mesaji. asil kendisi uctur kaybediyo neden kaybettigini anlamamis
Haklı ama istifa etmesi gerektiği gerçeğini değiştirmez
Kırsal diyor sanki hayvandan bahsediyor. Önce Anadolu demeyi öğrensin bay kemal
TRT izledikleri içinmi ℅70 üzeri çoğu kırsaldan oy oldı palavra ustası
Bu adam bu rezillikler üzerine hala konuşabiliyorsa
Bence kemal bey sadece halk tv izliyor.
Böyle birine yalan söyleyeceğin zaman söylediğin yalan seni tatmin etmez üstüne 50 tane yalan ilave edersin ya aynen öyle bu adamda
hay Kemal fox izliyoruz nasıl morardıginizi görmek için sbdhsgss
Evet trt ve a haber izlenir...
Ay ne alaka ne alaka dede
gene boş konuşuyor
trt atv bu ikisi zirvede
Doğru medya ellerinde sosyal medya nedir bilmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?