Güncellemeler
+1 yıl
Fenerbahçeliler ağlıyordu 🦁
Güncellemeler
+1 yıl
Allahlarina kurban olurum çok iyi oynadılar

Seyir zevki açısından güzel bir maç oldu, kupadan sonra böyle bir reaksiyon göstermeleri takımın tekrar birlikte kenetlenmesine vesile oldu. Daim olsun ve de kutlu olsun.
İyi ki Galatasaraylıyım diyorum bende maçın olduğu günler içimde sebepsiz bir mutluluk hissi oluyor
Cevap
3Cevap
Maç aşırı iyiydi büyük bir heyecan ve tutku ile izledim aşırı eğlenceliydi 6-0 yenince ayrı bir havası oldu
2 hafta top görmeyince dellenmiş bizim topçular
Benim kafam basmıyo bunlara
Bu sene bitti bence
Futbol izlemiyorum
Belli
Şampiyon Cimbom 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?