Sevgilim bu akşam benimle olmak yerine Galatasaray maçını izlemeyi tercih etti! Galatasaray'ı benden daha çok mu seviyor? Hemen rakip takım olan Fenerbahçe taraftarı olmam gerek artık. İntikam 😒
Benimle olmak yerine Galatasaray maçını izlemeye gitti! Galatasaray'ı benden daha çok mu seviyor?
yani takımını daha çok sevmesi normal bir şey aslında malum yüzümüz bir tek ondan yana gülüyor çoğu zaman her sabah günaydın mesajımızı atar bizi mutlu eder yani evet çok saçma geliyor olabilir çoğu insana eskiden bana da saçma geliyordu ama gerçekten o heyecanı o tutkuyu hissettiğinizde bağımlısı oluyorsunuz ister istemez elinizde olan bir şey değil galatasaray aşk takımıdır aşk ama sanki senle beraber gitse bir tık daha iyi olurdu
Futbol erkeklerin kırmızı çizgisidir. Kişisel algılama bence.😂 Hatta maç izlemeye gitmesine izin verdiğin için seni daha çok severek geri dönecek, bak gör! Dsfldksk
Evet tabi ki de galatasarayı daha çok seviyor anlaşılan. benim eşim olacak takım bile tutmam :D eşime her şeyden daha değerlidir benim için. yani zaten takım tutmak çok Saçma faydası yok eşimin elini tutarım takım tutacağıma :D
İntikam Fenerbahçeli olunmakla alınmaz. Şahsen bir gsli için sevgilisinin fbli olması ödüldür. İntikam almak istiyorsan bir akşam evde buluşma ayarla ama buluşmaya kuzen, kardeş ne toplayabilirsen cümbür cemaat git, tribün niyetine. O zaman anlar 😂
Çok görmeyin Gençlik yıllarında gençler futbola düşkün olurlar Ama keşke gençlik yıllarıma dönebilsem ve sevgilim olsa dünyanın en kral futbol maçına en ön sıradan biletim olsa o bileti yırtar kendimi sevgilim kollarına atardım
Erkekler 20 tane adamın bir tane topun peşinde koşmasını izleyeceğine, sevdikleri kadının peşinde koşsalardı, bugün kadınlar çok daha mutlu olurdu. Ama işte erkek milleti bir parça aptal olduğu için idare edeceksiniz hanımlar.
Bu görüşün burada ne işi var başka soruda olması gerekiyordu😆bu soruya gelince sevdiğimle başbaşa vakit geçirmeyi tercih ederdim kesinlikle hiç bu kadar fanatik olmadım uygulamada maçı işaretler bildirimle takip eder sevdiğimle anı yaşarım