
Karın kası kadınlarda çekici görülür mü?
Erkeklerde görmek mi daha çekici yoksa ikisinede yakışmaz mı😃

Karın kası kadınlarda çekici görülür mü?
Erkeklerde görmek mi daha çekici yoksa ikisinede yakışmaz mı😃
Kadında karın kasları fazla güzel durmaz. ama kadının da fit olmasını seviyorum. özellikle göbeği olmaması düz bir karnı olması güzeldir. biraz da dolgun olabilir. yani güzellik algım bu şekilde ama fiziğe bakmak kadında ilk önce karakterine bakıyorum ben her zaman. çok fazla kas kadınlara yakışmaz erkeksi gösterir bu yüzden de hafif kas olmalı
Cevap
17Cevap
Bence erkekte daha iyi durur kadında düz fit ve dik göğüs düz karın yuvarlak kaslı orantılı kalça uzun bacaklar yeterli olur
Kadınlarda da güzel ama abartınca kadının zarifliği yerine erkeksi maskülen bir görünüm oluyor. Erkeklerde en iyisi
kadınlar narin çıtı pıtı olsun mümkünse kası biz yapalım kadınlara yakışmıyor :D
Kadın erkekte, erkek de kadında hoş görür herhalde 😊
Fazlası olmamak şartıyla, kadınlarda daha güzel duruyor.
her iki cins içinde bariz ve belirgin kas sevmiyorum ama ideal sağlıklı vücuda asla hayır demem
Erkekte çekici bulduğum bir şey yok Tabi ki kadında
Erkeklerde de güzel ama kadınlarda daha çekici 😅
ikisine de yakışır, sağlıklı vücutlar çekici geliyor bana
Erkekte daha güzel duruyor🤤
Erkeklere daha çok yakışıyor.
Erkekte tabii ki de...
kadınlarda kas çekici değil, erkeksi.
Erkekte diyebiliriz
Kadınlarda daha çekici bence
Erkekte
Bende
Erkekte
Kadınlarda hoş durmuyor
Erkekte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?