Kardeşim 14 yaşında, 1.71 boyunda ve voleybola başlamak istiyor. Sıkı antrenmanla bu yolda ilerlemesi mümkün mü?

Merhaba, voleybola başlamak isteyen bir kız kardeşim var.14 yaşında ve boyu1.71 üstü, okulunda olan voleybol kurslarından birazda olsa tecrübesi var ve atletik, esneklik için yapılan ölçümde yüksek bir seviyesi var. Sizce şu an sıkı bir şekilde antreman yapmaya başlasa bu yolda ilerleyebilir mi?

Kardeşim 14 yaşında, 1.71 boyunda ve voleybola başlamak istiyor. Sıkı antrenmanla bu yolda ilerlemesi mümkün mü?
Cevapla