Spor yaparken hareketi yanlış yapanları görünce müdahil oluyor musunuz?

"Yalnız o hareketi yanlış yapıyorsun kardeşim." diyerek müdahil olduğunuz oldu mu?

"Banane, işime bakarım." diyenlerden misiniz?

Şahsen, ben hiç karışmıyorum. Potansiyelinin üzerinde ağır kaldırıp, kendine zarar verenlere bile karışmıyorum. :D

Bas bassss :P
Bas bassss :P
Spor yaparken hareketi yanlış yapanları görünce müdahil oluyor musunuz?
Cevapla