"Yalnız o hareketi yanlış yapıyorsun kardeşim." diyerek müdahil olduğunuz oldu mu?
"Banane, işime bakarım." diyenlerden misiniz?
Şahsen, ben hiç karışmıyorum. Potansiyelinin üzerinde ağır kaldırıp, kendine zarar verenlere bile karışmıyorum. :D

"Yalnız o hareketi yanlış yapıyorsun kardeşim." diyerek müdahil olduğunuz oldu mu?
"Banane, işime bakarım." diyenlerden misiniz?
Şahsen, ben hiç karışmıyorum. Potansiyelinin üzerinde ağır kaldırıp, kendine zarar verenlere bile karışmıyorum. :D

Hiç demiyorum artık. Adamı bir gün uyardım sonra geldi benle birlikte iki pehlivana siz nerden biliyonuz sporu dedi. Bende o saatten sonra birdaha uyarmıyorum kendileri yapsınlar.
Hareketi yanlış yapanları görüyorum ama müdahale edip "çok bilmiş" gibi görünmek istemem sonuçta her salonda antrenörler var bu onların işi ben müziğimi dinler çalışmama bakarım
Bro o hareketi yanlış yapıyorsun demem kesinlikle. :D
😂😂 hahahah
Eyv abi teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
Doğrusunu bilmiyorum ki yanlışına müdahale edeyim dksjs
Sporla alakalı herhangi bir branşta herkesin bildiği bir tane dahi olsa doğru mutlaka vardır. :D
Antrenör hoca felan değilim benim müdahale edecek eğitimim yok. Antrenörün işi açıkçası onun işine karışmam.
Müdahale etmiyorum sosyal medyada başlattığınız akımlar yüzünden.
cok asırılarda bi yanlıslık varsa -sakatlık olusturabilecek gibi- mudahele ederim
Birisinin bana karışmasından hiç hoşlanmıyorum ben de gidip birisine karışmam açıkçası.
Yok etmem sporla aram yok zaten bilmedim konuda yorum yapamm
Hiç spora gitmedim ama gitseydim hareketleri yanlış yapanlara doğrusunu gösterirdim
ln diyom biraz önce ters kol çalıştın şimdi üst göğüs ne alaka 'abi ben ısındım orada' dedi adam promu pro kicik bokcuymuş
Ağırlık çalışarak mı ısınıyormuş? :D
Büyük ihtimalle bende hareketin doğrusunu bilmiyorumdur.. O yüzden kimseye karışmıyorum..
Açıkçası beni ilgilendirmiyor ne yaparsa yapsın diyorum bana da müdahale etsinler istemem çünkü ama ediyorlar 🤦🏼♀️😀
O hareket öyle yapılmaz karşimmm olayı mı?
Spor yaparken evet müdahale ediyordum ama etmek zorundaydım. Hamallık sporu yapmıyordum.
Hamallık sporu neymiş? :D
Şey işte fitness. Agırlık kaldır indir
Yani eğer powerlifterlık deseydin gene bir ihtimal, beeeeelkiii sağ görü kullanırdım ama fitnessa hamallık diyen biriyle tartışmak... Sen yapma boş ver, yapsan bile bir işe yaramaz zaten... :D
Yapmam zaten bro. Yapacak olsam 11 sene taekwondo yerine fitness yapar herkül gibi ortalıkta kasıla kasıla yürürdüm
11 sene taekwondo yaptın da ne oldu peki? Ben senin adını hiç duymadım. Herhangi bir organizasyon, devlet armadası, birincilik neyin var? Senin herhangi bir spor branşını eleştirip, aşağıya çekebilmen için önce bir şeyler elde edebilmiş, yapabilmiş olman gerekiyor. Savunma sanatı yapan herkesin mecburen, MECBUREEEEN altını çiziyorum ağırlık çalışması şarttır.
Yoksa şeftali gibi vücudu olur, 11 yaşında çocuk bile bileğini büker. Bana somut şeylerle gelin, bunlar caciko komşu :D
Öyle aman aman basarılarım yok. Avrupa yakası 2. Lik. İstanbul geneli 5. lik ve almanya’da 3. Oldum.
11 yasında cocuk bileğimi mi büker 😂😂😂 anlıyorum seni genc adam.
Sporu yalnız yaptığım için kimseyle işim yok zaten
Onların sağlığı açısından müdahele ederim.
Hiç spordan anlamam. Yapmam
Spor ne ki 🤔😂
Hiç yakıştıramadım sana :D
Bayadır yapmıyorumda unutmuşum 😝😄
Kendim bilmiyorum abi adama nasıl gostereyim
Yoo neden müdahale edeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?