Ermenistan 1-2 Türkiye (Maç Sonucu)
3 PUAN BİZİM! 🇹🇷
TEBRİKLER ÇOCUKLAR! 🇹🇷
3 PUAN BİZİM! 🇹🇷
TEBRİKLER ÇOCUKLAR! 🇹🇷


Umarım çıkar çok iyi bir kadromuz var çünkü sadece tecrübesisiz
Vatan haini ermanistana gününü gösterdik
Evet 🇹🇷😂
Cevap
3Cevap
Hırvatistan yok eder, diğer takımlar da tam bizim takımın puan kaybedeceği takımlar, yani gruptan çıkamazsak hiç şaşırmam.
Bence çıkar umarım
Hayır Ermenistan'ı bile zar zor yendik Hırvatlar içimizden geçer
Sana destek olacağım arkadaşım
Onları da yenecez inşallah 🇹🇷
Çıkar diye düşünüyorum
Umarım çıkarız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar