"Hükümet istifa" sloganlarından sonra TFF, Kulüpler Birliği'ni "Seyircisiz lig" konusunu görüşmek için çağırdı.
Sizce maçlar nasıl oynatılmalı?
#kafamıngüzelligi

"Hükümet istifa" sloganlarından sonra TFF, Kulüpler Birliği'ni "Seyircisiz lig" konusunu görüşmek için çağırdı.
Sizce maçlar nasıl oynatılmalı?
#kafamıngüzelligi

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kendileri zararlı çıkar sandık geliyor
Bence engellenmemeli
Tribünleri engelleseler sandık geliyor kaçamayacaklar.
👏👏
hukumet gorevini yapamayinca :)
twitter ı kapatsın
tv leri kapatsin
tribunleri bosaltsin
50 bin kisi ölmüs tek istifa suclu yok 50 bin kisi bagirinca maclar seyircisiz oynansin ohhh ne ala dunya.
Maçlar playstationda oynansın.
Her stada
Tayyip Erdoğan peygamberdir. Hz Muhammed bile eleştirilir ama Erdoğan eleştirilemez
Yazılı dev pankart asılsın
Valla yasak koydukça aslında kendi topuklarına sıkıyorlar devam etsinler böyle Türk futbolu değerini yitirir.
Lütfen yapsınlar, tribüne gidemeyen taraftar bağıracak bir yerler elbet bulur. Sandıkta da gerekeni yapar.
İnşallah yaparlar.
İnşallah böyle bir karar çıkar da, maçlar seyircisiz oynanır. Sonra görürüz sandıkta neler oluyor.
Futbolcusuz oynanmalı 😏 şaka şaka, iddiasız falan djdks yiyorsa
iktidarın tff de ki uzantıları talimatı almış belli.
g…tleri yiyorsa alsın o kararıda sonuçlarını izlesinler sonra 😂
Böyle bir karar çıkarsa ortalık daha çok karışır
Yapsınlar daha çok tepki olur
Yok öyle bir dünya
tek suçlu taraftarlar mı yani ne saçma