Ünlü İtalyan Model Paola Saulino, Napoli'nin Şampiyonlar Ligini kazanması halinde şehirde çıplak şekilde otobüs turu yapacağını açıkladı. Bu karar hakkında ki düşünceleriniz nedir?
Paola Saulino'nun kararı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Geçen sene Real favori değildi ve Chelsea son şampiyon olduğu zaman da Chelsea favori değildi geçen yıl Real sürpriz yaptı daha önce Chelseanın yaptığı gibi. Evet Real Madrid de şampiyonlar ligi geleneği var ama her sezon tek favori Real Madrid demek saçmalıktır
Geçen sene Real sürpriz yapmadı Parisle City kendilerini bir s2m zannetti bu senede tıpkı Liverpoolun zannettiği gibi en son 3 tane balon patladı numaralarıda 7 10 30
Real Madrid hiçbir maçını geçen sene eze eze kazanmadı hep geri dönüşler yaptı Paris ve City rehavete kapılmasaydı real elenirdi özellikle Mahrez 2-0 öndeyken karşı karşıya pozisyon da 3 yapsaydı maç orada bitmişti.
Sıkıntıda orada zaten büyük takım olmakta onu gerektirir 5 dakikada maç çevirmektir hepsini 5 dakika içinde hiç etti paranın gücüyle buralara gelmiş 2 takım var biri yıllarca Unitedin gerisinde kalmış biride 7 sene Lyonun ambargosu altında ezilmiş biri Araplar olmasa CL yi rüyalarında göremeyecek iki takım bence Madridin adı kâfidir favorilik için
Araplar olmasa şu an başka şeyler konuşuyor olurduk ama Real Ajax dan 4 yiyip son 16 da elendiği de oldu Favori çıkıp yarı final de Chelsea ye elendiği de oldu şampiyonlar liginde büyük başarı gösteren birtakım ama orası şampiyonlar ligi Ajax gibi takım 4 atıp evine de yollayabilir Paris gibi para üzerine kurulan takım da rezil olabilir
En İyi Cevaplar