Kadir Şeker davasında kararın bozulması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bir kadını savunması ve koruması tabiki güzel bir davranış yapılması gereken budur ama birine sustalı bıçakla saldırıp üstelik bacağına falan değilde tam kalbinden bıçaklayıp öldürmenin bir cezası olmamalı mı? Savunma bu şekilde mi yapılmalı? İnsan hakları herkes için yok mu?
Kadir Şeker davasında kararın bozulması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla