Sizlere bir sorum var bugün aşırı karbonhidrat aldım ve protein de orta derecede aldım sizce yarın kardiyo ile mi başlamalıyım yoksa kas geliştirmeye mi çalışmalıyım?
Dipnot:Kilo koruma sürecine göre yorum yapın lütfen.
Sizlere bir sorum var bugün aşırı karbonhidrat aldım ve protein de orta derecede aldım sizce yarın kardiyo ile mi başlamalıyım yoksa kas geliştirmeye mi çalışmalıyım?
Dipnot:Kilo koruma sürecine göre yorum yapın lütfen.
Ağırlık çalışan insanların anlaması gereken iki temel şey var.
1) Proteinlerin, kasa itilimini hızlandıran şey karbonhidrattır.
2) Ağırlık çalışmadan bir gün önce karbonhidrat zaten alınmalıdır.
Dolayısıyla programı bozmadan ağırlık çalışmaya devammmmmmmmke...
Cevap
6Cevap
Karbonhidrat zaten alınması gerekiyor. Ama sen çok fazla aldım diyorsan yarın ağırlık antrenmanının sonuna 20 dakika kardiyo ekleyebilirsin.
Ağırlık tabi ki kardiyo ise son 15 20 dakka uygun olur. Onun haricinde yağ yakmak istiyorsan istediğin bölgeye 3 set düşük kilo fazla tekrar yap yeterli
Agırlık bitiminde kardiyo yapmalisin, bu arada proteini yükseltip kardiyoyu dusurmelisin
Ağırlık çalış
Kas geliştirme çalış
Yarı yarıya yap
Önce kardiyo
Fitnessa gidiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?