Sporcu arkadaşlar veya fitness'a giden var mı?

Sizlere bir sorum var bugün aşırı karbonhidrat aldım ve protein de orta derecede aldım sizce yarın kardiyo ile mi başlamalıyım yoksa kas geliştirmeye mi çalışmalıyım?

Dipnot:Kilo koruma sürecine göre yorum yapın lütfen.

Sporcu arkadaşlar veya fitness'a giden var mı?
Cevapla