Fenerbahçe Konyaspor maçını nasıl buldunuz?

4-0 yenen Fenerbahçe ile Konyaspor arasında oynanan maç öncesine, sarı lacivertli taraftarların AKP hükümetine protestosu damga vurdu.
FENERBAHÇE TRİBÜNÜ: HÜKÜMET İSTİFA
“Yalan, yalan, yalan. Dolan, dolan, dolan. 20 sene oldu, istifa ulan” tezahüratıyla AKP hükümetini protesto eden Fenerbahçeli taraftarların, “Hükümet istifa” tezahüratı tribünün büyük kesimi tarafından da destek gördü.

Karşılaşmanın ilk yarısının son anlarında yine protesto tezahüratları yapan Fenerbahçeli taraftarlar, dakikalarca “Hükümet istifa” diye bağırdı.
www.sozcu.com.tr/.../
Fenerbahçe Konyaspor maçını nasıl buldunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler Esra_bayram🙏
Fenerbahçe Konyaspor maçını nasıl buldunuz?
Cevapla