Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, "ligde şampiyonu play-off'lar belirlesin" dedi. Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi "Lig şampiyonu play-off sistemiyle belirlensin" yönünde talepte bulundu.

❌ Galatasaray ve Fenerbahçe bu öneriye karşı çıktı.

✔️ Diğer kulüpler play-off sistemine sıcak bakıyor.

Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?

#kafamıngüzelligi

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, ligde şampiyonu play-offlar belirlesin dedi. Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, "ligde şampiyonu play-off'lar belirlesin" dedi. Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?
Cevapla