Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi "Lig şampiyonu play-off sistemiyle belirlensin" yönünde talepte bulundu.
❌ Galatasaray ve Fenerbahçe bu öneriye karşı çıktı.
✔️ Diğer kulüpler play-off sistemine sıcak bakıyor.
Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi "Lig şampiyonu play-off sistemiyle belirlensin" yönünde talepte bulundu.
❌ Galatasaray ve Fenerbahçe bu öneriye karşı çıktı.
✔️ Diğer kulüpler play-off sistemine sıcak bakıyor.
Sizce kalan maçlar nasıl oynatılmalı?

bu adam bjk tarihinin en sala* başkanı olabilir. ya ne karaktersiz bir adam ya , deprem zamanı kalkar yok ilk yarıda ki maçtan 3 puan verin yok.
11 puan faark yediler bu defa da kalkmış play off diyor :D ya bırakalım sampiyonluk sizin olsun ne dersin :D
bakın bu lig devam ederken bjk nin lider ile puan farkı 20 olacak bu başkan bunu biliyor bu yüzden bu toplara giriyor abi kendini niye ma* furumuna düşürüyosun anlamıyorum ki.
diğer kuluplerinde işine gelir çünkü sıralamayı daha iyi noktada bitirme şansları var :D
olabilir bence play off gibi play out ta uygulanmalı, burada başka bir sıkınıda çekilen 2 takımın bazı takımlarla maç oynayıp kazanmış veya kaybetmiş olup bundan sonra oynayacağı takımlarla hükmen 3-0 kaybedilmiş sayılacağı ki bu averajdan tutta bazı adalet noktasında soru işaretleri yanında getiyor. Bu dediğimi illa zirve için düşünmedin kimse düşme hattı yani bütünlükçü bakmak lazım. Dünya uygulamaları ne ona bakmak lazım.
şimdi tamam anlaşıldı sayın başkan, durumu kurtarmak için ligden çekilen takımlarla oynanan maçlarda üç puan dedin yemedi, şimdi play-off diyorsun buda yenmeyecek bence zira senden kat kat yukarıdaki takımların emeklerini heba etmek bence çok adil olmazdı
Cevap
27Cevap
Play off olabilir
Malum kişinin talimatıyla bülent arıncın çıkıpta seçimi bir yıl erteleyelim diyerek kamuoyuna yoklama çekmesi gibi, çebi de koçun talimatıyla böyle bir yoklama çekti. Ama bırak diğer camiaları, kendi camiasından bile tepki görünce acilen bunu yalanladı. https://bjk.com.tr/tr/haber/85666
Beşiktaşlıyım, bu çapsız karadenizliyi bu kulübün başında tutan kongrenin de allah belasını veremedi bir türlü
olabilir bence play off gibi play out ta uygulanmalı, burada başka bir sıkınıda çekilen 2 takımın bazı takımlarla maç oynayıp kazanmış veya kaybetmiş olup bundan sonra oynayacağı takımlarla hükmen 3-0 kaybedilmiş sayılacağı ki bu averajdan tutta bazı adalet noktasında soru işaretleri yanında getiyor. Bu dediğimi illa zirve için düşünmedin kimse düşme hattı yani bütünlükçü bakmak lazım. Dünya uygulamaları ne ona bakmak lazım.
@TR_Vikings Saçmalamayın, şu adam açıkça bir şekilde ilk 3'e gireriz, kadro sıkıntılarından çektik belki şampiyon oluruz demeye getiriyor. Ayrıca ben düşme hattındaki takımların tutulmasına falan da karşıyım.
Böyle saçmalık olmaz, bir sene sonrasını kimse düşünmüyor, sürekli böyle alengirli işler yapa yapa bizi birbirimize düşürdüler taraftarlar olarak.
Adalet herkesi memnun etmek değildir. Sucks to be you diyip geçmeleri lazım artık.
Bir Beşiktaşlı olarak gülerek izliyorum ANÇ yi. Ne yaptığını kendi de bilmiyor, tüm tuşlara basarak bölüm geçmeye çalışıyor.
Erkek arkadaşım diyor ki başka türlü şampiyon olma şansları yok ondan
Doğru diyor 😃
Tek kelimeyle saçmalık. Böyle bir teklifle ne kadar rezil bir insan olduğunu da somut bir şekilde gösteriyor
Doğuştan FB li olmasam sanırım BJK lı olurdum. Taraftarlarını ve taraftar gruplarını genelde severim lakin başkanın bu önerisini beğenmedim.
Bir sezon Galatasaray 17 puan fark atmışken yine aynı teraneler okundu playoff getirdiler puanlar yarıya indirildi felan sonra yine Galatasaray şampiyon oldu , bi başarıyı alkışlamayı bilemediler
ulen şampiyon olamicağınızı anladınız nasıl şampiyon olsak diye çakallık peşindesiniz. bizim playoffla şampiyon oldugumuz senede aynı dalavere cevrildi kadıköyü yaktık. dikkat et ahmet bu seferde vodafone yanmasın
Beşiktaş başkanı hep fikirlerini sunuyor sonra bunu yalanlıyor neden?
Direkt versinler kupayı. Bi kaç haftaya istemeye gidecek zaten TFF ye
Play off olsa Galatasarayı yenebileceğini sanan dingil
Bizde bir tek Beşiktaş taraftarı tiner çekiyor sanıyoruz.
Oynatsınlar kanki hiç farketmez rakipler için daha da rencide edici olur üzülürler hahahaha
Başkan bı sus Allasen diğer açıklamaların zaten saçan sapandi
Bu sene lig dondurulsun, seneye sıfırdan başlayalım
fenerlisin anlaşılan :D :D :D
@çoktaumurumda Hataysporluyum
Haha Beliktaşlıyım ama ne saçma şey🤣Yazık değil mi kaç puan önümüzdeki takımlara
bana saçma gelmedi
olabilir bence play off gibi play out ta uygulanmalı, burada başka bir sıkınıda çekilen 2 takımın bazı takımlarla maç oynayıp kazanmış veya kaybetmiş olup bundan sonra oynayacağı takımlarla hükmen 3-0 kaybedilmiş sayılacağı ki bu averajdan tutta bazı adalet noktasında soru işaretleri yanında getiyor. Bu dediğimi illa zirve için düşünmedin kimse düşme hattı yani bütünlükçü bakmak lazım. Dünya uygulamaları ne ona bakmak lazım.
Şu adamı görevinden alsınlar bütün spor dallarından uzak tutsunlar
Nasıl başladıysa öyle gitmeli
sokayım liginize kapatın ligi ya.
Bunu kim ciddiye alıyor la?
ligin yarisinda bos muhabbetler yapilmamali.
Bu adam dan bişey Olmaz
Bu adam Beşiktaşa yakışmıyor boş konuşmak dışında bir vasfı yok
biri sustursun şu adamı
Kafalarına göre
Bir Beşiktaşlı olarak bu fikre karşıyım
Kendini rezil ediyor
Normal fikstüre devam edilmeli.
S lan got
Korkmus
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?