+1 yılEstetik açıdan bence kaslı bir erkek iyidir, hoştur ama kaslı olmayanı itici olarak düşünmek bence daha da itici bir durum. Bir insanın itici olup olmaması ruhuna, kalbine bağlıdır. En azından itici olmayan insanlara göre bu böyle. Benim eski sevgilim kaslı değildi. Ama çok iyi bir insan ve hiç de itici değil. Babamın yanında olduğum kadar yanında rahat olduğum biriydi ve kalbiyle de ruhuyla da kaslı birçok erkeğe bin basar. Kaslı erkeklere gelince, kaslı diye kalpsiz, ruhsuz diye bir şey yok. Kassız erkeklerdeki iyi niyetli oran ne kadarsa kaslı erkeklerdeki oran da o kadar. Ama altta bir cevapta da dendiği gibi spora zaman ayıran bir erkekten günün 24 saati mesaj bekleyen Türk kızlarımız olduğu sürece bu tür bir kızla ilişki yaşadıkları anda bunalacaklardır. Benim için kas önemli ama bir bakarım ki benim için önemli olan özelliklerin çok dışında biriyle sevgiliyimdir, aşık olmuşumdur. Olabilir. Benim istediğim özellikleri sağlayan erkekle de beraberken o özellikleri sağlayabilmek için yaptığı şeylere saygı duyar ve günün her saati benimle birlikte olmasını beklemem.
46 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru düzenli sporunu yapan haftanın 4 günü 2 'şer saat buna ayıran erkek kafa yapısı olarak bir kızın egolarının ameleliğini yapmaz. Dünyanın hiçbir uerinde olmayan ego birizm Türk Kızlarında var ve bu sürekli salak erkekler tarafından doyuruluyor. Romantizm, özel günlerin, aşkın, paranın , hediyelerin sadece kızların için tek taraflı olduğu bir ülke.
- +1 yıl
Yetiştirme tarzından da kaynaklanıyor. Aşırı şımarık yetiştiriliyor Türkiye'deki çocuklar. Özellikle kızlar.
- +1 yıl
Babalarının daima prensesiler ama dışarıya çıktıklarından insanların onlar pohpohlamaması aradaki farkı ortaya çıkartıyor ve bu istekleri zamanla ya giyiniş değişiklikleri ile ya makyajla ya da bir tarz belirleyerek elde ediyorlar. İlgi bekleyen bir kadının o gün güzel ve dekolteli bir kıyafet giymesi gibi.
- +1 yıl
İlgi beklemek aslında anlaşılabilir bir şey. Ama evde sürekli istekleri yapılan bir kız dışarı çıktığında nerede nasıl konuşacağını bilmiyor, bir erkekte neye dikkat etmesi gerektiğini bilmiyor, nasıl oturacağını kalkacağını bilmiyor, ağzına gelen her şeyi "dobralık"adı altında söyleyebileceğini sanıyor. Bence bunlar çok çirkin. Yoksa kısa giymiş, uzun giymiş yok sırf erkek için samimi davranmış önemli değil. Ama kız, kız arkadaşına bile şaka olarak da olsa"salak"diyor mesela. Bana saçma geliyor. Bir kız bir kız arkadaşına şaka yapmak için neden "salak"der:)
- +1 yıl
Ben de buraya göre yeni yetmeyim:) Ama doğru bulmuyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılAynen ya görüntü kirliliği resmen. Bu yüzden erkek arkdadaşlarımın hepsi geniş omuzlu kaslı olmuştur
11 Yorumla
body buldin çalışmak cesaret güven hedef ve inatçılık isteyen bir spordur ne yazık ki çoğu
insanda bunlar bulunmaz spor yapmayan insan gerçekten itici çünkü tembelliği ordan anlaşılıyor
erkek dediğin sıska göbekli ince olmaaz kaslı ve definasyonlu vücuda sahip olmalıdır
yıllardır vücut geliştirme çalışıyorum son 1 yıldır ara vermedim her salona girdiğimde
sıkıntıdan patlıycak cehenneme girmiş gibi hissediyorum ama bu vazgeçirmek için neden olmuyor
biliyorum ki bugün çektiğim acı yarın beni daha güçlü kılıcak ve bende tarz yaratıcak
ya duygularınla hareket edersin ya da hedeflerine amaç eklersin...10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmemeleri küçük, kalçaları ufak, dolgun olmayan düz hatlara sahip kadınlar gibi iticilerdir.
132 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılharikasın o zaman bebeğim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
129Cevap
+1 yılUnutma ki delikanlılık kolda değil yürektedir. Eğer kolları ince erkeklerden görünüş olarak hoşlanmamanın sebebi erkek gibi olmadıkları içinse yukardaki cevap sana verilecek en güzel cevaptır. Veya kassız erkek beni koruyamaz dersenEn cesurlar her zaman en güçsüz görünenleridirDerler :) Eğer güçsüz olanlar lider olamazlar dersen;Gerçek liderin gücü kalbinin iyiliğinde ve merhametinde saklıdırVeya kavgalarda ezilir beni de küçük düşürür dersen bu cevapların hepsi sana ideal cevaplardır. Lakin sadece görünüşleri kötü dersen o d
20 YorumlaErkek fitness gider de sen oturduğun yerde panço yiyip 1,60 boyunda 60 kilo bir kezbansan sana gelmez o. Hem fitness öyle basit bir şey değil. Ondan sonra ağlarsınız sevgilim bana vakit ayırmıyor tek aşkı fitness diye. Fitness'a gidip gelme 2 saaten aşağı vakit almaz. git bir saat spor yap 30 dk yol 15 dk duş yai san avakit filan ayıramaz. Fitness yapan adam da hiçbir kızın tribini çekmez ben o kadar vücutla uğraşıyorum kızlar şeyimde değil diye düşünür. Bence sen ince bileklilerle devam et.
10 YorumlaBöyle keyfi laflar söylemek çok kolay değil mi? Kol tamam geliştirilir ama omuz genetikle alakalıdır fazla bir genişleme olmaz. Benim neyseki küçük değil bazı kişilerde oldukça dar oluyor (endomorf vücut tipi). Sonuçta kemiği büyütemezsin. Oturduğun yerden laf atmak iyi, o zaman bende ince beden makyaj yapmayan renkli gözlü siyah saçlı kız istiyorum.
10 Yorumla
+1 yılSpora gitmekle bitmiyor malesef. Gittin diyelim , Her öğünde 30 gram protein alicaksin , gunde en az 5 öğün yemek yiceksin, senelerini vericeksinki bişiler göreceksin. Buda zaman + maddiyat demektir. Herkesin yapicagi iş değil o yüzden. Hoş durmayabilir ince kol ama itici kelimesi bence uygun değil. Ama sigaraya falan para yatirip bunlara imkan bulamiyorum diyenlerde komik oluyor :)
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiz kolları hallettik çoktan da senin skim boyundaki omuzların ne olucan limon kadar göğslerin ne olucak selülitli karın bacak ne olucak yandan bakınca çay kaşığı gibi duran kızlar burada kendini bibok sanarlar iki erkek mesaj attı ya olmayan popo kalktı dimi :)
70 YorumlaAçıkcası bir kız benı kolum ince ya da efendıme söyleyim burnum ufak diye seviyor ya da sevmıyorsa
zaten işim olmaz gönül eğlendirip yollarım.281 YorumlaBenim omuzlarım çok geniş kollarım birazcık ince Çok değil bu iticimidir
https://i.hizliresim.com/jYb5jW.jpg09 Yorumla- +1 yıl
Arka sokaklar sorgu masası değil mi bu asdsfdgj
Allahtan kolum filan ince değilde rahat rahat yazıcam şimdi. her gün pilates yapmayan vücudu ince ama işkembesi olan. Bacaklarındanki selüliti portakal kabuğuna dönmüş %60 lık bir kesim var onu napal? Bunu kesin ince kollu biri alır ha femedi demeyin :D
00 Yorumla- Spor konusunda 617 cevap paylaştı.
+1 yılYoo zor gelmiyor...
Aksine, her yerde birbirinin aynısı olan ve fotokopi makinesinden fırlamış gibi gezinen beyni küçük kasları büyük arkadaşlardan olmak istemediğimiz için böyleyiz.40 Yorumla
+1 yılhttps://i.hizliresim.com/78nJZ5.jpg
Kalınmı yeterince?13 Yorumla- +1 yıl
Yuh, altta bir Jay Cutler varmış :)
- +1 yıl
Ahah, saçmalama :)) Fıstık gibi daha ne olsun
bana da çok itici geliyo o ney öyle fare baldırı gibi
15 YorumlaSpor konusunda 2,1b cevap paylaştı. Bende hoslanmiyorum. Kas yumagi olmasina gerek yok ama kollar kuvvetli olsun lutfen fkfkfk
20 YorumlaSence benim kollarım iyi mi ;D
www.kizlarsoruyor.com/.../q1961086-kizlar-sizce-bu-fizik-iyi-mi02 YorumlaSeven insan önce kol ve ya kalın kol dinlemez ki...
80 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYo, gayet de normal ben zayıf erkek severim. Zayıf erkekler de koca g. tlüleri itici buluyorlarmış bilelim
112 Yorumla- +1 yıl
kızın dibisin
Cevap sahibi+1 yılEyvallah
zayıf erkek olmaz erkek değildir o iyice baktın mı :(((
13 YorumlaHe tabi spora 2 gün gidince hemen şişiyor sanıyorsunuz..
Siz neden spor yapmıyorsunuz? Kızlarda kemik ve yağdan başka bişey göremiyoruz nedense..20 Yorumla
+1 yılZor kardeşim her akşam sen beğeniyorsun diye her akşam ağrı çekmek zorunda değiliz :D Bu şikayeti buraya yazdığına göre kaslı erkekler sana bakmıyordur :D
10 YorumlaYani şimdi anlamadım kollar gövdeye göre ince olan erkeklerimi itici buluyorsun yoksa her anlamda ince olan erkeklerimi itici buluyorsun.
01 Yorumlakesınlıkle sonuna kdar katılıyorum sana.. ben yaklaşık 10 yıldır fitness yapıyorum antrenörlkte yaptım şu an kollarım 43cm omuz çevrem 128cm.. kolalrımı 46 cm yapmaya çalışıyorum
00 YorumlaKaslilar da bana itici geliyor dogalliktan yanayim ya inceyse ince budur
70 Yorumla
+1 yılKansızlık problemim baş gösterdi vücutla uğraşıyordum hatalı beslenme yapınca kansızlık çıktı. ilaç aldıgım için falan spora ara verdim kolum inceldi ama boy uzun, omuz genişliğimdende bişey değişmedi. toplayacağım elbet bir iyileşeyim.
02 Yorumla- +1 yıl
O zaman sınıfı geçtik biz sanırım :D
+1 yılKilolu kızlar zayıflamak bu kadar mı zorla aynı şey bacım ama sende haklısın tabi :D
30 Yorumla
+1 yılbugüne kadar hiç resmimi koymadım ama bu soruya koyarım işte aha ben :D :D
uvfitness.net/.../kol-kasi-.jpg05 Yorumla- +1 yıl
Oooo jay cutler abimiz gelmiss
- +1 yıl
ne iğrenci be nasıl beğenmezsin beni :D
- +1 yıl
e kalın kol seviyodn hani :D
Aynen ya o ne öyle bizim farkımız olsun onlar erkek biz kız :Ddd
10 Yorumla
+1 yılBilek kısmı incemi yoksa pazu kısmı ince olanlarımı sevmiyorsun?
02 Yorumla- +1 yıl
Bilek kısmı genetik birşey fitness ile kalınlaşmıyor sadece güçlendiriliyor pazu kısmı hacimlendirilebilir ama bilek için insanları yargılama
Oldu... Senin icin spora giderler.
250 Yorumlakolları ince erkekleri hiç sevmem (karşısına çıkan ilk erkeğin kollarına atladı)
50 YorumlaSpor konusunda 398 cevap paylaştı. MK biz sizin her dediğinizi yapcak mıyız bizde jen Selter Kate upton gibi karılar istiyoz ama yok bu arada kollarım ince değil
40 YorumlaYani bende katılıyorum yani hem erkek dediğin öyle çöp gibi ince olmamalı biraz kilo gayet güzel
10 Yorumla
+1 yılKollarım ip gibi sana itici gelmesi hiçte şeyimde değil yani :)
02 Yorumla- +1 yıl
Ahaha inan bende senden iğreniyorum şu an :D yani dmalsan donup bakmam kusura bakma :)
+1 yılAnlıyorum seni fakat bu biraz da genetik. Bazı kişilerin kemikleri iri olur ve daha kaslı, iri görünürler. Benim gibiler ise spor yapsa dahi kolları zayıf görünür.
00 Yorumladoğru söylüyor kız kolu sevgilisinden ince erkekler var
10 YorumlaKızların şu omuz genişliği ile alıp veremediği ne anlayabilmiş değilim. Bir gün sınava girerken arkamda oturan kız da omzumun geniş olması sebebiyle kopya çekemeyeceği için üzülmüştü
10 YorumlaNiyeki, kol kalın olursa içindeki fantezik duygularını daha mı çok tatmin edeceksin kardeş?
12 Yorumla- +1 yıl
Dikkat bu site motor kaynıyor özellikle yeni tasarmından sonra !
+1 yılkürdan gibi, banada itici geliyor
23 Yorumla- +1 yıl
:( luckyy11'de eksilemişler , kıl oldular :D
banada ince kollu kizlar itici geliyor
ne öyle hanim hanimcik
fitness yerine kas yapsalar
kilo sorunları kalmiycak ;)10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılaynen ya birde kafa omuz orantısızlğı :D bazılarının omuzlar çok dar oluyor geniş olsun demiyorum ama normal olsun en azından :)
10 Yorumla
+1 yılFitnısa verecek param yok, her yaz 3 ay halk plajında yüzerim, omuzlarım ve kollarım oldukça geniş :d
00 Yorumlasen tatmin olacaksın diye bizim aşırı yemek yiyip spor yapmak gibi bir anlayışımız yok kussura bakma! bu arada ince kollu değilim !!!
01 YorumlaBurada bazı yavşaklar götü spor yapmaya yemedigi için kaslı olanlara yok beyni kuçuk kası büyük gibi laflar soylemis oğlum senin gibi cılızlar cok cok daha fazla asıl fotokopi makinasından fırlayan sizsiniZ. Turkiyede 100 kisiden 70 i cılız.
11 Yorumlabanada uzun boylu çok zayıf erkekler itici geliyor. erkek dediğin balık etli olmalı
00 YorumlaBenim 34 cm kolum var, getir 50 santim kolu olan adamı yerden yere vururum 😉
00 Yorumla
+1 yılSana göre mi yaşayalım bacım günde 12 saat çalışıyoruz bide üstüne spora gidelim tam olsun
00 Yorumla
+1 yılherkesın spor yapacak vaktı zamanı parası olmayabılır bız dıyormuyuz uzun boylu ınce tas gıbı olun dıye yarım dunya gıbı gezmeyın dıye
22 Yorumla- +1 yıl
hocam noktayı koymuşsun helal olsun :)
- +1 yıl
ortalıkta ekzosu patlamıs sahın gıbı gezıyorlar bıde dedıklerı lafa bakın ama :))
Yûzümuze vurmayaydın eyiydi çalişmaktan başımızı kaldıramiozki sizin gibi evde yatmıotuz kapiş
10 Yorumlaadamın kollarıyla ne işin var nereye sokcan o kadar kalın malzemeyi?
10 Yorumlasağlık için herkes spor yapmalı zaten başkalarının hoşuna gitsin diye değil
00 Yorumla
+1 yılİtici demiyimde doğruya doğru hoş durmuyor çok kaslı olması da hoş değil görüntü açısından ortası iyidir ya :D
00 Yorumladmi kollar kalın olmalı ;) çok şükür kollarım kaslı :D
02 Yorumlavalla heryeri ince erkekler daha itici geliyo bana düşünsene ne omuz var ne bacak var ne kol düp düz sap
11 Yorumla- +1 yıl
itici sizin gibi yorum yapan kezolar
@ThatsGood arkadaşımızın paradoksunu onaylıyorum. kızların da kolu ince olsun o zaman çoğunun kolu duba gibi :D
00 YorumlaŞöle bir laf vardır kaslı kızlar erkek gibiyse kassız erkeklerde kız gibidir
11 YorumlaBayan burada haklı şimdi ^^
Erkek gücü simgeler91 Yorumla- +1 yıl
Erkek gücü simgeler fakat günümüzde bu artık kas gücüyle değil beyin gücüyle gösteriliyor. Asıl geri kafalılık bu değil de ne?
Vücudum istediğiniz gibi sorun yok fakat kizlarda bir alem sanki ni yariniz rihanna diğer bir yariniz Madonna
12 Yorumla
+1 yılBiraz göbekliyim kollarım incecik ama vurdum mu deviririm.
00 YorumlaSana kolları soba borusu gibi olan birini bulalım o zaman hey Allahım ya
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl15 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBilek yan duruyor ondan judocuyum ben aksine bileklerim güçlü 130 bench press basıyorum 13 yıldırda spor anlıyacağın bileğim iyi
Cevap sahibi+1 yılNeden eksi aldım ya emek verdim o kol için çekemiyormusunuz ya da o resimdekinin başkası oldugunu mu düşünüyosunuz? kızlar kaba mı yoksa? :D
Cevap sahibi+1 yılSiz o zaman o ince kolu alin... iste bu yuzde n kaybediyosunu kizlar
@Bladiebla benimde beyinsiz kızlar itici gelir karakterime.
20 Yorumla
+1 yılEvet çok zor işimiz gücümüz yok body mi gidecez herkesin hayat şartları bir değil.
10 Yorumla- Devamını Gör (106)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar