Rus kızları neden çok güzel türk kızları neden egolu sizce?

Merhaba arkadaşlar bence Rus kızları türk kızlarından daha iyi bunu şöyle anladım erkek kardeşim 18 yaşında 1.88 boy 70 kilo sarışın mavi gözlü babyface tatlı minyon tipli bir erkek türkiyede 15 sene kaldı asosyal olduğu için hiçbir kıza teklif edemedi hiçbir türk kızıda buna teklif edemedi türk kızları sadece naber merhaba demiş hiçbiri teklif etmemiş sonra okul için Rusya'ya gitti Rusya'da ise kendine 20 30 tane kız buldu kızlarla öpüşme fotolarını falan bana attı cidden bende şaşırdım türkiyede kızlar egolu sarışın mavi gözlü erkekler yerine esmer kro erkekleri seviyorlar Rusya'da ise sarışın mavi gözlü erkekler sevilir zaten türk kızları çirkin 1.60 bakımsız Rus kızları 1.80 1.90 bakımlı mallesef gerçekler bunla ya sizce haksızmıyım gerçekleri kabul edelim ben bir kız olarak gerçekleri dedim

Rus kızları neden çok güzel türk kızları neden egolu sizce?
Cevapla