Herkes 2023' girerken 2024'e giren Adana'dan yine şahane bir haber geldi. ‘5 Ocak Adana Kurtuluş Yarı Maratonu’na katılan sporculara su yerine ciğer şiş ikram edildi 😂

Adana’da sıradan bir koşu maratonu. Başka şehirde yaşayamam😅 pic.twitter.com/2PP7l0Gxxr
— Adanacity (@bizadanaliyik) January 8, 2023
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Farklı bir yaklaşım olmuş. ama su verilmesi daha sağlıklı olurdu.
Adanalı olmak ayrıcalıktır diye boşuna demiyoruz 😀 o ciğer kaç para senin haberin var mı 😂 su bedava herkes ikram edebilir fakat her adam cebine kıyıp da ciğer ikram etmez 😎Canan Karatay Tavsiye Etti: Ciğer Kalp Krizini Ve Kanseri Önler https://www.memurlar.net/album/16403/canan-karatay-tavsiye-etti-kalp-krizini-ve-kanseri-onler.html
Hiç sevmiyorum adanalilari hep kendilerini ovuyorlar yok Allah'ın adamiyiz yok biz adanaliyiz silah var kavga var yalaka liktan başka bişi değil bize gelince İzmir'e laf diyorlar sizde ne var İzmir'de hiç bişi yok kotuluyorlar uyuzlar 🤨
Aynen dediklerine katılıyorum. Benim komşum var Adanalı ömrümü yedi İzmiri ve insanlarını kötüleye kötüleye :D gelmeseydin o zaman diyeceğim diyemiyorum içimde kalıyor.
@madspace hele şükür beni anlayan çıktı helal sana 👍👏 sende İzmirli misin
Evet İzmir'liyim ve şehir dışında da yurt dışında da bulundum dediğini her yerde destekliyorum
@madspace hemserimsin o zmn helal kız aferin senle aynı kafadayiz baksana😂
Bizden izmirlilerden uzak dursunlar 😂 ne yaparlarsa yapsınlar gerisi bos
:) bence de hiç gerek yok
@madspace çak beslik 😂🤜🤛
Su bile en uygun yerde 5 lirayken, ciğer şiş kaç para haberin var mı senin Yarmagülcüm? Bedava ciğer dağıtacak adam olma ihtimali sıfır, hayali sorular sorma
Takdir edilesi bir hareket. Adana'da maratona katılmak vardı 😪
Sıfır puan, belki burada şaka amaçlı yapmış olabilirler ama genel anlamda neden ilerlemediğimizin birkaç sebebi bu
Bence de okuma özürlü olduğumuz için ilerlemiyoruz. www.memurlar.net/.../...zini-ve-kanseri-onler.html
Bu kadına inanan Spiderman a da inanır :)
Koşu anını bırak ondan bir saat önce bir şey yememen lazım boksörüm ordan biliyorum kadim dostum, istersen en yararlı şeyi ye fayda etmez o an :)
Okuma özürlü olmak böyle bir şey koşudan önce ikram edildiğini okuma özürlü Spiderman'ler uydurur anca 😀 Adana'nın kurtuluşunun 101. Yılı adına yarı maraton koşusu düzenleniyor. O sırada koşucular Taşköprü civarına geldiklerinde meşhur ciğerci'nin önünden geçerken, ciğerci abimiz çek çek diye ciğer ikram ediyor. Kaldı ki sporcu olduğun için bilmen lazım koşarken insanlar acıkır da aynı zamanda ve bu koşucular öyle bir oturuşta bir şiş yemiyor. Bir tane alıp koşuya devam ediyor. Medya böyledir işte. Haberin içine girip okumazsan medya ne derse ona inanırsın.
Ciğerin de vardır bi yararı destekliyoeum iyi yapmışlar 😅
Bu tür şeylerin Adana'da çoğalmasını diliyorum
10 puan. Onu yemek 1. Götürmesi lazımdı. Demek ki az yemiş. Fkfj
Ne veriyim abimee 🤣🤣
Menümüz hazır ciğer şiş ver abine.
#Ciğerparem
" Ciğer parem " sevdim bunu teşekkür ederim 🙏 güzel yürekli adam
Ciğer şiş nasıl olsun reis 😂 durum , porsiyon acılı acısız
Ben teşekkür ederim pozitif kadın. ✨
@r_engarenkyollar dürüm olsun. Acı içimizde yeterince var, ben onu içimde hallederim reis.
Bu sözün üzerine sigara, sigara yaktı bee
Reisss akıllı ol ciğerimi yeee. 😂😂😂
Reiiss sigara üstüne sigara yakarsın çünkü bir tek senin için yanan o var 😂😂
Pozitif çiğer tadını merak ettiğim için artık akıllı olmaya karar verdim.
#Ciğerlenin
Benim yanmam ülkenin ısınmasına katkı oluyor ise bu ülke için yanarız bee pozitif.
Eyvallah reiss 😎😎
Adana farklılıklariyla gündeme çıkıyor ya hoşuma gidiyor sıcak olmasa yaşardım orada
Adanalı olmak ayrıcalıktır diye boşuna demiyoruz 😀
Siz dua edin ağızlarına kürekle lahmacun sokmamışlar.
Yanınada şalgam verselerdi o zaman 10 luk sayılabilirdi sjsks
Seçimler yaklaşıyor ya parti liderleri de vatandaşa ciğer şiş atsa ya otobüsünden 🤣🤣🤣
Ciğerin porsiyonu 110 lira olmuşken koşuya katılanların ciğerci memet ustanın elinden ciğer şiş yemesiüyük şans 😁
Aç karnına koşulmaz, ciğerin yanına ayran da verselerdı bari jdbd
Soyat Kartopu mu?
Evet jdhd
İsim ne tam olaraktan?
Ekrem ben, tanıştığımıza memnun oldum.
Kezbanzade ben de memenun oldum hahahjdnd
Övmek gibi olmasın çok kitap okurum. Dostoveyski felan sever misiniz
Alsat işiyle uğraşıyorum ben de.
Ankara 'dan mı sizde?
Mozart'i da okudum.
Bende hogwarts okudum bende jdh
maşallah sübhanallah tam aradığım kriterler jddh
Evren Kanunu bakimindan tanışmamiz lazım bence de
İki gün boyunca kiz sandığım profil erkek çıktı benim. Bi de en sonunda tutup bi organini çekip attı. Cinsiyet doğru dimi?
Övmek gibi olmasın ideal bir erkeğimdir.
Köken Iğdır ama doğma büyüme Ankara . Mpi binasının oralardan.
Kızılay, dörtyolun oralardan. Geldiniz mi hiç Ankara 'ya? Güzel bir şehirdir.
Avucumun içi gibi bilirim her kösesini övmek gibi olmasın.
Siz?
Bi Egeli havası sezdim sizden, ordan mı?
Övmek gibi olmasın cok tanidıgım var Egede, neresinden?
Noluyor noluyor nxbdb
Gergin miyiz biraz? :)
İki gündür kız sandığım profil erkek çıktı. Bir de utanmadan tutup bi organını çekerek bana attı😠. Cinsiyet doğru dimi? 😔
Yaaa kıyamam doğru doğru jshbs hadi görüşürüz tel. şarjı dayanamadı sana hadi görüşürüz bay bay 😂😂
Anladım.
Aç aç koşamazlar diye sanırım. Yanına ayran da verselerdi bari. Şaka bir yana Adana adından söz ettirmiş😂
Hahahah ben spordan çıkıp yemeğe giderim Adana’da yaşamam gerekmiş😂😂
Katılıyorum
şöyle koşu düzenlense her gün koşarım
Ben koşsam kesin gözüme girerdi 🧐
Başka ikram olmazdı zaten.
Topraaam yaa 😂😂
Ankaralı mısıniz?
İsim Şanzimet mi?
Ekrem ben.
Onda on onların suyu o
Kalp krizini önlüyor diye veriyoruz boşuna değil her şey insan sağlığı için 😎
Seviyorum Adana insanını
Başka ülkede yaşayamam hjjk 😅
Ben de yaşayamam.
Az önce gördüm videoyu müthiş olay ya hahaha
Daha iyisi olamazdı zaten
10 puan ayükünmü:D
Adana'da bici bici tatlısı da iyi giderdi 😂
Acı yedirselerdi keşke daha hızlı koşarlardı
Bu milletten bi cacık olmaz ya.
Kalp krizini önlüyor diye ikram ediyoruz kanka boş yok bizde 😀
www.memurlar.net/.../...zini-ve-kanseri-onler.html
ne güldüm ama ciğere gelll 😂
Hiç şaşırılacak bir durum değil
hiç şaşırmadım
Adana farkı sjdjdj
Olmamis bnce ne alaka cigerle
Katılıyorum
Su hadi neysede
Evet katılıyorum.
Ekrem bu arada, tanıştığımıza memnun oldum.
İsim neydi tam olaraktan?
Adana da olması gereken
Bence gayet guzel. Insanlar karnida acikir
On puan 🤣
Adamlar çok mutlu ama 😂
Ben de mutluyum.
Ppde çok guzel çıkmışınız.
Hass.. farkedemedim
niye erkek fotosu koydunuz ki 😔
ciger yemesi fayda olur yani
10 puan
1 puan. Tesekkurler.
Gereksiz
yakışır
memleketim yaaaa
Memleket neresi?
Adana
10 da 10 babuş 😂
İyimiş 😂
100 puan
Kral hareket
Alkışş
10/10 😂😂