Tüm planlar iptal, maç izleyeceğiz :D


Peki siz 14 Şubat 'ta ne yapacaksınız?
#Mario
#Mario45
#SüperMario
Tüm planlar iptal, maç izleyeceğiz :D


Peki siz 14 Şubat 'ta ne yapacaksınız?
#Mario
#Mario45
#SüperMario
Antalya'ya bir öpücük kondururuz artık 😂
Futbolu eskisi gibi takip etmiyorum zaten baksam da yabancı liglerde daha güzel maçlar çıkıyor bizim ligimiz kötü maalesef. Neyse soruya gelirsek sevdiğim insanla vakit geçirmek varken maçı ne yapayım :)
Çifte kutlama desene o güne arkadaşım. Hem doğum günüm hem de BeşiktAşk🖤'n maçı olacağı için.
Cevap
13Cevap
Sevgilim olmadığı için Beşiktaş maçını izleyeceğim! 😅 Zaten bu devirde karı dırdırı mı çekilir 😂
Hiç bir şey yapmayacağım dünyanın en sevmediğim gününü yalnız geçiriyorum
Bi Antalyalıya bi kraldan zor bi soru. Çok isteyen kazansın.
Gsli ve sevgilim olmadığı için ikisi de beni alakadar etmiyor 😃
Aman kardeşim sevgilimi var sevginin kıymetini bilen mı var ki
☺️🥺
☺️☺️🤗 eyvallah kardeşim
Aha ha sevgilim Beşiktaşa bakar kutlamayı unutur kesin😄
Bahanesi de şimdiden hazır oldu beyefendinin 😄
Ortanca kizimin dogum gunu 14 subat 🥰 ama buyuk kutlama yapmiyoruz genelde.. Sevgilimde olmadigina gore ve Fenerbahceli olduguma gore cok sorun yok gibi😀
Sen niye beni engelledin yeni hesap açtım sana yazmak İçin Denizli den Mehmet ben hiç bir şey demeden engel atmak nedir o kadar sohbetimiz oldu arkadaşlığımız oldu çok ayıp ettin.
Sevenleri birbirinden ayırmaya gözünü dikmiş federasyon
Niye bu kadar ileri tarihe atıldı. Çok boş zaman vardı. Ayarladıkları fikstüre bak 7 günde 3 maç 2 si deplasman.
Manitayla bulusacam yemişim futbolunu
Manzaraya karşı kahve keyfi
14 Şubat ın anlamı yok 😎
😎
Kahvede okey atarım 😂
Öyle ya 😂 Bundan daha harika bir aktivite düşünemiyorum 😂
O gün benim sevgilim Beşiktaş'ın maçı var
Sevgilimle roma da olacağız 😎
aranızda fringe dizisini izlemiş olan var mı 🤔
yarın ki maç ne olur kpaşa bjk
😎
Vikings savaşa gitti Thor un emriyle 😂 bir süre yok 😎
Kasımpaşa puan veya puanlarla döner, iki takımın şöyle bir maçlarına bak, futbolu bjk ye ters gelen birtakım
Benim sevgilim Beşiktaş ♥️ 🦅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?