Futbolda söz sahibi olan yatırımcılar Amerikalılar, Araplar ve Çinliler çoğunlukta.

Futbolda söz sahibi olan yatırımcılar Amerikalılar, Araplar ve Çinliler çoğunlukta.

Acun un aldigi Hulk City gubi olur dusmeye oynuyor :))
Zaten yabancılar geldiklerinde onlara verdikleri rakamı görünce gözlerine inanamiyoroynasada oynamasada parasını alıyor. yinetim erken gönderse bide tazminat vuruyor. turkiye yumuşak bir lig yabancılara göre.. gel parayı al git hesabı. kulup borçları zaten ortada beli. duzensiz yapılan harcamalar.. yerli oyunculara vermezler o parayı.
Acunun'un futboldan anlamadığı şurdan belli Allahyar denilen adama 5 m euro vermiş birisi
Acun kendini begenmis şımarık bir çocuk gibi.. ailesi şımarık yetiştirmiş.. herşeyi bilir herşeyde en iyisini yaptığını sanır acun efendi.. bı örnek vereyim.. Neccatle United i Suudi Arabistan Selman aldı.. biraz takım oyununa dayalı oyuncular aldı İngiltere premier Ligi'nde şu an ilk 5 te.. Acun veya başkası bunlar yatırım ney bilmezler.. bakma TV8 i aldı survivor yarışması orada gösteriyorlar diye millet izliyor yoksa TV8 kanali boş bı balona benziyor
Şotayla falan başladı Şotanın ne başarısı varsa ingiltereden bir teknik direktör bulmalıydı ucuza kaçıyor sürekli küme düşmeyde mahkum iyi birtakım kursaydı ilk 3 te bitirse zaten 200 m sterlin ayak bastı parası veriyolar :D
Sota trabzonun başına da geldi 3 5 maç sonra kovdular..
Topraklarımız, fabrikalarımız yabancı sermayeye satılınca başarı gördü. Mesele bizim faydasını görüp göremeyeceğimiz.
Takımda 11 oyuncu yabancı, parayı kazanan yabancı ama başaran biz mi olacağız?
Aynı İngiliz sömürgesi Pakistan ve Hindistan gibiyiz. Yabancıya kazandırıp milli ruhla övünüyoruz. Sonra nasıl internetten ek iş yaparız, kredi çekip gümüş alsak mı diye debeleniyoruzö
Cevap
7Cevap
Bal tutan parmağını yalar. Yabancı sermayeli olup kaç tane takım var başarısız :) hepsi zirveye oynayan takımlar.
Adamlar tr de futbol takımı alıp napsınn zaten tr futbol oynanmıyor ki bildigin tiyatro izliyoruz
Federasyon satılsın o zaman ülke futbolu 5 yıl içinde ilk beşe girer
Ülke futbolu ilk önce elemeleri ve olay off tan ciksin gruplardan çıkamıyor.. dünya kupasini öyle TW den izletirler.. Nusret messiyle bı fotoğraf çekmek için kendini nasıl rezil eti dünyaya.. yazık gercekten
@Hakan34101010 fetö hâlâ federasyonda aktif
Onu bilemem feto federosyanda hala hakim mi.. Türkiye'de masa basinda daha lig bitmeden şampiyonu belirliyorlarson iki maçta yaptıkları hakem hataları şimdi ilk defa mi oluyor daha öncede tüm takımlara yapıyorlardı bunubir takıma penaltı çalıp maç kazandiriyorlardi hakemler.. Türkiye ligi şaibeli bir lig. emin olun Adalet diye bişey yok. niye başka ülkelerde takımlar hakiyla kazanıyor kimse bişey demiyor. umarim düzelir dicem ama var i kontrol edip hata etmeleri ilginç maç esnasinda hatalı karar verirsin. varda izleyip pozisyonu tekrar hata varsa duzeltilmek için var.. ama Var a rağmen hata yapiliyosa bizim insanlarimiz bu kadar mı canım doğru mu.
@Hakan34101010 futbolun son 12 yılına bakarsan anlarsın
Tuekiye ne zaman yabancı futbolculardan ümidi keserse o zaman başarılı olur.. kulüplerin parasida Türkiye'de kalır.
@Hakan34101010 kara para aklıyorlar
Federasyon bazilarina kazandırıyor bence. * maçlar ilaki var. trabzondayken nasıl fatih tekke ve Gökdeniz Karadeniz bazi maçlarda şike yaparak Rusya'dan bazıları Trabzon maçına yüklenerek milyonlarca dollar aldı.. UEFA tespit eti bunu.. Gökdeniz Rusya'dan donemiyordu Türkiye'ye.. Trabzon üzerinden hayatlarının vurgununu yaptılar.
@Hakan34101010 daha bir çok örnek var
Milli değerlerimizi satmaya sıcak bakmıyorum
Görür çünkü taraftar gücü yüksek
Bence hayır. Takım oyunu önemli olan şey.
Parlak bir fikir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?