Erkekler kadar hızlı değil tabiki. Takımlar arasındaki fark da çok büyük olabiliyor. 9 10 gollük maçlar olabiliyor bazen. Ama ayrı bir havası var. İzlemesi keyif veriyor. Biraz daha masum 😅 Normal ligleri televizyon vermiyor sanırım ancak dünya kupasını takip etmeye çalışıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İzlemiyorum
Kadınlar bile izlemiyor. Erkekler de izlemiyor çünkü en çirkin kadınlar orada.
Karı düşürmek için izliyor taklidi yapıyorlar sadece bence.😎
Hayır izlemiyorum
kim lider orada
ABD çok iyi kadınlarda. Almanya ve Brezilya da fena değil ancak ABD ağır favori.
Keşke orada hakem olsam ve kavgaları ayırt etsem