Ağırlık basarken oluşan acı hissi hoşuma gidiyor. Mazoşist miyim acaba?

Ağırlık basarken oluşan acı hissi hoşuma gidiyor. Mazoşist miyim acaba?
Ağırlık basarken oluşan acı hissi hoşuma gidiyor. Mazoşist miyim acaba?
Cevapla