Askeri eğitim parkurları yapan ya da nasıl olduğunu bilen var mı?

Bir kaç yılım kaldı gideceğim, şu an aktif olarak muaythai kick boks yapıyorum. 1. yılım Antremanlarımız kardiyo ağırlıklı tabiki özellikle zıplama atlama koşma işlerinde kendime güveniyorum, Koştuğum alanı toplasam ortalam 2 3 km tempolu koşu yapıyoruz. Şimdi askeriye ile kıyas yapılamıyor çok ama vücudum kardiyoya alışkın olduğu için çok ağır bir sıkıntı çekeceğimi düşünmüyorum. Bileniniz ya da yapanınız var mı çok merak ediyorum

Askeri eğitim parkurları yapan ya da nasıl olduğunu bilen var mı?
Cevapla