Boluda askerlik yapan ya da nasıl bir yer olduğunu anlatabilcek biri var mı?

erkek ardaşım bolu 2. komando tugayında asker. netten biraz araştırdımda kötü bir yer demişler hep. iyi ya da kötü orda artık ama merak işte :)
Boluda askerlik yapan ya da nasıl bir yer olduğunu anlatabilcek biri var mı?
Cevapla