Spor Sporu kiminle yaptığınızın bir önemi var mı? birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Sporu kiminle yapıyorsunuz? Güncellemeler+1 yıl Spor Sporu kiminle yaptığınızın bir önemi var mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
alfonsaberg Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 68% +1 yıl Kuzenimle birlikte yapıyoruz onsuz yapamıyorum artık adam resmen motive ediyor giremeyeceğim ağırlıkların altına sokuyor beni ve kaldırıyorum inanılmaz bir şekilde 0 1 Yorumla İstanbulByfnds1999 +1 yıl İyiymiş Yorumla
mi_lightning Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Seninle yapsam daha motive olurum, ancak 3 erkek arkadaşla birlikte yapınca pek motive olamıyorsun sskhdfskf 0 0 Yorumla
Gecelerin_yargıcı_34 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Yanlız yapmayı tercih ediyorum, yanlız kalmam başka türlü mümkün olmuyo 0 0 Yorumla
Furious-A Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Var evet ilgilendiğim sporu seven birisi var ise ne mutlu bana 0 0 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Var, günün birinde evlenirsem eşimle yapmayı çok isterim. 0 0 Yorumla
KremalıKraker Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl spor disiplini olan biri ile spor yapılması spordan daha çok verim almayı sağlar 0 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et FenomenMaster Yaş: 39 +1 yıl Spor konusunda 795 cevap paylaştı. hayır suskun çiçeğim 0 0 Yorumla
İstanbulByfnds1999 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yapacak kimse olmadığı için bıraktım gitti 0 0 Yorumla
cengiz____ Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Hayır kulaklığı takıp tek başıma yaparım 0 0 Yorumla
mehcab Takip Et Master Yaş: 81 , eic 75% +1 yıl Spor konusunda 1,2b cevap paylaştı. Yapılan sporun faydası önde ki önemlidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Kuzenimle birlikte yapıyoruz onsuz yapamıyorum artık adam resmen motive ediyor giremeyeceğim ağırlıkların altına sokuyor beni ve kaldırıyorum inanılmaz bir şekilde
İyiymiş
Seninle yapsam daha motive olurum, ancak 3 erkek arkadaşla birlikte yapınca pek motive olamıyorsun sskhdfskf
Yanlız yapmayı tercih ediyorum, yanlız kalmam başka türlü mümkün olmuyo
Var evet ilgilendiğim sporu seven birisi var ise ne mutlu bana
Var, günün birinde evlenirsem eşimle yapmayı çok isterim.
spor disiplini olan biri ile spor yapılması spordan daha çok verim almayı sağlar
hayır suskun çiçeğim
Yapacak kimse olmadığı için bıraktım gitti
Hayır kulaklığı takıp tek başıma yaparım
Tek başıma daha rahat...
Yapılan sporun faydası önde ki önemlidir
Kimsem yok ki birlikte yapayım
Mesaj kutusuna hiç bakmıyor musun
Yok ben yalniz tercih ederim
Teeeekkk
kendimle
Yok kendm yapıyorm
Tek yapmak tercihim