Messi, sosyal medyadan çok ilginç mesajlar aldığını söyledi. 11-12 halı saha maçına çağıranlar varmış 😂

Lionel Messi: ''Sosyal medyadan ilginç mesajlar alıyorum. 11-12 halı saha maçına çağıranlar oluyor.'' pic.twitter.com/CT9cOoBSqo
— FreeKick (@FreeKickTR) October 25, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
dünyanın en iyi futbolcusu
Kesin çağıran türktür başka millet yapamaz bu alfalığı.😄
Goat'ı bir dünya gözüyle Türkiyede izleyemedik ya bu benim çok canımı sıkıyor.
bizim mahallenin gençleri değilse ben de bir şey bilmiyorum :)
Adamlar en azından maça çağırıyor öyle bir absürt konu açmışlarki sanki Mamak'ta pavyona çağırmışlar gibi
Patates olmak isteyenler var demek ki:)
Kesin bizim Türkler çağırmıştır
hahahha cok sesli guldum buna bak :D asdsad
süpriz yapsın gitsin bir defa
Messinin düştüğünü hallere bak
Hahhaa gelse efsane olur
Ronaldoya yazıyom ben akşam napıyon diye 😀
Düşünsene bir gün dalga geçmek amaçlı Halısahaya çağırıyorsun ciddi ciddi üşenmeyip Türkiye'ye gelip o şehire o ilçeye gelip halısahaya giriyor ve yelek golü atmaya çalışıyorsunuz :D
Düşündüm komik olurdu 😀
Daha da komiği krampon getirmeyi unutmuş oradan ikinci el krampon kiralıyor 😂
Hatta ve hatta adamı kaleye sokuyorsunuz ANSJSKSK
@MehmetAliAltun bide parası çıkışmayıp takıma yanlasa 🤣😂🤣
@deadalus lan kart geçmiyormuş AHSJDJDJ
Birisi topu kazara başkasının evinin camına atsın çıktıklarında Ronaldo attı desinler :D
@MehmetAliAltun topu almaya bizzat Ronaldo gitsin hatta sonucta üç beş kelime Türkçe bile biliyor adam videosu var🤣🤣
@deadalus adam kapıyı açıyor Ronaldo : turkish ûruzbu cocu
@deadalus ah melih
İyi olurdu galiba sahada mac
Messi Lice
Kanka ama çok sert oynicaz bak dayanabilir misin?
Değil
Ronaldocuyum ben
Gelse iyi olurdu.
Kapak fotoğrafınıza bittim Kezban Hanım
Evet ne yazikki
Evet.