Evet arkadaşlar dün akşam ki kepazeliğin sonucunu herkes gibi bende gördüm ve bu adamın hakkını yiyen, euro 2016'yı fransa'ya ve dünya kupası 2022'yi Qatar'a veren zihniyet özellikle son iki senedir (bana göre 3) lewandowski'nin hakkını yiyerek dünya futbol tarihine kara leke sürmüştür! Son 5 yılda bayern münih'te 250 ve bu senede barcelona'da sezona fırtına gibi başlayan lewandowski ne zaman altın topu alacak? Ki bu saatten sonra alsa bile kimse beni bu altın top organizasyonunun hileli ve lobicilik olmadığı konusunda ikna edemez! Bu sene benzema ve geçen sene özellikle messi'nin haketmeyerek aldığı altın top kesinlikle lewandowski'nin hakkıydı! Ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer