ben vücut geliştirme yapanların asla kendi sağlıkları için yaptıklarına inanmıyorum. çoğu ilgi çekme peşinde

ben vücut geliştirme yapanların asla kendi sağlıkları için yaptıklarına inanmıyorum. çoğu ilgi çekme peşinde

Kendi adıma konuşuyorum, öncelikle ufak yaşlardan beri sporla uğraşıyorum futbol vb şeyler. Daha sonra okuduk ettik e genelde hep masadayım iş gereği. Haftada 1 defa maça çıkıyorum. Eleştiriye açık bir adamımdır. Neyse arkadaşım dedi ki eskiden roket gibiydin nedir bu sahada ki halin adamlar yanından geçiyor sen alman tankı gibisin filan. Sonra o akşam eve geldim yorgunum tabi uyudum sabah kalktım ama geberiyorum ağrıyor her yerim. Aynaya baktım dedim bu sen değilsin. Sonra bazı kararlar aldım ki disipli biriyimdir. Uygularım aldığım kararları. 2019 bu bahsettiğim. Önce diyet uyguladım. 88 kiloydum. 72 oldum. Sonra salona yazıldım. Haftanın 3 günü işten sonra gittim. İlk başlarda çok zor oldu elim kolum tutmuyordu 🙂 sonra alıştım ve amacım Herkül olmak değildi sadece sağlıklı olayım sahaya çıkınca eskisi gibi olayım ve plaj vücudum olsun. şu an kendimi çok iyi hissediyorum 🙂💪🏻
Bende bu sporla ilgileniyorum evet bazıları kızlar kaslı erkek sever düşüncesiyle yapıyor bazıları salonda kız kesmeye geliyor bazıları boş yapmaya geliyor gereksiz bağırıp çağıranlar da cabası ama benim gibi düşünenler de var nadir olsa da ben göbekli birisi olmaktansa güzel vücudum olsun kendimle barışık olayım stres atayım diye gidiyorum spor gerçekten hemen tüm sorunlarıma ilaç gibi geliyor
Vücut geliştirmek saçma değil sağlık olsa da olmasa da
Sağlık açısından iyi bir şey ama dozunu attırıp şişiren de var yani gösteriş için ama bu kişinin tercihi.. İsteyen gösteriş yapar, isteyen yapmaz. Türkiye'de çoğu evet gösteriş için kadın/erkek farketmez kimisi kalça gösterişi için ki kadınlar daha çok kalça gösterişi popo gösterişi erkekler daha çok göğüs kol vesaire..
Fiziksel anlamda verdiği özgüven, sağladığı güç ve tabii kondisyon artışı haricinde tabii ki bağışıklık sistemine olan katkısı ile mental anlamda o stresi boşaltma yöntemim olduğundan spora verdiğim onca emeği ve zamanımdan ettiğim fedakarlığı saçma bulan insanları saçma bulacağımı açıklıkla belirtmek isterim.
Cevap
69Cevap
Evet herkes güzel görünmek için yapıyor
Valla ne yalan söyleyeyim ben sağlık için yapmıyorum. Tamamen kendimi beğenme açısından yapıyorum. Karşı cins umrumda değil onu zaten vücudum yokkende ayarlayabilirim. Ama böyle giydiğim her şeyin yakışması, 5 tllik t-shirtin cuk diye oturup vücudumun şeklini alması, plajda milletin ağzının suları akarak bakması hoşuma gidiyor, yalan değil. Sağlık için yapacak olursam ara sıra yüzmeye gidiyorum, kondisyonumu iyi açıyor. Ve haftada 1 gün maç yapıyorum zaten, buda sağlık açısından güzel bir şey. Dediğim gibi ben fitnessi ne sağlık için, ne de karşı cins için yapıyorum. Tamamen kendim için, kendimi beğenmek yapıyorum.
5tl tişört olsa keşke abi
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Hedef sağlıklı yaşam ise her gün düzenli olarak bir saat yürüyüş bu hedefe yeterince hizmet ediyor. Body building sağlıklı değil estetik vücut görünümü amacıyla yapılıyor ve elbette flörtöz amaçları doğrultusunda yapılıyor. Ben bunu gayet normal karşılıyorum. İnsanların birbirlerine daha hoş görünmek istemeleri anormal değil, hayatlarının merkezine kaslarını koymadıkları sürece anlaşılabilir bir çaba.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Spor yaparken estetik konusunda da dikkatli olmanın nesi tuhaf? Evet kol hareketlerini az kalça hareketlerini çok yapıyorum çünkü kocaman kaslı kollar ilgimi çekmiyor ama kalçamın çıkık ve yuvarlak olmasını istiyorum. Ama kollarım da kaslı ve inecik, şekilli. Üstelik bunu yaparken sağlıklı beslenmek şart. Bunun nesi yanlış? Bence kıskanıp bahane buluyorsun. Oturup çikolata yiyip kilo almıyoruz diye laf etme bence.
Çıkık ve yuvarlak olmasi gerekir 👍
Sevgili soran bu konuda haklısın çoğu insan sporu yaşam biçimi olarak görmüyor özellikle türkiye de erkeklerin çoğu fizik yapıp kız tavlamak için , kadınların çoğuda zayıflamak için benim için şahsen yaşam biçimi sürekli de hayatım da olacak sıhhatim el verdikçe çünkü spor yapana kadar miskinsin gidip çıkınca salgılanan hormonlar sayesinde daha enerjik daha güçlü hissediyorsun diye düşünüyorum ama sorudaki savunduğun şeyde haklısın millet olarak genlerimize işli değil sağlık için spor yapmak✌🏻
cinsiyet ayırmadan söylemek gerekirse kadın ya da erkek olsun belli bir yaşa kadar karşı cinsin beğenisini kazanma ağır basar ama ilerleyen yaşlarda bunun gereksiz olduğunun farkına varman ile asıl önemli olan beden sağlığınınin yerinde olması ve öncelikli kişinin kendini beğenmesidir.15 yıldır spor yapıyorum düzenli olarak ve buna hiç bir kadın değmez, benim mutlu olmam ve ömrüm boyunca sağlıklı olmam yeterli
Doğru olan da bu kişinin kendi özbenliği için sağlığı için yapması kendine verdiğin değer , sen kendine değer ver ki başkası vermese de dert değil✌🏻
Senin cinsinde boyayı erkek icin yapıyor
Kişi ne yapıyorsa kendi için yapmalı ben kendimi motive etmek için yaparım ne yaparsam
Bunu diyen her kadını, iddia ediyorum en s*kik halimle bile tavlarım.
Farklı olmayı seviyorum, hacimli kütleli kolları, slim fit tişört giydiğim zaman hatlarımı belli etmesini, gücün simgesini temsil etmeyi seviyorum, kendimi daha dokunulmaz hissediyorum. Bunun için sahibim bu bağımlılığa.
Mesela bir kızın bir erkekte aradığı çoğu şeye sahibim ben. Neden vücut yaparak kendimi yorayım ki? Zaten maddi, manevi güçlü imkanlarım varken mesela?
Makyaj yapmayı çok saçma buluyorum
Dekolte giyinmeyi çok saçma buluyorum
Bence ilgi çekmek için yapıyorlar.
Şu yukarıda yazdıklarımı okurken "yok artık ne alaka ya da abart abart" gibi şeyler geçirdi isen kafandan...
İşte bende tam bunları geçirdim kafamdan sorunu okurken
Ben sagligim icin yapiyrum
Gobekli veya siska sekilsiz olmak daha mi iyi.
Siz bayanlarda kendinize bu kadar makyaj takma kirpik, tirnak rus ve bir suru ivir ziviri kullanmal ve yaomayi cok sacma buliyorum.
Guzelligi ve bakimi maddelerde ariyorsunuz, banyo yaptiginizda silgi gibi hepsi siliniyor.
Ama erkeklerin spor yaomasi saglik ve fit gorunmesi kalicidir
Hiçbir zaman ilgi cekmek amacli yapmadim, iki sebepten dolayı yapiyorum sağlık ve bunyem gereği cok cabuk kilo kaybettiğim için zayif gözukmemek icin. Tabiri caizse insanlarin havlamalarını kesmek için.
Sagliktan kastim, kondisyon, motor becerileri, güç, diyet falan. Ayrica spor yapmadigimda cok bitkin olurum yaptıkça daha enerjik hissediyorum.
Birçok etken var o pump hissi bir başka piskolojiyide ciddi topluyor sitres atmak için ayrıca aynada kendini daha iyi görmek hosumuza gisiyor ilerde fıtık dahil birçok hastalığa yakalanma olasılığı düşüyor kadınlara çekici gelmeside buyuk bir etken yalan yok ama tek sebep tabiki o değil
Dünyanın en haklı en mantıklı düşüncesi bu.
Bir insan spor yapıp neden bunu sergilemek zorunda hisseder kendısını.
Aşk acısı çekip ‘ pişman edecem ‘ kafasında ağırlık kalıdırıp şekil yapıyorlar.
Bir insan kendi isteğiyle neden defalarca ağırlık kaldırıp , takvıye gıda alıp , kas ağrısı çeker ki. Çok mantıksız ya
Saglik icin vucut gelistirilmez...
Mutlaka amac vardir... Halter, gures vs gibi guce dayali sporlar yapanlar, futbol cular vs normal...
Ancak vucut gelistirmeyi biraktigin anda sonuclar. cok kotu oluyor o nedenle saglik icin olacak vücut oyle abartili olmaz... Yag kas orani dengeli olacak kadar yeter
Öyle zaten genel olarak sağlık için yapmıyolar ki bunu hani birazcık vücutları kabarsın kızlar daha çok ilgilensin onlarla bir şeyler yapsınlar diye yapıyor şimdi inkar etmeyelim çoğu erkek bu yüzden yapıyor.
evet bende bıraktım ve boksa gerı döndum ınsallah 2 gun sonra antraman var heycanlıyım sımıdeden xd vucut gelıstırme yapanların %100 kız ıcın yapar ben yapmadım ama xd
Evet karı kız kesmeye gidiyor çoğu hani vücut yapayım belki manit düşürürüm derdinde bende spora gittim salondakilerin çoğu öyleydi sonra sıkıldım ordan pilatese gittim
Senin cinsinde vücudunu erkekler için açıyor boya yapıyor
Yapıp sergileme peşindeler mk devir net devri artık vücutla, güzellikle para kazanılıyor. Onlar onun peşinde...
Ooo üç oldu sal beni
Özgüven de psikolojik sağlık açısından çok önemli; ben spor yapmıyorum ama yapanları da tebrik ediyorum yani.
Abartiya kaçmadan yapılabilir kendi için şöyle ki giydiğin kıyafetler olsun sonra uğraştığın farklı spor etkinliği varsa destek için
Bence insan görünümünden çıkılıyor spor yaparsın vücut toplanır felan eyvallah da tıp tiplikten çıkıyor geliştikçe
Ben sağlık için yapmıyorum. O da bir etken elbet. Ama kendimi daha iyi görmek beni iyi hissettiriyor. Karşı cinsle doğrudan alakalı değil. Ama vücudun form kazanmasını bir kere tadarsan onu hep istiyorsun bir nevi şeker bağımlılığı gibi
Görüntü ve hissiyat olarak hayvan gibi olunca ve testosteron hormonu artınca iyi hissediyorsun görüntün de çekici oluyor
Türk kızalrı da kendileri için bakım yapmıyro boya badana sürülmüyor ortalıkta çıplak dolaşmıyor ona kalırsa
Ben zaten sağlıklıyım. Kendimi güzel, yapılı görmek için spor yapıyorum. Özgüvenim artsın diye spor yapıyorum.
Sağlığına yararlı oluyor zaten, ne amaçlı yaptığı kimseyi ilgilendirmez. Ha, gelip seni salonda falan taciz ederse o zaman tepkini gösterirsin.😅
kendini beğendirmek için yapıyor hepsi ve toz kullanıyo ondan sonra ben sağlıklıyım diye artisleniyo he he öylesiniz :D
ılk basta cekıcılık olabılır ama sonra sağlık ve o halını sevıyor ınsan... spor gercekten onemlı ılerı yaslar ıcın
O zaman sende makyaj yapma g3rizwkali düsünme sekline bak
Bu konuda hakli olsan da olmasan da pek bir sey degismeyecegi icin bence takma kafana 😄
Bir yere kadar kas kütlesinin sağlığa faydası var, sonra iş gösteriş ve doyumsuzluğa dönüşüyor
Doğru bir tespit. % 99'u kadınlara hava atmak ve tavlamak için yapıyor
aynen. onun için ben de itici buluyorum kas yığınlarını
Bizim ülke işte gösteriş meraklısı olmuş millet herkes gösteriş hastası
Arizona kertenkelesi gibiler bazıları spor salonunda 😅
Öyleleri de var ama insan kendini daha dinc daha dinamik hissediyor sağlık problemleri olanda var
Valla ben sağlık için yapacam fırsat bulup bı baslayabilirsem
Ben de makyajı popon başını açıp gezenleri saçma bulurum amaç ilgi çekmem
Doğru tespit. Ama tabii kaslı vücut, adonis hayranı kadınlar da var... Danışıklı dövüş
Ne için yaparsa yapsın yapıyor ya gerisi boş. Sen saçma bulup bulmamanıda pek sallamıyorlardır
Haklısın. Sağlık için ağır spor yapılmaz ki zaten. Aşırı yük vücut için stres ve ağır sporla uğraşanlar mutlaka hayatları boyunca devam etmeliler. Bıraktıkları anda hastalığa yakalanırlar
Erkek vücudu çekici değil ki istedikleri kadar yapsınlar ennn sonunda pes edip salıyorlar göbekleri zaten
Yüzde doksanı pozluk yapiyor zaten. Yarı çıplak çek fotoyu koymalik işte anlayın. Sağlık için yapanlar çok az zaten.
Haklısın. Geneli öyle. Sağlık için yapan az. Sağlık için yapsalar yapay hormonlu ilaçlar kullanmazlar
Adam vücudunu seviyor değer veriyor, ilgi çekmekle ne alakası var? Nasıl bir bakış açısıyla bakıyorsun anlamak mümkün değil!
Alakasız bi görüş sadece kaslarını güçlendirmiyosun aynı zamanda yeme içme düzenin var sağlıklı beslenmezsen eğer zaten o kasların gelişmesi sadece tozlara kalır
İlgi çekmek için olsa da sağlığa faydalı değil mi peki?
Hep şımarık zengin zupe çocukları dimi
Başka diğer vakti olmayanlar hep çalışır bı yerde.. bunlarda vakti nasıl * yaparız onun derdi deler doğru dimi acaba sen söyle :))
Sağliği için yapmasalar bile hiç yapmayanlara gore sağliklilar
Aynen öyle doğal yapanlar neysede ilaç alarak bunu yapanlar genç yaşta karaciğer yetmezliğinden geberiyolar
Bir ara spor yapayım dedim spor salonuna falan yazıldım baya da heves ettim birkaç gün gittim babam paranla hamallık yapıyorsun dedi bıraktım 😂
Vucut gelistrme yapn genlde ta biki gei vucut gotrsi icin yapiyi cok cesit vitmlerle sosyiolar o yuzden saglkli degil dogal yprlarsa iyi olur
Ben spor yapsam olsam kilo almak için yaparım. Daha fazla kilo almayı da sağlıyor. Bir gün yakında bende başlayacam spora.
Yani aslında herkes kendine daha iyi görmek için yapıyor
Bende fit bir vücuda sahip olmak isterim ama olmuyor
Senin cinsin makyajı, açık saçık giyinmeyi erkek için yaparken iyi ama dimi
Sağlık için birazı yeter. Gösteriş var işin içinde
Doğru ilgi çekmek için ve aynadan bakınca kendini sevmek için
Saçma değil tabiki zevk için de yapılabilir sağlık için de stres atmak için de
Gösteriş olsun diye yapıyorlar erkeğin göbeklisi makbul kadının kalçalısı😄
Sonuç odaklı olmaz lazım gereksiz detayları düşünmektense.
Sağlığım için degil denizde havuzda göbekli Bi tip olmak olmak yerine kaslı Bi tıp olmak için yapiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?