Vücut geliştirmeyi saçma buluyorum çünkü bence kimse sağlığı için yapmıyor. Haksız mıyım?

ben vücut geliştirme yapanların asla kendi sağlıkları için yaptıklarına inanmıyorum. çoğu ilgi çekme peşinde

Vücut geliştirmeyi saçma buluyorum çünkü bence kimse sağlığı için yapmıyor. Haksız mıyım?
Vücut geliştirmeyi saçma buluyorum çünkü bence kimse sağlığı için yapmıyor. Haksız mıyım?
Cevapla