Derbilerde deplasman seyircisi yasaklandı. Yan yana maç izleyemiyor muyuz?

İstanbul Valiliği; Beşiktaş, Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendi aralarında oynayacağı Süper Lig ve Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacağını açıkladı.

Yasak her yerde
Yasak her yerde

"İl Spor Güvenlik Kurulu'nun 02.08.2022 tarih ve 1 numaralı kararı aldığı toplantısında, Beşiktaş A. Ş, Galatasaray A. Ş. ve Fenerbahçe A. Ş, kulüplerini temsilen katılan yöneticilerin kendi istekleri ve kabulü doğrultusunda, İstanbul'da bu kulüplerimizin kendi aralarında oynayacağı Spor Toto Süper Ligi ve Ziraat Türkiye Kupası müsabakalarına misafir takım seyircisi alınmayacaktır."

Kaynak

Güncellemeler
+1 yıl
İki gün önce sadece Beşiktaş - Fenerbahçe maçı için bir karar alınmıştı, şimdi hepsi için alınmış.
Derbilerde deplasman seyircisi yasaklandı. Yan yana maç izleyemiyor muyuz?
Cevapla