18 yaşında karate ve baleye başladım tekrardan ama arkadaşlarım kötü şeyler diyor yanlış bir şey mi?

14—16 yaşımda da aynı iki sporu yapmıştım ama ardından iler değiştiği için bıraktım hoşuma gidiyordu

tekrar yazıldım ama arkadaşlarım sanki bir şey başaracaksın ne diye gidiyorsun gel bizle takıl diyor

Güncellemeler
+1 yıl
Bende biliyorum yüksek yerlere gelemeyeceğimi ama zevk aldığım şeyleri yapmak istiyorum
18 yaşında karate ve baleye başladım tekrardan ama arkadaşlarım kötü şeyler diyor yanlış bir şey mi?
Cevapla