Fenerbahçe neden sürekli İstanbul da maçlarını yapıyor? Bu kuraların üst üste İstanbul'da çıkması normal mi?

Sadece Konyaspor ile Eskişehirde maça çıkan Fenerbahçe, bu süreç içinde daha hiç İstanbuldan başka bir şehire gidip maç yapmamıştır. 10 gün sona Yine İstanbul'da Beşiktaşla maç yapacaktır.

Galatasaray 10 maçın 6 sı deplasman ve halen daha deplasmana gidiyor. Bu nasıl bir adalet?

Fenerbahçe neden sürekli İstanbul da maçlarını yapıyor? Bu kuraların üst üste İstanbul'da çıkması normal mi?
Cevapla