Belki bu dinlenmen ve bişeylerin farkına varman için bi sınavdır.. hiç bişey sonsuz değil bi gün hepsi biticek ve sen daha güçlü başlicaksın herşeye hep buna odaklı kal tekrar geçmiş olsun 🦋
Az önce anlattıklarım sabah rutini. İşe gittikten sonra akşam 20-21'e kadar çalışıyorum. Eve gelip yemek yemek ve 1 saat kadar kendime ayırabilmek için vaktim oluyor. Sonra yatıyorum. Seyahatlerimi saymazsak monoton bir hayat.
Yorucu evet ama kendi işin olunca sürekli başında olmak zorundasın. Üretim diyelim. Ya kitap okuyorum ya da yemeği yaparken ekstra bir uğraş veriyorum, farklı tarifler denemek gibi. Henüz uykum gelmemişse de kısa da olsa boş oturuyorum bazen.
Üniversitede, sevgilim ile birlikte yaşarken. Her şeyimiz ortaktı ama beni mutlu etmiyordu. Bağımlı hissediyordum. Ayrıldıktan sonra bir daha kimseyle aynı evi paylaşmadım.
Yoo, kişi doğruydu. Muazzam anlaşırdık. Ayrılığımız da kötü olmadı zaten. Sadece bana uygun hayat tarzının ne olacağını iyi bir biçimde göstermiş oldu. Yalnızlıktan hiç mutsuz olmadım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ortalama 5-6 sanırım 1 gün arayı zor veriyorum
6 günü gidiyorum bu hafta itibariyle işe başladığım icin 1 e düşürdüm :)
İş çıkışı gitme imkanın yok mu?
Yorgun olurum :/
Adaptasyon süreci daha sonra belki
Evet hala yorgun hissediyorum kendimi
ben her gün kendim yapıyorum sporu.. koşuyorum hareketlerimi vs yapıyorum baya farketti
Ne güzel ne kadar zamanda farkı gördün
1 ay oldu ciddi oranda değişmeye başladm yani
3 gun giderdim artik evde yapiyorum alet aldim
Ne güzel
He ya
6 gun gidiyordum şu an zorunlu ara verdim
Neden?
Kaza geçirdim.
Çok geçmiş olsun umarım biran evvel iyileşir istediklerini rahat rahat yapabilirsin
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin içinde ayrıca teşekkür ederim.🌸
Ama maalesef 2 yıla kadar ağır şeyler yapamıyorum kiriklarim fazlaydi.
Belki bu dinlenmen ve bişeylerin farkına varman için bi sınavdır.. hiç bişey sonsuz değil bi gün hepsi biticek ve sen daha güçlü başlicaksın herşeye hep buna odaklı kal tekrar geçmiş olsun 🦋
Çok teşekkür ederim çok motive edici sözler kullandın. İnce düşünceli kadın sende hep iyi ve güzel kal.🌸
Yaaa teşekkür ederim ne demek sende öyle kal çok kibarsın 🥰
Teşekkür ederim tekrardan güzel kadın sağlıcakla huzurla kal.🌸🙏🎈
Teşekkür ederim sende 🌸🦋
🌸🙏🎈
gitmiyorum simdilik. ileride gidebilirim.
Salona gitmem evde yapıyorum rahatlıyorum doğru
Neler yapıyorsun
Gitmiyorum, evde yapıyorum.
Kaç gün
Her sabah. Spor salonu için vaktim yok. Sabah erken kalkıp evde spor yapıyorum. Duş alıp işe geçiyorum.
Waow bu çok iyi yani motivasyonun baya iyi
Zamanımı doğru değerlendirebilmek çabası
Keşke herkes böyle olsa
Boş vaktimin bol olmasını ve her şeyi daha geniş zamana yaymayı isterdim ben. Tembelliği bile özlüyor insan. 😂
Niye ki çok mu dolusun
Evet.
Bi günün nasıl geçiyor mesela
Az önce anlattıklarım sabah rutini. İşe gittikten sonra akşam 20-21'e kadar çalışıyorum. Eve gelip yemek yemek ve 1 saat kadar kendime ayırabilmek için vaktim oluyor. Sonra yatıyorum. Seyahatlerimi saymazsak monoton bir hayat.
Ne işle meşgulsün çok geç çıkıyorsun yorucu değil mi? O 1 saati nasıl değerlendiriyorsun peki?
Yorucu evet ama kendi işin olunca sürekli başında olmak zorundasın. Üretim diyelim. Ya kitap okuyorum ya da yemeği yaparken ekstra bir uğraş veriyorum, farklı tarifler denemek gibi. Henüz uykum gelmemişse de kısa da olsa boş oturuyorum bazen.
Yanlızlık sıkıcı değil mi peki?
Aksine harika.
Bunun farkına ne zaman ve nasıl vardın?
Üniversitede, sevgilim ile birlikte yaşarken. Her şeyimiz ortaktı ama beni mutlu etmiyordu. Bağımlı hissediyordum. Ayrıldıktan sonra bir daha kimseyle aynı evi paylaşmadım.
Belki kişi yanlıştı hiç böyle düşündün mü? Ama evet 7/24 berber olmak sıkıntı yani rutine giriyor her şey bi heyecan kalmıyor
Beraber*
Yoo, kişi doğruydu. Muazzam anlaşırdık. Ayrılığımız da kötü olmadı zaten. Sadece bana uygun hayat tarzının ne olacağını iyi bir biçimde göstermiş oldu. Yalnızlıktan hiç mutsuz olmadım.
Benim en büyük korkularımdan biri yanlızlık o yüzden şaşırdım..
Ben de insan niye yalnızlıktan korkar pek anlayamıyorum. 😅
ben haftanın tüm günü gidiyorum mutluyum
Gitme sebebin ve motivasyonun ne peki?
görmediğim gün kendimden eksiklik hisediyorum yani alışkanlık olmuş diyelim
Bu güzel bişey peki işten vs nasıl fırsat buluyorsun? Ben iş çıkışı gidiyorum hafta 4
memurum zaten iş çıkışı gidiyorum zaten hep
6 gibi yemek yiyorum 6 gibi anteremana giriyorum 8 gibi cikiyorum
Eğitmen eşliğinde mi yapılmalı peki sence spor?
ozzeldenKonusalim
Ay ben öncesindede sonrasındada yemek yiyemiyorum sonrasında sadece proteinli şekersiz süt içiyorum o yetiyor
Sev7n
4 gün yeterli