Milli güreşçimiz Yasemin Adar Yiğit, altın madalya kazandı. Sizce bu başarı mı?

​Milli Güreşçi Yasemin Adar Yiğit, Büyükler Dünya Güreş Şampiyonası’nda altın madalya kazandı.

Sırbistan'ın başkenti Belgrad’da düzenlenen Büyükler Dünya Güreş Şampiyonası’nda kadınlar 76 kilo finalinde Mısırlı Samar Amer Ibrahim Hamza’yı 6-0 mağlup eden milli güreşçi Yasemin Adar Yiğit, altın madalyanın sahibi oldu.

30 yaşındaki güreşçi, 2017 yılından sonra kariyerinde ikinci kez dünya şampiyonu oldu.

sizce bu başarı mı?

Milli güreşçimiz Yasemin Adar Yiğit, altın madalya kazandı. Sizce bu başarı mı?
Cevapla