Spor İranlı kadınların ilk kez stadyum da maç izlemesine yorumunuz nedir? birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor İranlı kadınlar ilk defa stadyum da maç izleme hakkı kazandı? İranlı kadınların ilk kez stadyum da maç izlemesine yorumunuz nedir? Cevapla Nedir Soruları Kadın Soruları Yorum Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
aysekaptan Takip Et FenomenMaster Yaş: 39 +1 yıl Spor konusunda 795 cevap paylaştı. seviyosa izlesin suskun çiçeğim 0 0 Yorumla
_Centaur_ Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 97% +1 yıl Sporun cinsiyeti yok geç alınmış bir karar. Yıl olmuş 2023 haber olması bile saçma ama sevindim bu karara. Oradakiler için daha iyi gelişmeler olur umarım. 0 0 Yorumla
06romeo Takip Et Master Yaş: 60 , eic 98% +1 yıl Zamanla her şey gelişecek, değişecek ve daha güzel olacak. Özgürlük güzeldir. İnsanlar özgürleştiler mutlu olur. 😎 0 0 Yorumla
SalvioHexia Takip Et Master Yaş: 38 , eic 82% +1 yıl lay lay lay lay lay lay lay lay laaaayfeee ner bah çeeee :D :D 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl İranlı kadınları dünyada gelmiş geçmiş en güzel kadınlarıdır bence bide düşünün açık giyiniyorlar 2.3 kilo makyaj sürüyorlar hepsi manken olur be 😃 0 1 Yorumla bayanagresif99 +1 yıl En çok estetik yaptıran desek sanırım daha doğru olur Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Ne guzel ne guzel orada olmak işterdim 😃😃😃😃 0 2 Yorumla birsuskuncicek +1 yıl Neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yanlız maçı izlemesinler diye baska ne olacak 😀😀😀 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
seviyosa izlesin suskun çiçeğim
Sporun cinsiyeti yok geç alınmış bir karar. Yıl olmuş 2023 haber olması bile saçma ama sevindim bu karara. Oradakiler için daha iyi gelişmeler olur umarım.
Zamanla her şey gelişecek, değişecek ve daha güzel olacak. Özgürlük güzeldir. İnsanlar özgürleştiler mutlu olur. 😎
lay lay lay lay lay lay lay lay laaaay
feee ner bah çeeee :D :D
İranlı kadınları dünyada gelmiş geçmiş en güzel kadınlarıdır bence bide düşünün açık giyiniyorlar 2.3 kilo makyaj sürüyorlar hepsi manken olur be 😃
En çok estetik yaptıran desek sanırım daha doğru olur
300 sene sonra uzaya çıkarlar
Atatürk diyorum ne büyük adam!
Ne guzel ne guzel orada olmak işterdim 😃😃😃😃
Neden
Yanlız maçı izlemesinler diye baska ne olacak 😀😀😀
herşeyin bir ilki vardır
Hayırlısı
Heycanlı