Fenerbahçe- Rennes maçı UEFA nezlince tehlikeli maç seçilmiş bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Ben bir Galatasarayli olarak Fenerbahçe ye provakasyon yapıldığını düşünüyorum. Ve sonuna kadar Fenerbahçe yi destekliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Nezdinde*
Fenerbahçe- Rennes maçı UEFA nezlince tehlikeli maç seçilmiş bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla