kendisi bence insan yönetimi konusunda basarılı. lobicilik. bir yere sirayet etme. marka yaratma idol olma. taraftar toplama. td olmasa imam siyasetci de olabilirdi. potansiyeli bu yonde. dergahı olabilirdi. demekki seveni cok. ama sevmeyeni de coktur bu durumda. isim olarak da fatih hani cok güzel bi isim gibi gelmiyor bana. terimde havalı değil. hani dizlerde karakterlere isim soyisim uydurulurya. onlara bakın bence cok havalı olanları var. öyle ismi olan kız evlenince kocasının kini almaz yani:D
Kazandığı başarıların yüzde 2sini bile kazanabilen birisi yok ülkede. O yüzden yapmışlardır. Fatih ismi güzel bu arada. Terimi lüks olarak alıyorlar gibi. Bu arada, Fatih Terim’in, 10 sene önce maçlarda giydiği ve daha sonra aynı kombini farklı bir yerde giydiğini haber yapan sayfalar var. Holiganlar ve fanatikler çok farklı kafa yaşıyorlar.
Bizde sporda, siyasette vb alanlarda yerli yersiz fanatiklik hatsafhada olduğundan bu tür düşük profilli insanların olması doğaldır. Bilim insanları arasında dahi takım tutar gibi düşünüp tartışanlar var.
Konuşulması gereken bence Fatih değil sistem. Ama bakıyorum ki insanlar sayıp savurmuş kimse sistemin saçmalığından ve uzun vadede büyük sorunlar olacağından bahsetmemiş.
E-devlet üzerinden patır patır isim soy isim değişikliği başvurusu alınmanın amacı vatandaşlık verilen sığınmacıları, seçmen listelerinde kamufle etmek...
Başvuru kabul gerekçelerinden biri telaffuzu, söylenmesi zor bir isme sahip olunması.
Şu ortadoğu kafasından bi kurtulamadık en büyük problemimiz bu ve buda onun yansımaları karakter oturmamış çünkü ismini fatih terim yapınca benlik saygıları yükselecek demek o kadar anne babaları değer vermemiş adam yerine koymamış bu arada fatih ismide çok itici
Fatih Terim Aşk Adamım <3 Herkes bu sebepten seviyor zaten. Ders çalışacağım zaman, arkadaşlarla halı saha maç yapacağımız zaman, kız arkadaşımla buluşmadan önce... Motivasyon kazanmak için hep bu konuşmasını dinlerim ve saçma gelebilir ama cidden işe yarıyor. Motivasyon ihtiyacınız varsa izlemenizi öneririm aşk adamım çok iyi konuşmuş <3
Üçüz çocuklarına Recep, Tayyip, Erdoğan ismini koyan çift haberini gördükten sonra bu bana çok normal geldi nedense. Biri Kız olsaymış onu da Emine koyarlarmış. Hey Allahım 🤦♀️ Ne alaka şimdi ben de bilmiyorum bundan daha kötüsü olmaz dedikçe beterini gördüm. Susuyorum artık.
Çünkü o Hazreti kutsal süper kahraman yüce başbuğ başkumandan imam mareşal halife bin süvari ninja komando samuray kungfu üstadı kral kendrick lamar imparator allahparator bordo bereli gazi Mustafa Kemal Fatih Sultan Terim paşa han hazretleri
Gerçekten erkeklerde var böyle bir sevgi. Annem kardeşim doğmadan önce kardeşimin adını rüyasında gormüş. Ancak babam o kadar seviyormuş ki fatih terimi, ismini fatih koydu. 😅
bizim ulkede ilgi alani sadece futbol olan, fanatiklikten beyni kararmis tipler var. bir de ornek alinacak adam bu degildir zaten, basari icin her yolu mubah gorenlerin kahramanidir..
17.756 kişinin demek ki başka hiç bir derdi yok. Parası var huzuru var işi var aşı var her şeyi var bu kalmış tek. Sigke sürülecek zerre kadar beyin yok
Yahu millet sevioken fatih terim oldun ya ilerde birgün söverseler bidaha mı isim değişikliği için başvurcanız herkesin görüşüne aayğım var lakin tek olmak kendime öz olmak isterim başkasına benzemek ya da kopyası olmak istemem ben ben olduğum için güzelim bana göre benim farkım bu😎
Bu sayıyı 100.000.000 bölsek 5631 yuvarlak hesap 5500 yapıyor Türkiyede akıllı bir insana yaklaşık 5500 tane canım düşüyor güzel sayı her birini 1000 tl dolandırsan milyonersin 😄