Türk insanının boy kompleksi yüzünden uydurduğu laflardır. Ya erkeğimiz kısa ya da kadınımız. O yüzden uzun bir kadın göze hoş gelmez. Çünkü kısa kadınlara aşinayız. Kısa kadınlarda kendilerini yükseltmek için uzun kadınları gömüyor zaten. Türkiye'nin yarısından çoğu 170'in altında. Uzun kadın görünce garip bakıyorlar. Ayrıca koca bulup bulmaman kimseyi ilgilendirmiyor. Sanki kocayı bulduktan sonra herkesin mükemmel evlilikleri mi oluyor? Tanrı'dan koca değil mükemmel bir evlilik dilemeni öneririm.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBoyun uzun ancak buna sevinmen gerekirken üzülüyorsun bana göre bu devirde özellikle çünkü kadınlar kızlar artık 1.50 boyları hep ediğim gibi bu devirde Bu kızların arasında bu uzun boyunla çok havalı durman gerekirken çok havalı hissetmen gerekirken kendini üzülüyorsun bunun için bence sevinmelisin dediğim gibi çünkü eminim çok güzel görünüyorsundur dışarıdan bakınca da sen insanları boş ver ayrıca Senin boyunla koca bulmanın ne alakası vardır boyun yüzünden seni istemeyecek bir erkekle bir ömür geçirmek istemezsin sanıyorum sen giy tak takıştır hatta topuklu ayakkabındaki havalı havalı yürü yollarda sokaklarda kime ne böyle boy bulmuşsun hala laf ediyorsun
Benim halamın da mesela boyu 1.70'in üzerinde kocası kendisinden birkaç santim kısa ancak o da topuklu ayakkabısını falan giyer Ayrıca yan yana geldiklerinde asla sırıtmıyor çünkü bir erkek ne kadar kısa olursa olsun bir kadının yanında o kadar da sırıtmıyor tabii ki arada 20-30 santim vardı bu ayrı bir durum ancak dediğim gibi öyle birkaç santim farktan da bir sorun olmaz00 Yorumla
+1 yılYorumlara bakıyorum da yorumlar ne kadar cahillik kokuyor.
Niye senin boyun kötü olsun boyun çok güzel maşallah Artı Allah seni böyle yaratmış. Kalbi güzel bir erkek bulursun. İlla ki 190+ olması da şart değil çok seversen 165-170 e bile hayır demezsin. Çünkü aşk ve sevgi bambaşka bir şeydir.
Ben de bu boy kompleksini çok cahilce buluyorum. Benim için hiç farketmez boyum 171 aşık olursam 165'e de olurum 150'ye de 180'e de...
00 Yorumla
herkese gore erkek yaratilmis merak etme :D sen 178 ise 185+ boyunda olanlara bakacaksin merak etme onlar seni bulur :D ben 174um ama benim icin fark etmez 165 de olur 178de. Boy kompleksim yok.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
240Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBende 1.74 üm uzun olmak Çok güzel sana öyle diyenler kısa boyluluğundan şikayetçi olan insanlar olmalı
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 20,4b cevap paylaştı.
u +1 yılBence boyunuz normal
00 Yorumla
+1 yılBöyle kızları görünce çıldırıyorum. Birincisi koca bilmak için mi geldin hayata? İkincisi seven insan selvi boylusun diye mi sevecek gider direkle evlenir o zaman. Seni seven bunu sorun etmeyecek ve senin de boyunu sorun etmeyeceğin biri çıkarsa karşına neden olmasın? Kafanda değilse sorun sıkıntı olmaz. Fakat şimdi milletin dediğine kulak astığından ufak bir özgüven problemi yaşıyor gibisin..
10 Yorumla
+1 yılAramızda bir buçuk santim fark var. Bir buçuk santim senden uzunum. Geçmişte benden uzun sevgililerim de olmuştur. Bu biraz çevreyle ve tercihle ilgili bir şey. Misal ben, kendileri sayesinde sevgilide boydan daha önemli şeyler olduğunu öğrendim. Şu an böyle bir takıntım yok. Sahiden anlaşamadığım birinin boyunu ne yapayım?
10 YorumlaBen 174üm çoğunlukla ben de bulamıyordum boyuma göre birini. Beni gören de aa benden uzunsun deyip uzaklaşıyordu. Ama alıştım artık ayrıca mutlaka bulursun boyuna göre birini. Benim jenerasyonum kısa boylu bir jenerasyon. Ama senin jenerasyonun geneli uzun boylu. Hiç merak etme mutlaka bulursun boyuna göre birini veya boy takıntısı olmayan birini hiç merak etme. Boyun da gayet ideal bence.
12 Yorumla- +1 yıl
1.74 olarak erkekte boy kriterin kaç ki? 1.74 o kadar abartı bir boy değil sonuçta?
Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. ya gerçekten durduk yere başkaların fizisksel özelliklerini dile getiren kendince burnunu sokanlar ve kısmetine laf atanlar neden hala var neden neden ülkede kimse işine bakmıyor sorsan kimsenin zamanı yok faydalı şeylere ama bakıyorsun kocaman bir işsizler Ordusu. Konuşanlara kulak verme, ne güzel endamli selvi boylusun işte severler niye sevmesinler sen kendini basta sev sonra sevende hayırlısı ile çıkar
00 Yorumla
+1 yılA. yav kocaların kızlar kocalara bağlı değilsiniz anlayın artık şunları sisirmeyin artık. Sen herhalinle güzelsin tercih edilen değil tercih eden ol. Abi şu kızların her halinden şikayet etmesi beni çok üzüyor cidden dünya güzeli olsada illa bir kusur buluyor kendinde
00 Yorumla
+1 yılBence alakası yok ya, boyun uzunmuş kısaymış bunlar çok boş, tercih gibi görünse de insan birinden hoşlandıktan sonra onun var olan kötü huylarını bile görmüyorsun, kafanda ne kadar doğrusunu bilsen de onun yaptığı doğrudur diyorsun, demem o ki eğer iş "boyun 178 yerine 165 olsan olurdu" ya geldiyse zaten o istediğin ilişkiden bir şey olmaz.
00 YorumlaTakıntısı olmayan bir erkek için farkemez. Ben kendimden 15 - 20 cm uzun kızlarla birlikte oldum ve hiç bir sorun yaşamadık.
Takıntılı insanlardan uzak dur, sorun yaşamazsın.
Boy farkı gibi şeyleri sorun edenler sadece takıntılı insanlardır.
00 Yorumla
+1 yılKoca bulmak ne demek ya? Kendinizi böyle aşağılamayın. Ayrıca niye yani 1,85 ve uzeri erkeklerle gayet uyumlu olursunuz. Ama turkiye standartlarina bakinca en baba boy genelde 1,75 kadinda. Ne biliyim 1,78 sadece Gigid Hadid, Taylor Swift gibi unlulerde guzel duruyo. Fizigin duzgunse manken ol. Degilse spor yap guzelles. Mankenlik yap yani
00 YorumlaBoyum 1.77 kilom 80 Senin 1,78 boyun tam bana göre ideal. Sen topuksuz giyersin, ben de birbuçuk cm topuklu iskarpın ya da spor ayakkabı giyip seninle tam boy uyumlu hale gelirdim. Yatakta her Canan uzun boylu lafını tercih ederim. Üzülme sevin. Çok avantajlısın. Uzun boylu kuzular daha srksidir o kadar açık söylüyorum bak boyunun kıymetşni bil. Kendine güven canım. 😎
00 YorumlaBen 1.90’ım 180 boyunda kız arkadaşım vardı. Fiziksel olarakta gayet iyiydi. Bir mekana girdiğimizde dikkatler üzerimizde olurdu. 1.80 değilde 160-65 kız olsa sıradan bir durum olurdu. O sebepten uzun kızlar bir adım önde diye düşünüyorum. Yanımda kısa kız olunca özgüvensiz hissediyorum.
00 Yorumlafıstık gibisin aşkım, kimseyi takma sen. mis gibi boyun var.
23 Yorumla- +1 yıl
sende kısrak gibisin
Soran+1 yıl❤️🙏
- +1 yıl
Ver gazı hemcinsine😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen 1.67 yim ama zayıf olduğum için daha uzun duruyorum. Benimle çok alay ettiler okul hayatım boyunca. Erkekler kısa kızlara ilgi duyuyor. Ne hikmetse kısa erkekler bana aşık oluyordu. Evlenmek istiyorum diyen okul arkadaşım vardı. Yıllar sonra beni aramış bulmuş facede. Çocuk benden bir 10 cm kısa yani.
10 Yorumla
+1 yılBenim de senin gibi bir arkadaşım var kız küçükken ağlıyormuş evde kalıcam diye şu an kendinden 5 cm uzun sevgilisi var evlilik hazırlığındalar bazıları kıskanıyor seni bence
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı. Niye bulamayasın uzunlardan bulursun. Benim tercihim 165 kız olurdu.
00 Yorumla
+1 yılNe çok koca lafı geçiyor bu platformda ya. Sizlerin kocadan başka işiniz veya derdiniz yok mu gerçekten?
46 Yorumla- +1 yıl
Anam koca kara borsada derdi de inanmazdım
- +1 yıl
Aynen yakında satışa sunulur
- +1 yıl
Ama dolgun maaşlı olacak
Taşması olacak
Çağırdın mi gelecek.
Karısı arıza çıkarırsa " Sen bilirsin hayatim" diyecek...
Giydiğine karismicak
Ama laf atan olursa da kavga edecek
Modern erkek? Olacak
Ama g. avat da olmeycek
Aradıkları profil bu - +1 yıl
Aradıkları bu profile layık bir profillerse eyvallah ama değiller
- +1 yıl
Kusura bakmasınlar ama onlar gotunu sallaya sallaya dolaşacaklar sonra hadise çıkınca biz dağlı olacağız öyle bir dünya yok...
En iyisi eflenmemek - +1 yıl
En iyisi uzak durmak
Mesela ben hiç bir zaman 180 bir kadın olmak istemedim hep 178 olmak istedim çünkü 180 im desem kesin 179 derler 179 um desem öyle olsaydı 180 im deyip düzlerdi derler 178 olup paşalar gibi yukarıdan izlemek isterdim herkesi
00 Yorumla
+1 yılAdam olsun da boyu eksik kalsın.
Çok mu önemli?
Senin el üzerinde tutan , canını verecek adam buldun da boyunu düşünüyorsun.
Biz insanoglu çok değişik bir şey olduk.
Siz aramaya devam edin bulursunuz.00 YorumlaBenimle aynı boydasın, benden kısa olan kadın tercihim olur ama aynı boydada olması önemli değil. Türkiye'de ki yeni nesil GDO lu gıdalarla beslenmekten epey uzun aslında, çok bi problem olacağını zannetmiyorum 😄
00 Yorumla
+1 yılAynı boyda sayılırız boyun iyi, uzun boy güzel her zaman ❤
10 Yorumla
+1 yılGayet iyi abartma senin boyunda pek çok veleybolcu falan tanıyorum.
10 Yorumla
+1 yılYoo benim sevgilim ukraynalı 1,80 seviyorum ben, üstelik biraz uzun benden
10 Yorumla
+1 yılBenim gibi 1.90 üstü erkekler için pek sıkıntı değil ama 1.80 ve altı erkeklerde tip durur.
10 Yorumla
+1 yılYani topuklu giymezsen sevdiğinin yanında bence herhangi bi' sorun olmaz. Ama benim şahsi fikrim, erkek kadından uzun olmalı.
20 Yorumladiyenlerin dünyasında bodur erkek kaynadığı için evet duyarsın bunu. Ne hayatlar ne ortamlar var adamlar min 185. Sence yanlarına 160 mi yakışır sen mi yakışırsın?
01 Yorumla- +1 yıl
Bizi niye gömdün ki şimdi ben ne yaptım
Maalesef bunu söyleyenleri sığlığı o... gayet de bulursun bi arkadaşım senden daha uzun evlendi yakın zamanda hiç boyla yaşla alakası yok bu işlerin
00 YorumlaSene 2022 olmuş hala bu mevzular. Dd Yok kız dediğin 1.50 1.60 olur yok erkek dediğin 190 1.85 olur hatta 1.75 civarı orta olduğu halde kısa görenler var gülünç. Kimsenin lafına bakmayın elbet karşınıza çıkar. Sevceğiniz, sevileceğiniz hep birileri olur.
Önemli olan doğru zamanda, doğru insanla tanışmak. Kısası da bulur, uzunu da çok takılmayın. millete bakarsak en mükemmelinde bile bir kusur gözetirler elbet.00 Yorumla
+1 yılBenim ilişkiler de boy takıntım yok bu kadın şu boydaymış aa olmaz demiyorum. Kendim 1 93üm etkilendiğim her kadını tercih ederim önemli olan kadının işlevi
00 YorumlaBoy takıntım yok benim
Ama cok takıntılı erkek arkadaşlarım var
Kimisi uzun boylu istemiyor kimisi kisa boylu istemiyor.
Herseye takilmamak lazım diye düşünüyorum00 Yorumla
+1 yılBazı kıskançlara sen aldırma canım boyun gayet iyi. Kendileri kısa olduğu için kıskanç kıskanç çamur atıyorlar. 1.85-1.90 civarı erkeği rahat bulursun
03 Yorumla- +1 yıl
+1 yılBenim boyum 1.73 ve açıkcası kendimden uzun severim sevgili falan olurdum ama evleneceğimi falan zannetmem. Her neyse asıl konuya gelecek olursak galiba boyuna oranla fazla zayıfsın biraz kilo almanı öneririm, değnek demelerinin sebebi bu galiba, öyle bir kızı bende istemem.
00 YorumlaKoca seni arasın hey Allh’ım ya bu kızlara yaptıkları güzellik algısı iğrençleşmeye başldı, Allah’ın verdiği boya da karışıyorlar kısa olsan laf uzun olsan laf, belli bir güzellik standardı yaratmışlar dışındakilerin moralini bozup duruyorlar sanki herkes çok mükemmelmiş gibi, insanları kalıplandırmaya çalışmayı bırakın, herkes olduğu gibi kendiyken güzel, sana öyle diyen kişiye ayar oldum şu an
03 Yorumla
+1 yılNe kadar saçma takıntılarınız var ya... sen karşındakinin kalbine karakterine hanımefendiliğine bakma boyuna bak. Hem benle yakın boylarda olması daha iyi bence. Minyon pek sevmiyorum
01 Yorumla- +1 yıl
Evlilik veya ciddi değil direk fiziki olarak bakarsak
Aşkın boyla bir alakası yok. Hadi 2 metre filan olsan biraz garipsenir sadece yine engel görülecek bir şey olmazda 1.78 gayet normal yani takılma bu kadar. boş ver elalemi
00 Yorumla
+1 yılBen 2 gün önce evlenmek için biriyle tanıştım daha sonra oda sen boydaydı.
Ben 173 üm sen kısasın boy takıntım var dedi saygı duydum ama ben uzun kız seviyorum04 Yorumla- +1 yıl
İşte nasip zevk meselesi bu.
Bak sen de neyle düşünüyorsun mesela.. - +1 yıl
Umarım
+1 yılAlakası bile yok. Uzun kız ile kısa erkek de evlenebilir kısa kızla uzun erkek de. Boya fazla takma karakter önemli
10 Yorumla
+1 yılBizim sınıfta bir kız var. Boyu 195 ve sevgilisi var. Yani kendini uzun sanma. Birileri şişirmiş seni ama bulunmaz Hint kumaşı değilsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılarkadaşımda aynı boyda kocasıda uzun kendi boyuna göre biri alır senide milleti boş ver
20 Yorumla
+1 yılmahalenin manavı reşo dayıya sorardım... tecrübe başka bişey... sonuçta adam hergün o kadar karpuz seçiyor müşterilerine
00 Yorumla
+1 yılAllah affetsin çok güldüm değnek gibi ne ya soruna geleceksek illaki sana göre biri olur ve çok ta havalı olur sen 178 oda 185 felan olsa tamamdır.
00 Yorumlaboyu uzun erkekler sever bence ama tam sinirdasin, daha uzun olunca zariflik biraz kayboluyor bence
06 Yorumla- +1 yıl
Kısa erkeklerin yanında uzun kızlar görüyorum dışarıda. Bana kısa erkek haber yollamıştı arkadaşla. Boyu 1.60 duruyordu. Ben 1.67 aşık oldum demiş 😀
- +1 yıl
@bitirim_05 kadin kabul ederse kisa boylu erkekler de kendinden uzun isteyebilir.
sen ne yaptin kabul ettin mi? 😁 - +1 yıl
Hiç eder miyim ne yapayım kendimden kısayı? Davul bile dengi dengine 😼😼
- +1 yıl
@bitirim_05 yani cok guzel durmuyor evet ayni filan olsaydiniz hic olmazsa. Tabi 1.60 dedin de daha fazla olmasin, neden kizlarda erkegi oldugundan kisa gorme var 😂
- +1 yıl
1.60 çok bile dedim😀😀. Sınıf arkadaşımdı bu ortaokuldan. O da boy sorun olur benim için aslında demişti ama senden başka kimsenin yanında rahat olamıyorm, anlaşamıyorum demişti. Bir kız buldu sonradan ayrıldı. Yine bana seviyorum falan dedi. Seninle en iyisi arkadaş da kalmayalım iyiliğin için dedim 😀😀
- +1 yıl
@bitirim_05 birebir taniyorsan tamam. Iyi yapmissin cunku arkadas kaldikca umut edecekti maalesef..
+1 yılBenim boyum 173 bana denk gelenler hep 170 benden uzunuba rastlamadım... uzunlar hep 150 olanları tercih ediyor..
00 Yorumla
+1 yılAhaha yok be kanka herkesin boyuna uygun birisi elbet çıkar 180 erkeklerde çok çok abartmıslar
00 YorumlaÇoğunluk uzun boylu kızlardan hoşlanır, kısa kızları tercih eden erkekler kısa erkekler oluyor genelde
01 Yorumlaİlk tercihim tabi benden kısa olması ama kesinlikle olmaz diye bir şey yok anlaştıktan sonra kafa dengiyse olurum fkfkfkf
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı. koca bulamazsın lafı kesinlikle yalan. bazı erkekler uzun bazıları kısa tercih ediyor tıpkı kadınların tercihleri gibi. ama gönülde olanın boyuna bakılmaz..
00 Yorumla
+1 yılNe alakası var benim boyum 1.64 daha uzamak istiyorum ve bence saçma etrafindakilerin sözlerini kulağına asma
04 Yorumla- +1 yıl
Süt içiyorum basket zor top yok bi kere önceden çok sektiriyordum yere
- +1 yıl
Az zıp zıp mi bulsam ne🕸
Boyun gerçekten çok uzun ikiz kule gibi gezersiniz artık Allah vergisi tabiki ama kadın boyu uzadıkça hatları erkeksileşiyor bana göre.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen de duyuyorum maalesef doğru seçeneklerin azalıyor uzun erkek için sorun yok çok kısa bir kızla da olur ama uzun boy kızlar için zor senden kısa birisi olmaz senden uzunlar az ama yine de boyumu seviyorum şikayet gibi anlaşılmasın
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Coffee34 benden kısayda sorun ederim 173üm ama boy takıntım yok 160 olsam 170e okeyim ama ondan uzun olmak istemem erkekler bunu anlayamaz
Cevap sahibi+1 yıl@Coffee34 yok öyle takıntılı değilim uzun boyu herkes sever ama olmazsa olmaz bi şey değil benden uzunsa gerisinde sorun yok yeter ki adam olsun öncelik bu
+1 yılBen 1.78 im eşimde 1.76
Kim demiş koca bulamaz diye. Bunla boyun ne alakası var. Eşim benden uzun olsada evlenirdim. Sana onu diyenler sadece kıskanç
00 Yorumla
+1 yıl1.78 bayan için mükemmel bir boy. kıskançlıkla söylenmiş cümleler yüzünden bu özelliğinle küsmüş olman çok saçma.
00 Yorumla
+1 yılBenim eşimde 1.78 çok iyi hic perde sorununuzu olmadı seni severek alır 1.85 üstü erkekler meraklanma
00 YorumlaUzun ama guzel bence sacma insanlara aldirma kendine kisa birisiyle de evlebebilirsin gayet normal bunlar kismet
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. İlle de 178 üstü mü olmalı. Boy ille aynı mı olmalı. komedi resmen. Sanki tüm kadınlar aynı boy buluyor 😃
00 Yorumla
+1 yılya kimisi eşit boyda ister kimisi kısa ister kimisi uzun ister kimisi minyon ister herkesin istekleri farklı.
00 Yorumla1.90 ve üzeri erkek bul. Onların yanında cüce kızlar çok komik duruyor. 1.78 boy çok iyi be. Ben 1.71.
00 Yorumlauzun olabilir evet. ama bulamazsın diye bir şey yok. hem kısa olsa nolur sanki..
ben 1.85 im mesela. topuklu giymezsen neden olmasın :D00 YorumlaErkekler kisa oldugu icin bulamayabilirsin maalesef :/ bende 1.70’im cok uzun degilim ama erkekler kisa
01 YorumlaKız arkadaşımın boyu benim en fazla omzuna gelmesi lazım ya da 1 tık benden kısa olacak 178 kız ehh işte sınırda
00 Yorumla- Devamını Gör (329)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer