Sizce insanlar Fenerbahçe'yi neden kıskanıyor?

Bu sitedeFenerbahçe'yle ilgili yorumlarına baktım herkes kıskançca konuşmuş niye böyle benim de tahminim var ama sizinde düşüncelerini merak ediyorum

Sizce insanlar Fenerbahçe'yi neden kıskanıyor?
Cevapla