Antalya maçında şansa gol ile kazanan Galatasaray bu hafta Giresuna kaybetti. Maçı nasıl buldunuz?

Antalya maçında şansa gol ile kazanan Galatasaray bu hafta Giresuna kaybetti. Maçı nasıl buldunuz?
Giresun haketti
Gs kazanmalıydı 😂
Maçın hakkı Beraberlikti
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
uzatmalardaki pozisyon penaltı değil bence hakemin kararı doğru

Giresunun kalecisi günündeydi

Gs ilk 10 dk iyi pozisyonlar buldu

Giresun takım olarak topun arkasında iyi durdu

Forvetler etkisizdi, seferoviç ve gomis

İYS 0-0
MS 0-1

Giresun kazandı

🙂🖐
Antalya maçında şansa gol ile kazanan Galatasaray bu hafta Giresuna kaybetti. Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla