Giresunun kalecisi günündeydi
Gs ilk 10 dk iyi pozisyonlar buldu
Giresun takım olarak topun arkasında iyi durdu
Forvetler etkisizdi, seferoviç ve gomis
İYS 0-0
MS 0-1
Giresun kazandı
🙂🖐
Şimdi maçı izlediysen dikkat etmişsindir 2 kere avantaja vermedi bize ama giresun kaybedince topu avantaj gitti diye verdi ben iyi oynadı Galatasaray demiyorum yine aynı durumlar ama geldi geleli ısınamadım ben bu bardakçıya belliydi bunu yapacagı zaten bekliyodum 🤦♂️
ilk maça göre Gs daha hareketliydi ama yetmedi. Seferoviç soru işareti bence. Antalya maçı hadi deplasman topu göstermediler adama ama içerdeki maçtaki etkisizliğin izahı yok. Giresun kendi oyununu oynadı aldı skoru.
Seferoviç İ besleyecek adam yok Falcao olayı gibi besleyemediğin adam sana etki gösteremez kim olursa olsun tek başına yapamaz ha şu var kerem şımardı iyice onun haricinde yeni gelenler var alışmaları lazım ama böyle olmaz bu iş daha yeni başladık o yüzden biraz beklemek lazım 2/3 maç sonrası belli olur zaten o bardakçının ayrıca. M.. K zaten bi sevemedim hak etti giresun aldı maçıda
tabi bu yorumlarımız biraz erken seferoviç içün belki haklısın en az 3-5 maç izlemek lazım kanaatler oluşturmak için ama çok maç izlemiş biri olarak biraz futbolcu belli eder kendini o bakımdan dedim.
Sıkıntı yok EyvAllah Bakacaz görecez okan hocanın heyecanı var yeni Lig başladı ligin heyecanı daha çok takımlar hep istekli bu sene yeni takımlar geldi bir İspanya bir İngiltere gibi değil bizim ligimiz ama oturacak bütün takımlar 2 bilemedin 3 haftada takımlar yarışmaya başlayacaklar bakalım hayırlısı bu sene heyecanlı geçmesini bekliyorum hayırlı geceler olsun 🤙
tabi ligin başı daha yarın bjk zor deplasmana çıkacak keza bizimde inşallah takılmayız ama kasımpaşa deplasmanı var
Bak şimdi miladerim beni iyi dinle ;
Seferovici aldık şampiyonluk seferine çıktık len
Mertens gassaray efsanesi olacak len
Torreira uçuyor kaçıyor len
Sergio iyi frikikçi len
O sene bu sene len
Okan burukla şampiyon olcaz len
Abdülkerim yerli ramos len
😌😂😂
Giresun nerdeyse hata yapmadan oynadı. Kalecisi de iyi günündeydi. Berabere biterdi ama büyük hata yenilgiye neden oldu. Doğru geçen hafta şanslıydı bence de.
aynen kaleci çok iyiydi, doğru yer tuttu güzel kurtarışları vardı. Sadece yan korner toplarında hep boşa çıktı. Zaten gol yiyeceksede ordan yiyecekti sanki. Giresun sahayı iyi parselledi iyiydiler. Gs golü bulamadıkça baskı arttı. Golde dediğin gibi bireysel hata
GS'liyim ama giresun haketti. Galatasarayda o eski takım ruhu kalmamış. Üzücü.
Cevap
5Cevap
Sıkıcı bir maçtı
yo oldukça keyifli maçtı, gs atamadıkça keyif kat sayım arttı hele geriye düştüğünde offff yani 😂😂😂😂😂
:D :D
🙂👍
hakemler yetersiz kabiliyetsiz o yuzden kim yendi yenildi bence cok muhim degil
hakemlerde yetersizlik var buna katılırım ama bu maç özelinde konuşursak hakemlik pek bir şey görmedim. Son dakikalarda uzatmalarda Gs nün bir penaltı beklentisinin olduğu bir pozisyon vardı ama o pozisyonunun penaltıyla alakası yoktu.
aynen bi vucuda gelen ayak var o kırmızı olabilirdi yani macı hekemle kazanmadı giresun o kesin
maçı izledim, bir iki kez yerimden kalktım. o pozisyonu görmedim ama dediğin gibi bir şey varsa kırmızıdır bunuda demekten çekinmem. Özette verirler bir izleyeceğim 👍
ben harcanan paraya acıyorum o kadar para harca avrupada nerede ise yokuz
avrupada çok geriledik, bu bu seneninde sorunu değil bunu en az 5-6 yıl geriye bile çekebiliriz. Bakma ligi takip ediyoruz ama ne oynanan oyunda, ne de gelen oyuncularda kalite var. Eskiden kimler kimler geliyordu…
aynen paraya ac işi bitmis futbolcular geliyor
aynen öyle
İstatistiklere bakarsanız GS 3-4 atmalıydı ama olmadı.
geçen haftaki antalya maçının istatistiklerine görede antalya gs yi yenmesi en az 2-0 veya 3-1 kazanması gerekirdi ama olmadı. Futbol işte…
Aslanim giresun be iyi koyduk 😂
😂😂😂
Cotanak haketti kazandi
bencede çotanaklar sahada daha diriydi, sahayı iyi parsellediler sahaya iyi yayıldılar.
😂😉
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?