Fenerbahçe'den bir satış başarısı daha! Kim Min Jae 18 milyon euro'ya Napoli'ye transfer oldu. Fenerbahçe bu süreci iyi yönetiyor mu?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe kulübü bu satış işlerini genelde iyi yapıyor ve sarı lacivertliler bu senede kim min jae'yi 18 milyon 50 bin euro bonservis bedeliyle napoli'ye sattı. Arkadaşlar galatasaray marcao'yu 12+3 milyon'a sevilla'ya satmışken fenerbahçe'nin kim min jae'yi 18 milyon 50 bin euro bonservisle satması büyük bir satış başarısıdır! Bence kim gerçekten iyi bir stoper ama 18 milyon euro bonservis bedeli kesinlikle etmez ve fenerbahçe bu oyuncuyu bu fiyata satarak bir kez daha satış konusunda türkiye'nin en başarılı kulübü olduğunu göstermiştir. Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçeden bir satış başarısı daha! Kim Min Jae 18 milyon euroya Napoliye transfer oldu. Fenerbahçe bu süreci iyi yönetiyor mu?
Fenerbahçe'den bir satış başarısı daha! Kim Min Jae 18 milyon euro'ya Napoli'ye transfer oldu. Fenerbahçe bu süreci iyi yönetiyor mu?
Cevapla