+1 yılSokak hayvanları için sürekli su mama ve ekmek bırakan yaşlı bir teyze var Beşiktaş'ta. Yüreğine sağlık. Canımı yakan bir olay oldu geçen gün. Yaşlı bir amca (belli kimsesiz ve aç) teyzenin hayvanlar için koyduğu bir tas suyu (kim bilir ne kadar ne kadar zaman önce koymuştu) kafasına dikerek içti, mamaları avucuna alarak yedi. Ne yapacağımı bilemedim ellerim titredi bir an. Kaldırıma oturdu şapkasıyla yüzünü serinletmeye çalıştı. Göz göze geldik, çekinmesinden korktum tedirgin oldum gülümsedi. Marketten su aldım, ekmek arası yaptırdım. Yanına oturdum. Uzun uzun anlattı. Mekteb-i Sultani'de fransızca öğretmenliği yapmış gençliğinde 86 yaşındaymış. Kimsesi yokmuş. Emekli olduktan sonra bir süre orada burada çalışmış ''Şimdi bu haldeyim'' dedi. Teşekkür etti ve ayrıldık. Bir daha hiç görmedim. Biraz alakasız oldu sen hayvanlardan bahsetmişsin ama, çağrışım yapınca paylaşmak istedim. Allah hiçbir canlıyı açta açıkta bu sıcaklarda sokakta bırakmasın. Kimseyi susuzlukla, açlıkla terbiye etmesin.
97 Yorumla
Soran+1 yılhaklisin cok kotu durumda olan insanlarda var turkiyedede vardir ama somalide afrikada susuzluktan acliktan olen yuzbinlerce insanlar ve bebekler var ramazanda oruc tutmanin sebebide onlarin halini anlamak icindir ama bu zamandaki insanlarin bi halt anlayacaklarini sanmiyorm yinede yazdigin icin sagol
- +1 yıl
Herkes kendi vicdan muhasebesinden sorumludur. Biz orucumuzu tutup, duamızı edelim. Allah herksin yar ve yardımcısı olur inşallah.
Soran+1 yıl:)) insallah kibritci
- +1 yıl
<3
- +1 yıl
Üzüldüm hemde çok:(
- +1 yıl
Ben bı yere takıldım emekli maaşı vermiyorlar miymiş adama
- +1 yıl
Bilmiyorum ki, doğru diyorsun aslında :/
En İyi Cevaplar
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılya bende 4. kattayım camın önünde ağaç var ağaç kuş dolu su içisinler diye su koydum camın önüne. kışın da hep ekmek koyardım yerlerdi ama o camın altında yani 4 kat aşağıda bankamatik var. geçen gün suyu koyarken elim kaydı ve su bankamatik kuyruğundaki insanların üzerine döküldü :(((((((((((((( hemen kaçtım ama ıslandılar ne bilsinler kuşlara koymaya çalıştığımı offf utanç :((((
zaten daha önce de ekmek yemeye gelen kuşlar üzerimize pisliyo die söylenmişlerdi napayım ki mutfak camının önü ekmek kırıntılarını koyuveriyorum. napayım ekmek ve su vermeyeyim mi şimdi38 Yorumla
Soran+1 yılkimseye zarar vermeden yapsan daha makbule gecer :)
- +1 yıl
ya ama kuşlara bez bağlayamam ki suyu dikkatli koyabilirimde diğerine yapcak bişeyim yok
Soran+1 yılen azindan millete su dokmemeye calis :)
- +1 yıl
serinlediler aslında kıymetini bilmiolar hıhhhhhhhhhhhhhh
Soran+1 yılseni yakalarlarsa epey serinletirler ama :)
- +1 yıl
kaçtım :D
Soran+1 yılisabet olmus :)
- +1 yıl
Helal tatlım +1
kedi besliyorum evde.artık çocugum gibi koyun koyuna yatıyoruz.bazen hava alsın diye dışarı çıkarıyorum.eve dönsün diye balkondan anahtar sallamam gerekiyor.şıngırtıyı duyunca geliyor içeri giriyor.bazen gelirken peşine takılan başka kedilerde oluyor.onlarıda beslemeden göndermiyorum.balkonada kuşlar için ekmek kırıntısı ve su koyuyorum.hergün balkon yıkamaktan su faturası kol gibi geliyor ama olacak artık o kadar.severim canlıların alayını.köpek hariç.köpeklere kıl oluyorum.güzel egitici bir soru teşekkürler.umarım nemalanan çıkar.
10 Yorumla
+1 yılaskerliğimi Beytüşşebap /Şırnak ta yaptım. susuzluğunu mühimmatının ağırlı altında kar suyu içen asker gördünmü bir ceylan gibi her an ölümün kör kurşunun gelmesi endişesi ile onu bile rahat içemeyen gördünmü. ben yaşadım bütün askerlere hayırlı ramazanlar. şükürler olsun bitti
13 Yorumla
Soran+1 yılgozumsun bende tuncelide eksi 20 derecede terorist avlamis adamim kar suyu nedir kan kokusu nedir senden daha once bilirdim 84/1 anlarsin reklami birakalim konu bu degil
- +1 yıl
tamam dede nasıl istersen 85/1
Soran+1 yılcanimsin :)) kapinin onune bi kap su kouda sevaba gir sehitlerin hatrina
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
küçükken kuşlar için balkona su koymak isterdim annem aman kızım balkonu b.k götürüyo yuva yapıyolar burda diye koydurmazdı. dışardan bulduğum kediyi eve getirip yunup yıkayıp temiz pak karnı tok sokağa salmak isterdim babam kızım şu pis kedileri eve getirmee diye çemkirirdi sonra hayat gailesine daldık kediler köpekler aklımıza hiç gelmedi çünkü kendimizi bile unutmuştuk sanki bu dünyada yalnızmışız gibi hatırlattığın için sağol gurbet kuşu küçükken kızılacak şey sandığım şeyin ne kadar önemli bir İNSANLIK görevi olduğunu hatırlattığın için, hemen kapının önüne bir kap su koyuyorum..
21 Yorumla
Soran+1 yılaslina bakarsan bende o kediyi gorene dek aklima gelmiyordu 2 dkda bir damlayan suyu sabirsizlikla bekledigini gorunce farkettim keske daha once koysaydim
5 pisiciğim var :) Onlar benim pisiciğim oldukları için şanslılar, mamaları, suları, kumları eksik olmaz..
Ama sokaktaki zavallılar .. onlar ne yapsın? İnsan değiller ki, su ver yemek ver desin. Deseler bile kim dikkate alır ki?
Muhtaçlar bize... Ne zaman bahçeye insem bir kedi yada köpek gördüğümde hemen alıyorum bahçenin içine karnını doyuruyorum öyle gönderiyorum. Çocukluğumda para kazanamadığım için hayvanlara mama vs alamazdım. Bende evdekilerden gizlice dolaptan peynir , sosis yürütür karınlarını doyururdum.
Keşke herkes duyarlı olabilse.41 Yorumla
Soran+1 yılaferin sana kirmizili kiz takdir ettm
+1 yılben sokak hayvanlarına karşı son derece duyarlıyımdır... Öncelikle kedilere 5 tl verip 1 kg kedi maması alıyosun ki o nerdeyse 1 ay yetiyor.. Köpeklerede sokakta denk geldikçe muhakkak bi şekilde yemek vermeye çalışırım. Mesela ben balkona dmacanayı ortadan kestim kenarından iple bağladım bayatlayan ekmekleri ufalıyorum kuşlarda ondan nasibini alıyor.. Herneyse hayvanlara hiç kıyamam onların biz gibi konuşma yeteneği yokkk dertlerini anlatamıyolar herkes elinden geldiğince bişeyler yapsa inanın hem bu dünyada hem öbür dünyada bu yaptığınız iyiliğin sevabına nail olursunuz
20 YorumlaKıyamam o hayvanlara:'( Ben elimde su şişesiyle gezerim. Plastik kap taşırım. Aynı sahneyi ben de çok gördüm.. Ağızları var dilleri yok yavrularımın:(
Hayvansever falan değilim, hatta birçok hayvandan korkuyorum. sadece gariban severim. Ve emin olun, onlar insanlardan daha muhtaçlar. Konuşamıyorlar ne istediklerini anlatamıyorlar. Çok fakir bir insan çok açım / çok susuzum der biri ona su alır ekmek alır.
Geçenlerde durakta kedilerin kuru ekmek yediklerini gördüm. İçim burkuldu (ki kediler asla ekmek yemez) Tekel bayideki kadına dedim ki, ablacım, kediler aç.. Ölecekler.. "Onların karnı her bir şekilde doyuyor sen merak etme onların gözleri aç" dedi.. Açlıktan karınları içine göçmüş zaten belli. İnsanların hepsi bunu düşünüyor onları doyuruyorlardır... Bu nasıl vicdan, anlamak mümkün değil.. Olmayan paramla gittim hayvanlara sosisli aldım süt aldım yedirdim karınlarını doyurdum..
Bugün toklar ama yarın yine açlar susuzlar dedim.. Gözümden yaş geldi..21 Yorumlabiliyormusun bu sitede en işe yarayan soruyla karşılaştım desem,benimde en hassas olduğum konulardan biridir.sokak hayvanlarını sahiplenmek,dün bende küçük yavru kedi gördüm,gözünün biri kör olan duvar kenarına uzanmış o kadar çelimsiz zavallı görünüyorduki sadece su değil karnının doyması gerekiyordu hiç üşenmeden markete gidip tek içimlik sütlerden alıp ortadan kesip önüne koydum süt içişinin sesi merhametime doyum oldu yapılan iyilik anlatılmaz derler ama varsın gitsin sevabım en azından birine parlak fikir gibi gelebilir.izmirde yaşıyorum ve hayvanlara çok duyarlı bir şehir hayvan maması,kaplarda su sokaklara genelde koyarlar.
21 Yorumla
+1 yılBizim oturduğumuz yerdeki insanlar bu konuda duyarlı her tarafta su kapları var o yüzden koyma gereksinimi duymadım.Evde yenilen tavuk et gibi şeyleri kendi payımı ayırır kedime yediririm ev halkından kalanları da sokakta ki hayvanlarıma veriyorum kedimin mamalarını da koyuyorum suyu mahalle halkı koyuyor karınlarını ben doyuruyorum.Ayrıca bir de kışın karton kutudan su geçmeyecek şekilde evler yapıp belli başlı yerlere koyuyorum en azından biraz olsun üşümelerini engeller.Kuşlar için de evler yapıyorum bulgur dolu :)
20 YorumlaBir ara bu konu çok gündemdeydi. Haberlerde gazetelerde vs. sizinde dediğiniz gibi herkes kapısına penceresine bir kap su koysun diye bas bas bağırdılar. Amma velakin 10 kişiden 2 tanesi uygulamıştır.. İnsanlar bencil , insanlar menfaatçi.. Kendilerinden ve çıkarlarından başka şey düşünemez haldeler ki kaldı ki hayvanların susuzluğunu düşünecekler.. Şimdi siz onlarca kişiye buradan yeniden seslendiniz.. Biraz vicdan sahibi olan , insan olan insan günde 1 litre suyunu esirgemesin...
31 Yorumla
Soran+1 yılzaten okuyan herkesin koymasini beklemiyorumda bir kisi bile koysa kardir dedim
Susuzluktan ölmek nasıl bir şey biliyor musunuz? Cevabını bilsek yazamazdık zaten böyle konu başlığımı olur.İnsanların duyarlılığının senin sorgulama hakkın yok ve acıkcası bu yazı iyi niyetle yazdığını düşünmüyorum.Bence tamamen duygu sömürüsüyle bayanların ve sitenin puanını almaya calısıorsun.Herkez farklı düsünebilr benim düsüncem bu herkezin düsüncesinede saygı duyarım.
16 Yorumla
Soran+1 yıllan bi git ya yanlislikla artiladik iyimi
Soran+1 yılo sopayi alirsam nerene monte edecegimi biliyirsun dimi. anladin sen onu :))
Soran+1 yılbosver neo velet daha bu ugrasma :)
sadece yazın değil her zaman yapmamız lazım.. kışın kuşlar yesin diye ekmek kırıntılarını koydum camın önüne ertesi gün cama kondular :)) nasıl sevindim anlatamam...
hayvanları insanlardan daha çok seviyorum en azından daha masumlar...41 Yorumla
Soran+1 yılaynen daha masumlar hatta gunahsizlar
klimadan inen suya kova koyuyoruz,balkondan kuşlar içiyor,hatta büyük su şişlerini kesip ekmek kouyoruz çok güzel oluyor,nette görmüştüm:) link
çevrede de çok kedi var,heryer su kabı doludur ,seni çok iyi anlıyorum ..onları suyu içerken izlemek çok başka bişiy..eferim sana güzel bir soru düşünmüşsün ablam:)20 Yorumla
+1 yılKonuyu hatırlattığın için teşekkürler bu susuzluğu yarın daha net hissedeceğiz ( hayırlı ramazanlar ) evet su koyuyoruz etrafta da su kapları görüyorum ayrıca balkonumuza kuşlar yuva yapmış onları rahatsız etmemek için balkonu kullanıma kapattık :)
21 Yorumla
Soran+1 yılhayirli ramazanlar :)
guzel bır soru olmuş.evet bahceye koyuyorum.sut oldugu zamnalrda ekmek dograyıp verıyorum.ayrıyetten bunu paylaşıp bılmeyenlerıde uyardıgın ıcın sagol.bı tas su vermek zor degıl zamanınızda almaz ya.umarım okuyanlar yapmayanlarda bu saatten sonra uygular
40 Yorumla
+1 yılElimde geldiğince ben de bunu insanlara anımsatmaya çalışıyorum çok çok...Bahçeli bir evdeyim ben,gelen giden çok oluyor hayvan camiasından:)) kertenkeleden tutun,arılar,kuşlar,kediler,köpekler..Bir damla su hayat kurtarabilir,kendi susuzluğumuzu düşünelim ve daha duyarlı olalım..
20 YorumlaPlastik kaba su koyuyorum gerizekalı hurdacılar alıyor kabı suyunu döküp birini dövücem bir gün az kaldı.Hergün su koymaya çalışıyorum onlar için.Dediğin gibi konuşamıyorlar ki dertlerini anlatsınlar.
63 Yorumla- +1 yıl
<3
Evet sıcaklığın iyice yükseldiği şu günlerde içecek su bulamayan sokak hayvanları gölgelerde baygın bir şekilde yatmakta.. Kapımızın önüne, sokakta belirli yerlere bir kap su koymak ne kadar zor olabilir ki?
Canlılar su içmeden kaç gün yaşayabilir, 3 gün bilemedin 4 gün... Sizinde dediğiniz gibi her canlının yaşama hakkı vardır.30 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılFaydalı bir soru.
Duyarsız ve asalak onca insan var ki;kabı koysan bunun burda ne işi var deyip belediyeyi çağırtan bir sürü adam tanıyorum...
@Neo-ist'in hurdacının yaptıklarını anlattığı gibi..Ona rağmen ,herşeye rağmen bencilce davranmayıp kendimizi o canlıların yerine koymak lazım.20 Yorumla
+1 yılben bu soruyu nasıl görmedim onu anlamadım. :(
çok güzel bir şeye değinmişsin teşekkür etmek isterim..annem bunu her gün yapan birisi olarak anneme senin gibi düşünen birileri daha var diyerek okuttum bunu.o da teşekkür ediyor sana.. :)
umarım sayende 1 - 2 kişi daha yapar da..sayımız çoğalır :)11 Yorumla
Soran+1 yıleyw. ustad umarim bir kac kisi okuyup koyar :)
bu arada annenin ellerinden operim saygilar
+1 yılBen günde 2 defa koyuyorum sokağın belirli yerlerine yaklaşık 5 kap su koyuyorum ısındıkca soğuk suyla değiştiriyorum.Mahallenin kedileri falan hemen koşturuyor oyş :( Güncelleme: Bazı 'insanlar' sadece kendini düşünüyor ve başka canlılar umurlarında değil.Duyarsız kalıyorlar her zaman böyle şeylere.
13 Yorumla
Soran+1 yılsuyun yanina kurabiyede koy cimrilik yapma
- +1 yıl
Sütün içine ekmek koyuyorum :(
Soran+1 yıl<3 helal sana
İnsanın içi acıyo ve yazdıgın bunca şeye rağmen hala dalgaya alanlar var. Çok haklısın bi kap su ya da süt koyuyoruz hep elimize de yapışmıyo ama umuyorum bu kadar umursamaz davranıp dalga gecenler de yaşasınlar o susuzlugu açlıgı.
22 Yorumla
Soran+1 yılo ahmaklari ciddiye alma hepsi nette sohret olmaya calisan zavallilar gercekte giyecek.coraplari yoktur ama sanalda hava atiyorlar iste takma duyarliligin icin tskler :)
Çok haklısın arkadaşım 2 kere 5 litrelik su bidonu kestim su doldurudm koydum kapı önüne o geri zekalı çöpçülerde gelip atıyor bir yakalarsam kafasını sokucam o suyun içine.
11 Yorumla
Soran+1 yılbidonu cop saniyorlar ustune hayvan sulagi diye yazip yapistirirsan almazlar :))
+1 yılKendi adıma söyleyeyim evimde bayat ekmekleri ıslayıp tabaga koyup balkonumdaki masanın üstüne koyuyorum kuşlar için , evde kalan yiyecekleri ise yoğurt kaselerine koyupapt.nın bahçesine bırakıyorum suyuda ayrı bir kapta her sabah dolduruyorum ..
20 Yorumla
+1 yılsenin gibi duyarlı insanları Allah basımızdan eksik etmesin :)
54 Yorumla
Soran+1 yılesmer bi kap su koy gel :))
- +1 yıl
var abi zaten kapının önünde her yaz koyarız ayrıca güvercinlerede ara da bulgur atarım hayvanlara meerhamet edenı Allah da sever :)
istersen ilk ucakla bı kap su alıp yanınada gelım :D
Soran+1 yılhaha yok sagol burdada koyabildigim yere koydum :)
- +1 yıl
tamam peki susuz bırakma kedileri bak :)
Peeh.. Lafa gelince herkez 10 adam ediyor. Söylediği zaman duyarlı olan oldugunu idda bir toplumda yaşıyoruz. Yapanlardan allah razı olsun, yapmayıp yaptım diyenlerden yaptıgını idda ettiği(hayal ettiği) varlıklar Şikayetci olsun inşallah.
10 Yorumlahiç su koymadım ama köpekler, kediler yesin diye kemik artıklarını binanın önüne koydugum cok olmustur.
13 Yorumla
Soran+1 yılcok sagol amacima ulastim :)
+1 yılBen de kaba su koydum ve koymaya devam edecektim ama gel gor ki mahallenin cocukları bunu alıp oyun oynamışlar...
Kendilerini eğitmemiş halk genc nesili Hic eğitmemiş...
Nasil yaparız ki...20 YorumlaBen de koyuyorum.. Sokakta gördüğüm her kedi ve köpeğe de elimde bişi varsa o anda yiyebilecekleri , açıp vermeye çalışırım.. Sonuçta onlar da bi can taşıyor
20 Yorumlaben 2 taneysini nüfusuma geçirdim zaten sokak hayvanlarına da bakmak lazım haklısın ama
kedilerim benim ömür boyunca gidemiyeceğim kadar doktorlarını ziyaret ediyorlar
baba olmak zor iş20 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,7b cevap paylaştı. çok haklısın,uzun bir zamandır her gün bir kap su koyuyorum,kedicikler için bir kap süt koyuyorum.elimden gelen her şeyi yapmaya çalışıyorum.duyarlı olmak çok önemli :)
20 Yorumla
+1 yılevet dogru dıyorsun.su koymadım ama kemıklerı ayırıp kopeklere goturmuslugum vardır.bunuda hatılattıgın ıcın teşekkurler
23 Yorumla
Soran+1 yılee su da veirirsin insallah bak yarin ramazan sevaptir :)
- +1 yıl
ılk ısım o.tabı oructan dolayı unutmasam
Soran+1 yılsimdi koy gel hadi iki dkni almaz :)
kendime bu konuda çok kızıyorum .. görüyorum acıyorum utanıyorum kendimden fakat her seferinde yine duyarsız kalıyorum .. insanlık öğrenmem gerekiyor .
30 YorumlaŞu ramazan ayında herkez bunun farkına varıcak elbet,Allah öyle ince düşünmüşki bizi bilinçlendirmek için oturdugumuz yerde bahce var ben bazen bahceye koyuyorum kedi ,kuş ne varsa geliyor ama sokaklarada koymak lazım bence
20 Yorumla
+1 yılEmpati kursak zaten daha birçok şey düzelir bu hayatta..
güzel bir konuya değinmişsin çok haklısın merhamet etmeyene merhamet edilmezmiş :((
o zavallı bi çare hayvanlara bir suyu çok görmemeliyiz :-/(20 Yorumla
+1 yılBalkonda kuşlarım için var bahçeyede koyarım olur peki..:)
30 Yorumla
+1 yılhayattaki para yarışına öylesine dalmışız ki yanımızda olan biteni bir canlı dahi olsa umursamıyoruz !
20 Yorumla
+1 yılVallahi ben 1 ay evvel,2 günde bir su koymaya başladım kapının önüne.Beni gören herkes koymaya başladı,dışarıda bi sürü kap var.Yalak gibi oldu kapının önü.Kediler gargara yapmaya başladı bolluktan:)
10 YorumlaYa bunu yapmayı bende cok düşündüm ve gecn gün evin önüne bi kapla kattım ama bizim mahallenin cocukları durdurmuyorki yani katsamda cocuklar yüzünden işe yaramıyor benim ki .s
20 YorumlaDoğru diyorsunda neden sürekli su yazcana şu yazdın onu anlamadım
24 Yorumla
Soran+1 yılben yazmadimki yonetim noktalama isaretlerini duzelteyim derken mahvetmis soruyu
evet cok haklısın sıcaklar arttıgından berı dıkkat edıyorum buna alıstılar artık bana koseye sularını ve ekmeklerını bırakıyorum onlarda doyuyorlar bı guzel
ama yonetıcı kızdı bana kedıler cogaldıgı ıcın :(20 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 307 cevap paylaştı.
+1 yılabim 11 tane besxliyo zaten heee o ticaretini yapıyor ama ben de hayvanları severin dün gece ekmek alıp verecekdim ama bakkal da ekmek yokmuş
10 Yorumla Ben iş yerinde balkona su koydum.
Kuşlar gelip içiyor.20 Yorumlaçok haklısın umarım bunu okuyan herkes uygular)) şu anda o hayvanları çok çok iyi anlıya biliyorum:(
20 Yorumlahaklısın herkesin duyarlı olması lazım bu konuda ama malesef insanlar pek aldırmıyor.bende görmüştüm öyle bir manzara insan çok kötü oluyor ya :(
10 Yorumlasusuyorlar ama söyleyeiyorlar onlarda bi can taşıyor
10 Yorumla
+1 yılKeşke herkes böyle duyarlı olsa elimden geleni yapmaya çalışıyorum ben ama 1-2 kişiyle olmuyor tabi milyonlarca sokak hayvanı var.
10 Yorumlabirde burdan koyulan su kaplarını tekmeleyip deviren yada çöpe atan görünüşte insana benzeyen yaşam formlarına da seslenelim ...
30 Yorumlaçok haklısın hayvanları severim:) kapımın önünce bahçemde 1 kap su hep vardır:)
30 Yorumla
+1 yıloruç tutulmasının sebeblerinden biri de ac ve susuz insanların halini anlamak
30 Yorumla
+1 yılValla et bile yesek kemikleri çöpe atmak yerine bi poşete koyar , kapı önüne götürürüm..Kaldı ki biz fazla et yiyen bi aile değiliz :(
10 Yorumla
+1 yıleveet alkış gelsin soruyooo:) umarım senin gibi davranan çok kişi vardır diye umuyorum
30 Yorumlasen ne kadar yazsanda 1 gün sonra UNUTULUYOR..
41 Yorumla
Soran+1 yılvalla haklisin ya halbuki bunu yapmak iki dklik bisey
Alışveriş & Hediyeler konusunda 304 cevap paylaştı. Bunu belediyeler de duyarlı kişiler de düşünmeli. Bu sıcaklarda biz derdimizi anlatabiliyoruz , hayvanlara yazık.
20 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 1,1b cevap paylaştı. Mutfaktaki camın önünde kuşlar için bir kap su var. Apartman kapısının önünde de bir kap su var. Ne zaman biterse tekrar su koymaya çalışıyorum. Yeter ki onlar susuz kalmasınlar.
20 Yorumla
+1 yılbiliyorum, askerde nehir suyu içerdim, genelde yavru kedi falan olursa süt içiriyorum
10 Yorumla
+1 yılvay be harbiden duygulandım şaka yapmıyorum ama o duyarlılığıda kaç kişi yapar ki be
10 Yorumla
+1 yılSusuzluktan ölmeden, susuzluktan ölmenin nasıl birşey olduğunu anlayamam. Cevapsız sorular bölümüne taşınmıştır. EDİT
00 YorumlaHunharca +5 dedm soru ii ..
11 Yorumla
Soran+1 yıleyw ustad sagol
+1 yılHepimiz cevap yazabildigimize gore hic birimiz olmedik sende sora bildigine gore sende olmedin sende ne demek oldugunu bilmiosun
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet elimden geldigince koyuyorum onlarda canli yazik
10 Yorumlabenim mahallemde her yere su kabı koymuşlar hatta birisi suyun yanında süt bile koymuş.
52 Yorumla
Soran+1 yılharika :)) kusura bakma artiliyim derken yanliskla eksiyi tikladim
+1 yılaklıma geldikçe bir kap su koymayı ihmal etmem..
30 Yorumla- Devamını Gör (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar